1. #131131
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Tbarkallah voor degenen die daar al jaren staan ze doen t echt goed. Ik kom alleen niet zo vaak op Overvecht. Vroeger was het winkelcentrum ook veel leuker met H&M etc maar alles gaat daar weg en komt alleen confectie kleding etc voor terug. Seven seas zit naast M’haya de lekkerste vis en co eet je daar mocht je weer in de buurt zijn. Houdt wel rekening met lang wachten want bijna altijd druk daar.
    Vind sevenseas tegenvallen 1 x gegeten daarna nooit meer daar. Je hebt een zaak geloof in kanalaneiland met visschotels, superlekker weet de naam niet. H&m is idd weg maar vond die winkel zelf toch al tegenvallen. Winkel nooit in Utrecht ga toch liever naar Rotterdam. Alleen la Femme in Kanaalstraat heeft wel leuke dingen maar voor de rest nopes

  2. #131132
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Vind sevenseas tegenvallen 1 x gegeten daarna nooit meer daar. Je hebt een zaak geloof in kanalaneiland met visschotels, superlekker weet de naam niet. H&m is idd weg maar vond die winkel zelf toch al tegenvallen. Winkel nooit in Utrecht ga toch liever naar Rotterdam. Alleen la Femme in Kanaalstraat heeft wel leuke dingen maar voor de rest nopes
    Wat vond je tegenvallen? Ze zijn minder chaotisch dan toen ze net open waren. Vis en de bijgerechten zijn echt heerlijk. Wat mij nog tegenvalt is de bediening. We waren er in de zomervakantie voor het laats, was niet heel druk maar vergaten toch wat dingen steeds.

    Wij winkelen ook veel in rotterdam. De meeste winkelscentra in utrecht vind ik saaier worden. Kanaleneiland/maarssen etc. Heel veel winkels verdwijnen waardoor je perse naar stad moet om daar vervolgens minimaal €12 aan parkeergeld neer te leggen.

    Ik wil dit weekend weer eens naar zwart janstraat
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #131133
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Wat vond je tegenvallen? Ze zijn minder chaotisch dan toen ze net open waren. Vis en de bijgerechten zijn echt heerlijk. Wat mij nog tegenvalt is de bediening. We waren er in de zomervakantie voor het laats, was niet heel druk maar vergaten toch wat dingen steeds.

    Wij winkelen ook veel in rotterdam. De meeste winkelscentra in utrecht vind ik saaier worden. Kanaleneiland/maarssen etc. Heel veel winkels verdwijnen waardoor je perse naar stad moet om daar vervolgens minimaal €12 aan parkeergeld neer te leggen.

    Ik wil dit weekend weer eens naar zwart janstraat
    Het eten vond ik echt niets we hadden er vis gegeten, maar ja dan spreek ik over dik 3 jaar terug hahaha. Ja klopt hoge Catherijne gare winkels vind het hele centrum niets. Babydump hebben ze dus ook verplaatst van Kanaleneiland naar houten. We waren daar wel echt mega groot maar helemaal daarheen vind ik nergens op slaan.

    En een keer kip met saus die geur daarna nooit meer, dat was denk ik tijdens ramadan.

  4. #131134
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Gedoe hè? Probleem is dat ik nooit alles in huis heb.. en dingen ook niet vooraf voorbereid zoals hier ook geadviseerd is.
    Als het geen probleem is en je kan gewoon buiten eten, moet je gewoon doen!

    Vaak zegt mijn man buiten eten maar met z'n allen doe ik echt alleen als we ergens naartoe gaan. Ik vind dat totaal niet rustig en gezellig.

    Misschien met weekmenu's werken?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Wees genadevol

  5. #131135
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Mosselen en rijst leftover


    Dat ziet er ook heerlijk uit. Citroen is dat ter versiering of doe jij dat bij het koken?

    Besaha!

    Voor vandaag denk ik een pompoen zoete aardappel soep met tajine.

    Denk/wil/hoop een koekje of dessert te maken. Rgayef is tamara.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Wees genadevol

  6. #131136
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Dat ziet er ook heerlijk uit. Citroen is dat ter versiering of doe jij dat bij het koken?

    Besaha!

    Voor vandaag denk ik een pompoen zoete aardappel soep met tajine.

    Denk/wil/hoop een koekje of dessert te maken. Rgayef is tamara.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Shokran Allah i3tiek saha!
    Nee citroen op t eind bovenop gelegd. Ik heb t wel heel goed met citroensap gewassen. Ik heb wel een scheutje azijn bij t koken gedaan tegen zfouria.

    Was lang geleden, volgens mij is t nu mosselen seizoen ik zie ze weer overal.

    Jullie ook besaha alvast klinkt goed.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #131137
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Het eten vond ik echt niets we hadden er vis gegeten, maar ja dan spreek ik over dik 3 jaar terug hahaha. Ja klopt hoge Catherijne gare winkels vind het hele centrum niets. Babydump hebben ze dus ook verplaatst van Kanaleneiland naar houten. We waren daar wel echt mega groot maar helemaal daarheen vind ik nergens op slaan.

    En een keer kip met saus die geur daarna nooit meer, dat was denk ik tijdens ramadan.
    Ver idd die baby dump.

    Euhhh kip buiten vind ik ook vies die geur idd vroeger haalden we t weleens. Vind goudhaantje ook niet meer smaken eerst wel dus voorlopig ook geen kip meer van buiten.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #131138
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ver idd die baby dump.

    Euhhh kip buiten vind ik ook vies die geur idd vroeger haalden we t weleens. Vind goudhaantje ook niet meer smaken eerst wel dus voorlopig ook geen kip meer van buiten.
    Enige wat ik nog wel eens buiten wil eten is kip- en garnalenschotel van royal

  9. #131139
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Gisteren weer de stamppot en een toetje.

    Nog over, vandaag patat er bij.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #131140
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Mosselen en rijst leftover


    Besa77a, lekker!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #131141
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Weer uiteten…


    Besa77a!
    Not my kind of food.[emoji4][emoji3526]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #131142
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Besaha iedereen.

    Praline, je bladerdeeghapjes zien er echt mooi uit, zo ook versierd met die pistache.

    Romaissa, lekkere salade en rijst voorbij zien komen.

    Juno, jij ook. Vooral die tonijn, das echt iets voor mij.

    Harcha, msemmen, gringo en al die dingens...niet mijn ding. Ontbijt voor mij lekkere roomboter en plakje jong belegen kaas. Heerlijk.

    Maar fijn zulke ontbijten.

    Gisteren onverwacht bezoek gekregen. Geen le3des gemaakt maar opnieuw kip.

    Kip met frietjes en salade. Courgette broccoli soep.

    Juno, hoe maak jij tfaya? Wou dat proberen maar heb er wat anders van gemaakt.

    Zag tfaya vooral en bijna alleen bij couscous.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Tbarkellah! Goed bezig en bsa7tkoem! Heb je kippelevertjes er bij gedaan?

    Tfaya ken ik ook van bij de kip en idd couscous, en soms ook vis.
    Ik zal het later vior je uitschrijven.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #131143
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Lunch en bami van net. Ontbijt was weer overnight oats.







    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Bessa7a en gezellig zo aan tafel.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #131144
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Bessa7a iedereen die ik vergeten ben. Praline die bladerdeeg zag ik ook nog ergens en mooi en heerlijk zien ze er uit.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #131145
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Tfaya recept:

    1,5 kg uien in reepjes.
    Kaneelstokje
    Lepel boter of smen
    Glas mriqa uit de pan
    Gember, kurkuma, libzar, zout, beetje zhar als je dat lekker vindt.

    Dit doe je in de pan en laat het koken. Als het pruttelt doe je er nog een lepeltje gemalen kaneel bij en een lepel suiker.
    Roeren tot het karameliseert. Geweekte rozijnen bij, een kommetje.
    Roeren.
    Evt meska 7orra, paar korreltjes, met suiker vermalen en er bij doen.

    Bsa77a oe ra7a!

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran