Poll resultaten: Maakt Baudet hier een goed punt?

Stemmers
58. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ja

    30 51,72%
  • Nee

    26 44,83%
  • Geen mening

    2 3,45%
  1. #2056
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Herstelbewijs is verlengd, woehoeee. ;o

  2. #2057
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    https://www.instagram.com/p/CW3yJdmtly5/


    Togheter we get corona virus under conrol
    Eindhoven de gekstuuuh !

  3. #2058
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    https://twitter.com/WhiteangelBe/sta...919033349?s=20


    Wees op je hoede voor fake news en online trollen die de narrative proberen te manipuleren
    Belangrijker dan ooit
    Niet echt.Deze man stelt dat ook al die lui die stijf van alcohol en/of drugs achter het stuur kruipen en een ongeluk krijgen veel beslag leggen op zijn ziekenhuis.
    Maar dat volgens hem het echte probleem bezuinigen op de ziekenhuizen zijn.

    Natuurlijk begrijp ik dat hij meer geld wil voor ziekenhuizen en deze pandemie als mooie gelegenheid ziet om meer geld voor de ziekenhuizen te krijgen.

    Maar dat laat onverlet, dat de toestroom van coronapatiënten op zaal maar vooral Ic van vaxwappies een feit is.

    Gisteravond één van de vele patiënten die met angst en beven op een noodzakelijke operatie zitten te wachten, bang dat deze weer wordt verplaatst omdat er geen ic bed beschikbaar is.
    29 jarige vrouw met een hersentumor, waarschijnlijk kwaadaardig. Nog niet uitgezaaid.
    Zij leeft op een vulkaan, wil dat kreng er per gisteren uit. Heeft na de operatie slechts 1 tot 2 dagen ic verblijf nodig.
    Coronapatienten hebben dat gemiddeld 19 dagen nodig.
    Coronapatienten gaan vaak voor wegen dreigen van stikken, zuurstof gebrek, moeten geintubeerd worden.
    Nu zou zij op 20 december worden geopereerd, maar de ic lopen weer snel vol.
    Echt onmenselijk.
    Voor 1 patient met corona die gemiddeld 19 dagen een ic bed gebruikt kunnen max 19 operatiepatienten worden opgenomen.
    Die vrouw zit in doodsangst, dat die tumor gaat uitzaaien voor het kreng eruit is.

    Gaat je echt door de ziel. En zo zijn er nog veel meer patienten.

    Meer geld naar ziekenhuizen? Natuurlijk, maar het barst van de instanties die veel meer geld nodig hebben!
    Maar het is er gewoon niet, dus wat er is moet verdeeld worden.

    Destijds toen de gasbel werd ontdekt werd het deel dat het rijk krijg benut voor veel zaken.
    Maar het gevaar incidentele baten als structureel gebruiken, zie je nu, de gasbaten zijn steeds minder geworden en gaan helemaal weg vallen.
    Vanaf de jaren '60 iedere jaar grote economische groei, westen baas op alle markten.
    Maar met het opkomen van de lage lonen landen werd concurreren veel moeilijker.
    Het eens zo economisch sterke Twente, al die textielfabrieken die over de hele wereld exporteerden, weggevaagd!
    Met hoge lonen, goed sociale voorzieningen niet op te concurreren
    tegen lage lonen landen.
    De scheepsbouw, idem.
    Dus de tijd dat men zich niet behoefde af te vragen of men elk jaar economische groei had, maar alleen met hoeveel procent ligt vele jaren achter ons.
    De verzorgingsstaat is peperduur
    Ik liet al zien dat de grootste 2 posten van de begroting sociale zekerheid, alle uitkeringen en zorg samen meer dan de helft van alle uitgaven betreft!
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  4. #2059
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie



    Die werden ergens in Amerika uitgedeeld ..
    The J(ew).W(orld).O(rder)

    De anti-semitische complotpandemie dender voort.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  5. #2060
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    https://www.instagram.com/p/CW3yJdmtly5/


    Togheter we get corona virus under conrol
    " we stay anderhalve meters from eachother" loooooool

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  6. #2061
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    " we stay anderhalve meters from eachother" loooooool
    Orwelliaanse slaaf achter de mic: We StAy AnDeRhAlVe MeTeRs FrOm EaChOtHeR !!!

    Mensen : 'hou toch je smoel man'


    skype url link

  7. #2062

  8. #2063

  9. #2064
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Haha we worden letterlijk de mond gesnoerd , je moet het eens zijn met hun beleid .. tegenspraak is niet meer mogelijk.

  10. #2065
    MVC Lid

    Reacties
    784
    21-12-2020

    Niet alle hollandertjes hoor, er is nog hoop

  11. #2066
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Haha we worden letterlijk de mond gesnoerd , je moet het eens zijn met hun beleid .. tegenspraak is niet meer mogelijk.
    Niet meer mogelijk?
    Ik zie je anders prima gaan hier hoor.
    Is het al verboden bij wet?

    Citaat Geplaatst door BACKSPACER Bekijk reactie
    Kijk maar eens op Yahoo wie de top 3 shareholders zijn in alle grote bedrijven in de wereld, en zeg dan of het complotonzin is of niet
    Dat zijn investeerders.
    Die beleggen geld van anderen, wat dus over het algemeen hun eigen geld niet eens is.

  12. #2067
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Niet meer mogelijk?
    Ik zie je anders prima gaan hier hoor.
    Is het al verboden bij wet?


    Dat zijn investeerders.
    Die beleggen geld van anderen, wat dus over het algemeen hun eigen geld niet eens is.
    Er zijn anders wel 300 punten ingehouden van mij social credit system... mag pas over 2 jaar op vakantie en de komende 4 maanden 1 keer per week vlees eten

  13. #2068
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Er zijn anders wel 300 punten ingehouden van mij social credit system... mag pas over 2 jaar op vakantie en de komende 4 maanden 1 keer per week vlees eten
    Dat is jammer.
    Heb ik me blijkbaar beter gedragen.
    Elke dag vlees, hup

  14. #2069
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dat is jammer.
    Heb ik me blijkbaar beter gedragen.
    Elke dag vlees, hup
    @Reallover

  15. #2070