1. #265081
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Besa77a dames. Echt tijd er voor om met de inrichting bezig te zijn.

    En, komt er een lockdown...of willen ze de niet gevaccineerden aanpakken?
    Iig, er gaat wat gebeuren. Al lijkt het me logisch om weer mondkapjes te dragen en die anderhalve meter in acht te houden. Net ook weer in winkel, waarom juist in winkels denken mensen je persoonlijke ruimte te kunnen betreden?

    Ik zoek eigenlijk een mooie elegante jeans. Wordt mn missie voor morgen insha Allah.
    En moet ook schoenen. Haat die chunky boots. Echt lelijk. [emoji5] Echt gewoon de nieuwe uggs . hihi
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #265082
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Gisteren naar werk gegaan met L. Ze zag er zo schattig uit.
    Allah sla7!
    Rabbi hfadkoem!

    En dank je!
    Ja was leuk en gezellig. Werd ze midden in de nacht wakker...mama ben zo verdrietig omdat ik nu niet meer jarig ben....ja meid het is niet elke dag feest idd.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #265083
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Besa77a dames. Echt tijd er voor om met de inrichting bezig te zijn.

    En, komt er een lockdown...of willen ze de niet gevaccineerden aanpakken?
    Iig, er gaat wat gebeuren. Al lijkt het me logisch om weer mondkapjes te dragen en die anderhalve meter in acht te houden. Net ook weer in winkel, waarom juist in winkels denken mensen je persoonlijke ruimte te kunnen betreden?

    Ik zoek eigenlijk een mooie elegante jeans. Wordt mn missie voor morgen insha Allah.
    En moet ook schoenen. Haat die chunky boots. Echt lelijk. [emoji5] Echt gewoon de nieuwe uggs . hihi
    Ja echt, krijg dat elke herfst weer zo'n tik om allerlei dingen te kopen en veranderen

    Ja ben benieuwd waar ze nu weer voor gaan..

    Hahaha je dochtertje, meskina.

  4. #265084
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Besa77a dames. Echt tijd er voor om met de inrichting bezig te zijn.

    En, komt er een lockdown...of willen ze de niet gevaccineerden aanpakken?
    Iig, er gaat wat gebeuren. Al lijkt het me logisch om weer mondkapjes te dragen en die anderhalve meter in acht te houden. Net ook weer in winkel, waarom juist in winkels denken mensen je persoonlijke ruimte te kunnen betreden?

    Ik zoek eigenlijk een mooie elegante jeans. Wordt mn missie voor morgen insha Allah.
    En moet ook schoenen. Haat die chunky boots. Echt lelijk. [emoji5] Echt gewoon de nieuwe uggs . hihi
    Hoeveel lastiger gaan ze het ons maken? Je kan al zo weinig als je niet gevaccineerd bent. Ik hou dus echt mijn hart vast.

    Nubik heeft ook altijd leuke laarzen van kwaliteit. En tijdloos, niet onbelangrijk.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  5. #265085
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Allah sla7!
    Rabbi hfadkoem!

    En dank je!
    Ja was leuk en gezellig. Werd ze midden in de nacht wakker...mama ben zo verdrietig omdat ik nu niet meer jarig ben....ja meid het is niet elke dag feest idd.
    Amien. Die kinderlijke onschuldigheid is toch te mooi?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  6. #265086
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja echt, krijg dat elke herfst weer zo'n tik om allerlei dingen te kopen en veranderen

    Ja ben benieuwd waar ze nu weer voor gaan..

    Hahaha je dochtertje, meskina.
    Ik heb mooie kussens gezien. Even de bank weer wat oppimpen met dit nieuwe seizoen. Heb bij thuiskomst al wat dingen veranderd. Al het speelgoed er nu echt uit. Oogt toch weer anders.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #265087
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Hoeveel lastiger gaan ze het ons maken? Je kan al zo weinig als je niet gevaccineerd bent. Ik hou dus echt mijn hart vast.

    Nubik heeft ook altijd leuke laarzen van kwaliteit. En tijdloos, niet onbelangrijk.
    Ik heb alles wat tijdloos is in het zwart. Van chelseas, tot soort docmartens/kistjes tot netjes jaren 60 tot zwarte cowboyboots. [emoji5][emoji15]
    Ik wil of donkerbruine enkellaarsjes of creme/beige. Maar wel elegant.

    Heb mooie hoge laarzen gezien van Sezane, bruine suède. Anders worden het die.
    Ohja manfield had ook nog fijne bruin/taupe laarsjes zag ik op de site. Morgen even in winkel kijken.

    En een jas wil ik ook. Modstrom leuke gezien, maar twijfelde omdat hij strak zat en ik in de winter wel een dikke trui er onder wil, minstens.
    En die krakatau jassen bent ook leuk. Heb een roestbruine gezien. Lekker warm!

    Denk dat het niet leuk wordt.
    Maar dus eerst alles afgebroken en dan komt er een pandemie en dan ook nog incompetente bewindslui...zelfde als die alles hebben afgebroken en dan ja...volk tegen elkaar uitspelen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #265088
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Wat vinden jullie ervan dat een docent tegen een kind zegt van ''je hebt het proefwerk kapot slecht'' gemaakt. Mijn broertje zit dus in de eerst en heeft moeite met wiskunde, zijn eerste proefwerk heeft hij helaas een 3,5 gehaald. Maar gelukkig mogen ze die nog wel herkansen, is kwestie van wennen ik begon ook met een vijf. Maar dan zegt zijn docent vervolgens dat tegen hem, vond zo een misplaatste opmerking. Ik weet precies hoe die docent was van mijn tijd. Zo een Turkse die altijd grappig wil doen, met dr kapot slecht is niet eens abn Je hoort brugklassers juist te motiveren dat het volgende keer beter gaat lukken dan ze nu al de moed laten verliezen

    Tja soms heb je er zulke bij zitten.
    Dan juist bewijzen dat hij het kan.
    Gelukkig heeft je broertje jou als voorbeeld en kan hij veel van jou opsteken. Blijf hem motiveren!
    Happiness is an inside job


  9. #265089
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Hij is mooii gaat heel mooi staan met wit, bsaha
    Allah ie3tek saha

    I like it zulke vazen. @freya
    Happiness is an inside job


  10. #265090
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Wat zouden ze nog kunnen doen inderdaad.
    Misschien mogen de ongevaccineerde niet behandeld worden? Komt toch nog de wens van sommige gestoorde mensen uit.. Ik weet t niet en nog meer waarschijnlijk

    Was laatst een arts in België die niet gevaccineerde ging weigeren.
    Happiness is an inside job


  11. #265091
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Wat zouden ze nog kunnen doen inderdaad.
    Misschien mogen de ongevaccineerde niet behandeld worden? Komt toch nog de wens van sommige gestoorde mensen uit.. Ik weet t niet en nog meer waarschijnlijk

    Was laatst een arts in België die niet gevaccineerde ging weigeren.
    Nee dat is misdadig. Zo ver komt het nooit. Elke gek roept wel eens wat voor zn 15 min of fame of om geld binnen te harken.

    Denk gewoon lockdown ofzo. Maar iig terug naar basis, mondkapjes en 1,5 m.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #265092
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Praline, zo een salontafel kan prima met jouw tv-meubel.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  13. #265093
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Wat zouden ze nog kunnen doen inderdaad.
    Misschien mogen de ongevaccineerde niet behandeld worden? Komt toch nog de wens van sommige gestoorde mensen uit.. Ik weet t niet en nog meer waarschijnlijk

    Was laatst een arts in België die niet gevaccineerde ging weigeren.
    Ik denk dat ze de druk gaan opvoeren bij de anti vaxxers. Amerika gaat ze over een maand weigeren en na Amerika volgt meestal de rest. In Nederland zullen ze mss de Corona app aanpassen, zodat een negatieve test niet meer volstaat. Dat soort dingen. En ja mss worden ziekenhuiskosten straks niet meer vergoed voor deze groep? En als ze deze hele show hebben afgespeeld zijn we alweer in een heel ander toneelstuk beland.

  14. #265094
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    In vlaanderen komt er nu ook een coronapass in de horeca en weer overal mondmaskerplicht. Voor wie naar België nog wou komen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #265095

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Als mensen het nu niet inzien, weet ik het ook niet meer.. Super grappig alsof alleen corona bestaat. Dus stel je breekt iets of je hebt ergens last van wat los van corona staat, word je alsnog niet geholpen puur om dat vaccin? Ik vind dit echt belachelijk ze werden altijd boos op mensen die vergelijkingen gingen maken met tweede wereldoorlog, maar de overeenkomsten zie je steeds meer. Zou zo een maatregel even wreed vinden. Iemand medisch hulp afwijzen is net als moord. Bovendien is de vaccinatiegraad nu allang in de meerderheid, 83 procent dacht ik. Zou die kleine minderheid van 17 procent de IC's belasten in heel NL? Denk t niet..