1. #31
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Gaat niet goed hoor daar. Dit is puur onderdeel van de zionistische agenda. Arme stakkers hebben het zelf niet door

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door oooojaa Bekijk reactie
    ik heb respecteer turken
    jij respecteer khalief erdogie die altijd een ambasadeur heeft in israel , een khalief die elke jaar gay pride organiseert in instanboel

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    istanboel 3asima d legra we lboel

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    waarom zijn jullie azulisten zooooo dom en achterlijk ?

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Het wordt met de dag moeilijker om dit regime te verdedigen
    Vroeger waren Marokkanen dy hard pro-Palestina maar Dajjal heeft hun een facade voor hun ogen gehouden en nu zijn ze pro-Israel

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Het wordt met de dag moeilijker om dit regime te verdedigen
    Vroeger waren Marokkanen dy hard pro-Palestina maar Dajjal heeft hun een facade voor hun ogen gehouden en nu zijn ze pro-Israel
    wie zegt dat ?

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    wie zegt dat ?
    meskien het wordt moeilijker met de dag. Arme Appa, wat heeft die een moeite gedaan. Al dat gekakel op de Dam, voor wat..... VOOR HELEMAAL NIKS MESKIEN :HAHA:

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.187
    24-09-2015

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Gaat niet goed hoor daar. Dit is puur onderdeel van de zionistische agenda. Arme stakkers hebben het zelf niet door
    wat heb zionist heer mee te maken dat zijn de domme regerig die dat beslist hebben

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    meskien het wordt moeilijker met de dag. Arme Appa, wat heeft die een moeite gedaan. Al dat gekakel op de Dam, voor wat..... VOOR HELEMAAL NIKS MESKIEN :HAHA:
    wat is op de dam geweest? ik heb altijd demonstraties pro palestina mee gedaan, ik heb palestijns vlag thuis.

    hirak rif separatisten zijn afgereisd naar israel voor steun, en hebben daar met joods vlag gezwaaid .

    appa die ghmarie uit amsterdam noord ye7wik bla bza9

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    1.105
    01-05-2018

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    wat is op de dam geweest? ik heb altijd demonstraties pro palestina mee gedaan, ik heb palestijns vlag thuis.

    hirak rif separatisten zijn afgereisd naar israel voor steun, en hebben daar met joods vlag gezwaaid .

    appa die ghmarie uit amsterdam noord ye7wik bla bza9










    Snappie nou BrAnus??

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    wat is op de dam geweest? ik heb altijd demonstraties pro palestina mee gedaan, ik heb palestijns vlag thuis.

    hirak rif separatisten zijn afgereisd naar israel voor steun, en hebben daar met joods vlag gezwaaid .

    appa die ghmarie uit amsterdam noord ye7wik bla bza9
    hahaha en wie laat Israel via de voordeur naar binnen met rode loper uitgerold in Marokko om een stukje zand. Einde van de rit hebben ze alsnog niks eruit gehaald. Meskien die APPA kreeg hartverzakking door die Abraham akkoorden. Binnenkort Israelische olie exploitatie bij de kust van Dakhla. Het leegroven is begonnen

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door oooojaa Bekijk reactie
    wat heb zionist heer mee te maken dat zijn de domme regerig die dat beslist hebben
    hahahahaha . Als je dat nog niet inziet dan heb je poep in je ogen

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    1.187
    24-09-2015

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    jij respecteer khalief erdogie die altijd een ambasadeur heeft in israel , een khalief die elke jaar gay pride organiseert in instanboel
    dat moet hij weten het is vrij land hij is goede president voor zijn land dat kan ik niet zeggen van die marokkaanse regime

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    1.105
    01-05-2018

    Retour naar Tel Aviv en Parijs altijd mogelijk voor kabalah regime


    Snappie?

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    hahaha en wie laat Israel via de voordeur naar binnen met rode loper uitgerold in Marokko om een stukje zand. Einde van de rit hebben ze alsnog niks eruit gehaald. Meskien die APPA kreeg hartverzakking door die Abraham akkoorden. Binnenkort Israelische olie exploitatie bij de kust van Dakhla. Het leegroven is begonnen
    jij bent pro erdogie, erdogie heeft vanaf begin relatie met isreal, jij hebt geen kritiek op, waarom dan wel op marokko .?

    leg uit ale7mar, je bent altijd hier altijd erdogie op te hemelen .


    zo leg uit waarom mag turkije wel relatie met israel en marokko niet ,