1. #46
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Een woning is geen openbare gelegenheid.
    onmens met je islam en rasobsessie
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  2. #47
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.306
    19-09-2019

    Gemeenten in Nederland houden moskeeën in het geheim in de gaten: Ankara bereidt zich voor op juridische stappen
    Verschillende gemeenten in Nederland hebben een particulier onderzoeksbureau in opdracht gegeven, dat in het geheim moskeeën en islamitische organisaties in de gaten houdt.

    Islamitische organisaties in het land vinden het onderzoek, dat persoonlijke informatie van moskeegemeenschappen omvat, onaanvaardbaar.

    Bronnen van het Turkse ministerie van Buitenlandse Zaken vertelden BBC Turkish dat Turkije juridische stappen zal ondernemen.

    https://www.bbc.com/turkce/haberler-...e-58939859.amp

    Pot verwijt ketel: als er één organisatie in Nederland is
    die moslims in de gaten houdt, is het wel Diyanet ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Autochtonen hebben weer de burger rechten van de allochtone/allochtone moslims geschonden. Nog een reden om niet te integreren met ze.

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Reactie op uitzending Salaheddine 'INFILTRANTEN IN 10 MOSKEEËN'
    https://www.facebook.com/rachidabukh...86976489518296

    De spionnen
    https://www.facebook.com/rachidabukh...86853139530631
    Ewa Najdi wahabi jihadi salafi bomgordel
    Ze moeten hellehonden figuren zoals jij hebben die denkt dat ie tientallen maagden gaat treffen in de paradijs als hij met een bomgordel de trein instapt en BOOOEEEEEM!!! zegt en zo massa onschuldige burgers dood
    Ik doe geen vlieg kwaad maar als ik een hellehond als jij tegenkom met een bomgordel om je lyer
    ik hak al je poten eraf
    Hellehonden zoals jij die de islam zwart maakt
    Snapie nou kelb fi jahaanam?

  5. #50
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door sensei Bekijk reactie
    Ewa Najdi wahabi jihadi salafi bomgordel
    Ze moeten hellehonden figuren zoals jij hebben die denkt dat ie tientallen maagden gaat treffen in de paradijs als hij met een bomgordel de trein instapt en BOOOEEEEEM!!! zegt en zo massa onschuldige burgers dood
    Ik doe geen vlieg kwaad maar als ik een hellehond als jij tegenkom met een bomgordel om je lyer
    ik hak al je poten eraf
    Hellehonden zoals jij die de islam zwart maakt
    Snapie nou kelb fi jahaanam?
    Ik denk dat je eerder de koffer van je Turkse baas zou vasthouden bij een bom in de trein

    Allemaal leuk die Jean Claude van Damme actieverhalen maar het stelt niks voor als ie een shemale bent in bezit van een Turk
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Een woning is geen openbare gelegenheid.
    Een moskee is om te bidden en kennis op te doen.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Een moskee is om te bidden en kennis op te doen.

    Dat deden die 'spionnen' toch ook!!

  8. #53
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Dat deden die 'spionnen' toch ook!!
    ben je al aan de bier?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Gemeenten in Nederland houden moskeeën in het geheim in de gaten: Ankara bereidt zich voor op juridische stappen
    Verschillende gemeenten in Nederland hebben een particulier onderzoeksbureau in opdracht gegeven, dat in het geheim moskeeën en islamitische organisaties in de gaten houdt.

    Islamitische organisaties in het land vinden het onderzoek, dat persoonlijke informatie van moskeegemeenschappen omvat, onaanvaardbaar.

    Bronnen van het Turkse ministerie van Buitenlandse Zaken vertelden BBC Turkish dat Turkije juridische stappen zal ondernemen.

    https://www.bbc.com/turkce/haberler-...e-58939859.amp

    Pot verwijt ketel: als er één organisatie in Nederland is
    die moslims in de gaten houdt, is het wel Diyanet ...
    Wat is dit nu?

    Probeer jij Erdogan en zijn minions nu van hypocrisie te beschuldigen?

    Dat kan natuurlijk niet.....

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Een moskee is om te bidden en kennis op te doen.
    Maar als die kennis leidt tot het opblazen, neermaaien met Ak-47s van de autochtone bevolking omdat die niets wil weten van die "kennis" wi weten, dan is sprake van staatsgevaarlijke activiteiten.

    Dat wil men controleren. Als daar geen sprake van is in een moskee, waar is men dan zo benauwd voor?
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Maar als die kennis leidt tot het opblazen, neermaaien met Ak-47s van de autochtone bevolking omdat die niets wil weten van die "kennis" wi weten, dan is sprake van staatsgevaarlijke activiteiten.

    Dat wil men controleren. Als daar geen sprake van is in een moskee, waar is men dan zo benauwd voor?
    Neej dat klopt niet. Ik ben wekelijks in de moskee en dat heb ik nog nooit gehoord. Je hebt een vreemde gefrustreerde gedachte.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Neej dat klopt niet. Ik ben wekelijks in de moskee en dat heb ik nog nooit gehoord. Je hebt een vreemde gefrustreerde gedachte.
    Neem hem niet serieus bro.
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Neej dat klopt niet. Ik ben wekelijks in de moskee en dat heb ik nog nooit gehoord. Je hebt een vreemde gefrustreerde gedachte.
    Het zal ook niet in alle moskeeën gebeuren.
    Neem aan dat men gaat controleren in een moskee als er berichten naar buiten komen, dat er iets niet in de haak is.

    Paar jaar geleden was op tv te zien een ondercover actie, Met verborgen micro en camera'tje.
    En daar bleken dingen te gebeuren die in strijd met de wet waren.

    Korter geleden was er een moskee in Limburg. Nadat men geld had aangenomen vanuit S-A, kreeg men er ongevraagd ook een imam bij.
    De eigen imam werd ontslagen. En die nieuwe imam was zeer conservatief.
    Na een half jaar was een deel van de gelovigen het zat, hebben een eigen moskee gesticht.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  14. #59
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Maar als die kennis leidt tot het opblazen, neermaaien met Ak-47s van de autochtone bevolking omdat die niets wil weten van die "kennis" wi weten, dan is sprake van staatsgevaarlijke activiteiten.

    Dat wil men controleren. Als daar geen sprake van is in een moskee, waar is men dan zo benauwd voor?
    autochtone bevolking

    Moslims zijn de nr1 slachtoffers van die ezels. Waarom ben jij zo’n misselijkmakende varken.

    Ik ben moslim, marokkaans. Hell no dat ik wil zijn zoals jij. Sterker nog, ik ben blij dat jij niet tot onze gemeenschap hoor, dus dat zou ik zo willen houden.

    Ik zou je nooit doodwensen of discrimineren aangezien ik medelijden heb met jouw soort mensen. Jullie lijden terwijl anderen leven.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  15. #60
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Citaat Geplaatst door sensei Bekijk reactie
    Ik doe geen vlieg kwaad
    Citaat Geplaatst door sensei Bekijk reactie
    gaat weer braaf langs de zijlijn toekijken hoe Turken de woestijndieren naar de gallemiezen knallen
    Citaat Geplaatst door sensei Bekijk reactie
    Kan ik me nog goed herinneren
    2000 Assadist soldaten in 1 dag (woestijndieren) naar de gallemiezen geknald
    Snapie?
    je bent een smerige ash'ari soefi jasoous hellehond en ontmaskerd door NRC, قاتلك الله ya 7a8eer