1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Zeldzame soort voldoet net niet aan de eisen.

    Of gebrek aan initiatief aan een of de andere kant.
    If you 'don't know', Allah knows.

  2. #32
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door 3assfoera Bekijk reactie
    Ja maar echt.
    Ja ik heb alleen insta, zonder foto’s. Volg het alleen voor islamitische filmpjes, filmpjes over Palestina, kook video’s en dat was t bijna.
    Dit is toch ook geen normale socialmedia hahaha.
    Ben alles behalve social daar op.
    Haha ja je hebt wel gelijk hoor. Niemand kan jou dan opzoeken als je niet met voor- en achternaam te vinden bent. Daarnaast als iemand je wilt koppelen kunnen ze ook niet alvast stiekem je foto laten zien als je 'm niet op je profiel hebt. Maar khair alles heeft voor en nadelen. Het is maar de vraag of je jezelf zo wilt blootstellen dat iedereen het kan zien en info over je kan winnen op het world wide web.
    Haha dit is outdated social media. Deze vorm is nog nederig. Hier hoef je niet te veel gegevens over jezelf kwijt in je profiel.
    Citaat Geplaatst door TruthBeSaid Bekijk reactie
    Tie the camel and have tawakkul in Allah.

    Ons probleem is: wij doen beide niet. We don't put in the effort and we freakin' complain things don't go as we want.
    Ik begrijp je.

    Citaat Geplaatst door bdecht Bekijk reactie
    Ik heb het vermoeden dat ze genoeg bestaan. En ik geloof erin dat goede mannen voor goede vrouwen zijn.

    Bescheidenheid is vaak een karaktereigenschap van deze personen, zijn vaak introvert en hebben kleine cirkels. Ze zijn makkelijk tevreden, en nemen snel genoegen met hun huidige manier van leven, maar diep van binnen weten ze dat ze iets missen.

    De vraag is dan: hoe kunnen we dit soort mannen motiveren om actie te ondernemen. Kunnen de vrouwen hierin helpen?
    Ken je ze? Daar geloof ik ook in. Allahu lmusta3aan.

    Hoe kunnen de vrouwen hierin helpen volgens jou? Hoe zou je dat willen zien?

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Zeldzame soort voldoet net niet aan de eisen.

    Of gebrek aan initiatief aan een of de andere kant.
    Misschien speelt schaamte een rol of niet weten wat te doen op zo een moment dat je iemand denkt te treffen? En daarna tref je diegene niet meer. Ik weet niet wat er speelt in het hoofd van zo een man.

    Misschien denkt men dat het uit de lucht komt vallen. Bij sommigen is dat ook het geval geweest, wat echt een ni3ma is.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    Misschien speelt schaamte een rol of niet weten wat te doen op zo een moment dat je iemand denkt te treffen? En daarna tref je diegene niet meer. Ik weet niet wat er speelt in het hoofd van zo een man.

    Misschien denkt men dat het uit de lucht komt vallen. Bij sommigen is dat ook het geval geweest, wat echt een ni3ma is.
    Schaamte zal door de juiste gewaardeerd worden. Ik denk dat helemaal stil zijn of weinig zeggen wel een handicap zou zijn dus dat is wel iets om te ontwikkelen. Ik vind dat oprechte interesse in weten wie een ander is er alleen kan zijn als je intentie ook sterk is om te trouwen.

    Dus ja. Er is zeldzame soort en dat heeft gewoon moeite nodig en zo moeizaam hoeft dat proces niet te zijn. Het hoort erbij zoals die hollandiyen altijd zeggen.
    If you 'don't know', Allah knows.

  4. #34
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Schaamte zal door de juiste gewaardeerd worden. Ik denk dat helemaal stil zijn of weinig zeggen wel een handicap zou zijn dus dat is wel iets om te ontwikkelen. Ik vind dat oprechte interesse in weten wie een ander is er alleen kan zijn als je intentie ook sterk is om te trouwen.

    Dus ja. Er is zeldzame soort en dat heeft gewoon moeite nodig en zo moeizaam hoeft dat proces niet te zijn. Het hoort erbij zoals die hollandiyen altijd zeggen.
    Schaamte is zeker een mooie eigenschap. Haha, ik bedoel meer dat men er wellicht niet eens aan toekomt om te praten of überhaupt elkaar niet treffen. Klopt dat geloof ik ook.
    Soms kan ook een persoon die interesse om te trouwen opwekken. Het lijkt erop dat sommige mensen eerst die persoon willen tegenkomen/kennen en vervolgens inzet om te trouwen gaan tonen. Maar soms gaat dat gewoon niet als je in een blanke omgeving bent opgegroeid bijvoorbeeld.

    Nee, het hoeft niet moeizaam te zijn als beide in elkaars profiel/denkwijze kunnen vinden en wilskracht tonen. Haha, die iholandiyen noghan sighfansan. We leven ook echt in een individualistische cultuur tegenwoordig.

  5. #35
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Dames en heren, het was eigenlijk de bedoeling dat jullie zouden opnoemen of jullie zo iemand kennen. En als je jezelf hierin herkent, omdat andere mensen jou zo beschrijven mag je voor een keer minder bescheiden zijn en dat benoemen xD. Dan kunnen we iedereen die dit wil koppelen.

    Als iemand mijn neefje van 20 alvast wil reserveren voor een zusje/nichtje hoor ik het wel ghehe... Hij moest eens weten. xD

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    2
    31-08-2022

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    Dames en heren, het was eigenlijk de bedoeling dat jullie zouden opnoemen of jullie zo iemand kennen. En als je jezelf hierin herkent, omdat andere mensen jou zo beschrijven mag je voor een keer minder bescheiden zijn en dat benoemen xD. Dan kunnen we iedereen die dit wil koppelen.

    Als iemand mijn neefje van 20 alvast wil reserveren voor een zusje/nichtje hoor ik het wel ghehe... Hij moest eens weten. xD
    Beginnen we dan bij jou en edge als koppel wela?

  7. #37
    offline

    Reacties
    475
    03-02-2013

    .
    Insha'Allah bestaan ze wel. TS Moge Allah je voorzien van een goede levenspartner.
    My words are my property.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.567
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door Penumbra Bekijk reactie
    Insha'Allah bestaan ze wel. TS Moge Allah je voorzien van een goede levenspartner.
    Allahouma Ameen!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    1.567
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door Leon. Bekijk reactie
    Het is de bedulin dat je mensen niet citeert die in quotes praten
    Zodat ze niet getraceerd worden door de fbi in de toekomst


    Hahahah ik ga stuk

  10. #40
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door Titrit Bekijk reactie
    Beginnen we dan bij jou en edge als koppel wela?
    Haha, waarop baseer je dat?
    Val jij op een Saida Titrit type? Dan weten we waar we naar moeten zoeken voor jou hihi. I did my research (googled it).

  11. #41
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door Penumbra Bekijk reactie
    .
    Citaat Geplaatst door Mocrostacks Bekijk reactie
    Allahouma Ameen!
    Aah zo lief, dank jullie wel. Ameen en ook voor jullie en de rest hier.
    Citaat Geplaatst door Leon. Bekijk reactie
    Het is de bedulin dat je mensen niet citeert die in quotes praten
    Zodat ze niet getraceerd worden door de fbi in de toekomst


  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    "Zeldzame soort" hehe

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    2
    31-08-2022

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    Haha, waarop baseer je dat?
    Val jij op een Saida Titrit type? Dan weten we waar we naar moeten zoeken voor jou hihi. I did my research (googled it).
    Hij is goeie gast. Was je eigen idee dus je mag het spits afbijten. Hahahah ik weet geen eens wie dat is maar aan de foto's te zien is t niet m'n type. Ik ben ook niet opzoek, toch bedankt meid

  14. #44
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    "Zeldzame soort" hehe
    Niet? Ken je ze?

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    90
    28-02-2022

    Ik denk dat hoe meer eisen je hebt ten aanzien van je aanstaande hoe meer moeite je moet doen. Dmv dua, aanwezig zijn, zelf leven naar die eisen (naar proporties uiteraard).

    Sommige mensen zweren bij je huidige gevoelens in lijn brengen met je verwachting: law of attraction. Daarbij moet je dus denken (gedachtes worden stoffelijk), voelen (energie) en uitspreken (dankbaarheid betuigen) dat je de aanstaande die je wilde al hebt. Met al zijn eisen. En zodra je een kans ziet, die pakken.