1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    36
    19-09-2020

    Citaat Geplaatst door musazizaw Bekijk reactie
    Er om hopen is goed, maar inspanning verrichten op zijn tijd is ook belangrijk. Als vrouw zijnde kan jij je de vraag afstellen, waar zoeken jongens naar vrouwen. Daar zorg je dat je dan aanwezig bent en doe je jouw best om eruit te springen.
    Natuurlijk gebeurt dat met een gezonde dozes aan emotie, te veel hopen op een bepaald iemand is ook niet goed. Het gaat gepaard met investeringen van beiden kanten lijkt mij.

    Er zijn vele wegen die naar een stad leiden. De vraag is, hoe ziet deze stad er uit .

    Hoe denk jij er over als een meisje een jongen aanspreekt? Moet dat altijd de jongen zijn?
    Dat zeker, een man is een man. He takes the first step. Ik vind dat een vrouw schaamte hoort te hebben en het staat haar niet om een man aan te spreken. En indd, wat je zegt.. Als jij klaar bent voor een huwelijk kun je dat via vele wegen aangeven.
    Maar helaas de dag vallen mannen en ook vrouwen, niet meer op de dingen die vroeger belangrijker waren. In de zin van: wie ben je, hoe zie je er natural uit.. Laatste tijd alleen maar social media psyco's die worden gevoed door onzin. Meisjes die helemaal losgeslagen zijn. Botox hier en daar
    Allahihgfed.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door musazizaw Bekijk reactie
    Mooi om te horen. Kinderen zijn inderdaad alles, de schat van het leven. Zij staan op nummer 1!

    Geen idee hoe de vrouwen kijken naar inkomen. Ik ben een persoon die al vanaf dag 1 alles wil verzorgen, de vrouw hoeft niet te werken en als ze wilt werken dan is dat, omdat ze gestudeerd heeft en wilt werken voordat ze het te druk gaat krijgen met kinderen. Wat er over blijft van mijn salaris zou ik dan door 2e delen.
    Al heb ik dan een goed betaalde baan als software engineer, is geld voor mij niet belangrijk.

    Woning is bij mij wel een issue, ik ben iemand die niet bij schoonouders of bij mijn ouders wil wonen met een vrouw. Dan ga ik liever de particuliere markt op en betaal ik me wel blauw aan een te hoge huur als we beiden niet genoeg inschrijftijd hebben voor een sociale eensgezingswoning.
    Natuurlijk wel na 10 jaar een woning kopen, omdat het dan kan met de baan waar ik voor heb gestudeerd.

    Heel goed dat je jouw man wilt steunen en supporten. Dat is ook heel belangrijk! Samen naar een mooiere toekomst werken iedere dag is het motto! Transparantie is daarbij de fundering natuurlijk.

    Genieten en houden van elkaar is zeker de bedoeling, anders gaat het niks worden. Vandaar is het belangrijk om de persoon eerst goed te leren kennen, leuk te vinden, verliefd te worden voordat er uberhaupt een bruiloft ter sprake kan komen.

    Waar een wil is, daar is zeker een weg. Ik ben een persoon die zijn vrouw als een koningin wil dienen in het leven. Alles kan je kopen, behalve een vrouw. Daar betaal je mee met je bloed, zweet en tranen.
    Als ik en een toekomstige partner verliefd raken, dan weet ik dat het goed gaat komen. Alleen al het openen van dit topic op dit forum heeft me het antwoord gegeven waar ik eigenlijk naar zocht.

    Ik ben nu 29, eigenlijk wou ik pas beginnen met zoeken wanneer ik 33 ben en alles op een rijtje heb, kosten bruiloft, huis, grote auto, al het geld voor de inboedel, studieschuld afbetaald etc.
    Maar nu besef ik me dat ik beter gelijk kan beginnen met zoeken wanneer ik de kosten voor de bruiloft heb gespaard en dan komt het huis, de inboedel en mijn studieschuld vanzelf wel.
    Maarja, een vrouw wil ik gelijk alles bieden, maar dan ben ik pas 33. Ik zal het vanzelf meemaken, nu nog mijn laatste jaar afmaken van mijn studie en eerst een jaartje werken om te sparen voor een bruiloft. Hopelijk is 15k genoeg. Hoe denk jij er trouwens over? Over de kosten voor een bruiloft?

    Leuk gesprek, bedankt voor je tijd. Hoe zit het eigenlijk met jou? Ben je al getrouwd? Studeer je nog? Ben je nog vrijgezel? Deze vraag puur uit nieuwschierigheid.
    Mooi omschreven. Ik ben van mening dat een goed huwelijk (vaak) voortkomt uit een mooie vriendschap. Daarmee bedoel ik te zeggen dat als je contact hebt met iemand dat je elkaar leert kennen als persoon, zijn/haar karakter, wat hij/zij leuk vind, hoe hij/zij in het leven staat etc. En dan van daaruit de wensen bespreken en rustig opbouwen. Als je beide oprechte intentie hebt, dan kan dit ook gewoon.

    Het wonen bij schoonouders, daarbij had ik het over mezelf dus als vrouw zijnde. Ik kan me heel goed voorstellen dat een man het moeilijks zou vinden om bij mijn ouders in te trekken voor een jaartje haha. Andersom moet wel gewoon kunnen vind ik. Een jaartje is zo voorbij.

    Wat is 15k? Ik ben niet zo van de uitgebreide en uitbundige bruiloften. Ik ben meer van klein knus en gezellig. Daarbij maak je als bruid zijnde veel meer mee van je eigen bruiloft en zie je ook daadwerkelijk wie er aanwezig zijn. Daarnaast vind ik het ook gewoon weggegooid geld. Dat geld investeer ik liever in een mooie vakantie of de inboedel van het huis bijvoorbeeld.

    Antwoorden op jouw vragen

    Ik ben vrijgezel en niet getrouwd. Ik studeer allang niet meer haha.

    Jij ook bedankt voor je tijd en de moeite. Inchallah zal je vinden waar je naar zoekt en komen al jouw wensen en dromen uit.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    41
    30-12-2021

    Citaat Geplaatst door Bloempje41 Bekijk reactie
    Dat zeker, een man is een man. He takes the first step. Ik vind dat een vrouw schaamte hoort te hebben en het staat haar niet om een man aan te spreken. En indd, wat je zegt.. Als jij klaar bent voor een huwelijk kun je dat via vele wegen aangeven.
    Maar helaas de dag vallen mannen en ook vrouwen, niet meer op de dingen die vroeger belangrijker waren. In de zin van: wie ben je, hoe zie je er natural uit.. Laatste tijd alleen maar social media psyco's die worden gevoed door onzin. Meisjes die helemaal losgeslagen zijn. Botox hier en daar
    Allahihgfed.
    Zou wel mee moeten vallen toch. Niet voor alle meiden is social media weggelegd . Het is ook een beetje van deze tijd, jezelf online profileren etc.
    Er zullen vast genoeg meiden zijn die op de hogeschool zitten of de universiteit die wel hun hersenen gebruiken :P.

    Botox enzo is inderdaad fdi7aa..

    Maar als de man de eerste stap moet zetten. Dan moet de vrouw dus maar hopen dat ze wordt aangesproken? Hoe ziet dat dan?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    41
    30-12-2021

    Citaat Geplaatst door Miss_gezellig Bekijk reactie
    Mooi omschreven. Ik ben van mening dat een goed huwelijk (vaak) voortkomt uit een mooie vriendschap. Daarmee bedoel ik te zeggen dat als je contact hebt met iemand dat je elkaar leert kennen als persoon, zijn/haar karakter, wat hij/zij leuk vind, hoe hij/zij in het leven staat etc. En dan van daaruit de wensen bespreken en rustig opbouwen. Als je beide oprechte intentie hebt, dan kan dit ook gewoon.

    Het wonen bij schoonouders, daarbij had ik het over mezelf dus als vrouw zijnde. Ik kan me heel goed voorstellen dat een man het moeilijks zou vinden om bij mijn ouders in te trekken voor een jaartje haha. Andersom moet wel gewoon kunnen vind ik. Een jaartje is zo voorbij.

    Wat is 15k? Ik ben niet zo van de uitgebreide en uitbundige bruiloften. Ik ben meer van klein knus en gezellig. Daarbij maak je als bruid zijnde veel meer mee van je eigen bruiloft en zie je ook daadwerkelijk wie er aanwezig zijn. Daarnaast vind ik het ook gewoon weggegooid geld. Dat geld investeer ik liever in een mooie vakantie of de inboedel van het huis bijvoorbeeld.

    Antwoorden op jouw vragen

    Ik ben vrijgezel en niet getrouwd. Ik studeer allang niet meer haha.

    Jij ook bedankt voor je tijd en de moeite. Inchallah zal je vinden waar je naar zoekt en komen al jouw wensen en dromen uit.
    Een goed huwelijk kan ook inderdaad alleen voortkomen uit een goede vriendschap. Wat ze vroeger deden, dat de ouders gingen kiezen en de man en vrouw elkaar nooit echt hebben leren kennen is echt een no-go, vandaar dat het helemaal fout gaat in die landen..

    Goed punt!

    Wat zouden de gemiddelde vrouwen normaal vinden aan bruiloftskosten? Wat valt er in jouw ogen onder bruiloftskosten?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    36
    19-09-2020

    Citaat Geplaatst door tawesajenjar Bekijk reactie
    Zou wel mee moeten vallen toch. Niet voor alle meiden is social media weggelegd . Het is ook een beetje van deze tijd, jezelf online profileren etc.
    Er zullen vast genoeg meiden zijn die op de hogeschool zitten of de universiteit die wel hun hersenen gebruiken :P.

    Botox enzo is inderdaad fdi7aa..

    Maar als de man de eerste stap moet zetten. Dan moet de vrouw dus maar hopen dat ze wordt aangesproken? Hoe ziet dat dan?
    Ja klopt, dat is zeker waar.
    Nee ze hoeft niet te hopen dat ze word aangesproken maar had t meer over in de zin van, ik vind vanuit een man dat hij wel de leiding daarin kan nemen..
    Tuurlijk kan een vrouw ook aangeven dat ze open staat om iemand te leren kennen etc.
    Laten we zeggen een vrouw wil trouwen, tuurlijk hoeft ze niet altijd stil te zitten en niks te doen. Ze kan dit kenbaar maken in de familie, via moskee etc etc.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    59
    29-04-2021

    Men vergeet dat alles al vast staat wanneer je trouwt. Dus je bent nooit te oud..

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Hishers Bekijk reactie
    Men vergeet dat alles al vast staat wanneer je trouwt. Dus je bent nooit te oud..
    alles staat geschreven..

    er is geschreven dat we allemaal goede mensen zijn en goed leven... dat staat geschreven..

    maar er staat niet geschreven wat we verkeerd doen..

    stel dat over mij geschreven staat, dat ik een goede man ben etc..

    maar ik doe dingen die niet over mij zijn geschreven, zoals slechte dingen...

    kijk dat is het probleem, wij houden ons niet aan hetgeen over ons geschreven is, want wij wijlen daarvan af..
    Sterker door Strijd

  8. #23
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Is zeker prima voor een man. Goed emindset dat je echt voor je gezin wil zorgen en alles afweegt... succes...

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Is zeker prima voor een man. Goed emindset dat je echt voor je gezin wil zorgen en alles afweegt... succes...
    Sterker door Strijd

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Ik heb alleen je titel gelezen.
    Maar nee voor een man ben je zeker niet te oud om te trouwen. Je kan altijd trouwen. Geen zorgen.

    Ik denk eerder dat ik me zorgen moet maken qqq

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    .
    Vele van ons zijn ook bezig met onze doelen en kunnen boven de 25 jaar nog single zijn. Ik zou me geen druk maken hierover, wat belangrijk is is om een goede partner te treffen en dat zal inshallah goed komen.
    Leeftijd is niet belangrijk, deen en aklaq zijn het belangrijkste om naar te kijken voor zowel de vrouw als de man (een grote groep zal natuurlijk niet met mij eens zijn)

  12. #27
    Filmfanaat

    Reacties
    56
    07-12-2021

    Hou op over leeftijd hoor.. het is maar een getal. Het staat al 50.000 jaar voor dat je genoten was geschreven op welke leeftijd jou zou trouwen.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    147
    23-07-2021

    Trouw

  14. #29
    In The Lowest Place.

    Reacties
    1.473
    19-11-2013

    Je moet nergens een tijd aan plakken.
    Ieder zijn weg is anders. Vertrouw op Allaah en doe wat je moet doen. Rest ligt in de handen van onze Heer. Ik kijk naar de persoon etc. En niet naar leeftijd.
    Verlies niet de hoop, nee maak je geen zorgen en kijk uit naar morgen want het leven gaat door. Het is nog niet overal voorbij. De sterkste in deze strijd ben jij!

  15. #30
    In The Lowest Place.

    Reacties
    1.473
    19-11-2013

    Waarom is een dame van 20 ideaal om mee te trouwen die denkwijze is zo raar he. Snap dat echt niet. Een dame van 30 net zo.
    Ligt aan persoon. Etc. En niet aan leeftijd. Zo kortzichtig is dat.
    Verlies niet de hoop, nee maak je geen zorgen en kijk uit naar morgen want het leven gaat door. Het is nog niet overal voorbij. De sterkste in deze strijd ben jij!