1. #264871
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door gwoonkraal Bekijk reactie
    In Rotterdam kun je binnenkort ook squid game gaan spelen, met die pop, haha....
    Was gisteren ook, zag ik

  2. #264872
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ok..haha. ik hou het wel bij de serie. Hij is echt goed

  3. #264873
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Meisje van 14 verkracht op de toiletten van een gender-neutrale school in amerika door een jongen met een rok (die zichzelf als meisje identificeert). Waar gaat de wereld toch naar toe. En oh ja, de woke school die het incident probeerde in de doofpot te steken.

    Heeft iemand ook dat verhaal van gaby petito gevolgd? Op wereldreis met haar verloofde en hij kwam dan dood leuk alleen terug zonder haar als vermist op te geven. Haar lichaam is ondertussen al terug gevonden.

    En ook nog binnenlands nieuws. Kindje word onwel op school en sterft een dag later in het ziekenhuis. Doodsoorzaak: verslikking.

    Je mag echt het nieuws niet meer lezen wil je nog vertrouwen in de mensheid hebben.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  4. #264874
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Zonder kids is ook wel heerlijk [emoji23] effe niet mama zijn voor een paar dagen. Wat je ook beslist veel plezier.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Ja haha zo een dagje weg zonder kids doet al goed.
    InshaAllah als ze wat ouder zijn zeker.
    Dankje.. Maar nog steeds niks geboekt!
    Citaat Geplaatst door Softijs Bekijk reactie
    Oh my.. ik snap wat je bedoelt! Gelukkig valt dat nog allemaal wel mee op de basisschool van ons zoontje. Dat LHBT brr het wordt je zo de strot in gedouwd. Ze willen niet als een appart groepje gezien worden maar zetten zichzelf wel weg als een groep met een regenboogvlag. Ik ben geen fan van Wilders, eng mannetje. Maar laatst had hij echt hard uitgehaald in de tweede kamer wat dit onderwerp betreft. Zo eens gewoon!



    Oh als die zachte leer als wat stug is ik hoop dat hij er niet al te veel last van krijgt. Ik las ook dat je met natte kranten ofzo de boel weker kon maken. Ik heb zelf ook nieuwe schoenen binnen, soort van Dr. Martens maar dan van Tommy. Ik draag zelf 38/39 maar dit keer in 40 gehaald. Wajow.. ik liep kreupel laatst. Zo stugg, ik wist niet hoe gauw ik die dingen uit moest trekken



    Jammer is dat eigenlijk, want hamdoulilah hebben we hier die mogelijkheid wel alleen de stoffen die ze krijgen zijn zo onder het niveau als wat je daadwerkelijk zou moeten krijgen. En eerlijk is eerlijk, Nederlands leren spreken en begrijpen is een must. We wonen hier en om dan alsmaar de eigen taal te spreken op een school is gewoon not done. Hoe moeten die kids het doen als ze naar het voortgezet onderwijs gaan? Zo jammer gewoon.



    Wow,.. ik zou ook flippen! Mezian tbarkAllah. Inderdaad het hangt van de directie af. Laatst wilde ze in NL een nieuwe systeem erin gooien. Dat kinderen kunnen lezen en zien wat slecht is, stond het woordje van Allah er tussen. Hele ophef vanuit de islamitische gemeenschap en terrecht. Gelukkig heeft de directie meteen gezegd niks met het nieuwe systeem te doen en bood zelfs excuses aan. Maar het feit dat ze al zo lopen te klooien met systemen en daarin religie erin betrekken is schandalig.



    Ameen ameen, ❤❤
    Het zijn bij ons op school ook alleen de thema's, maar ja daar doen veel scholen aan mee en ouders zien dat wel eens als ja doet iedereen toch aan mee of ja is niet zo erg. Verder is alles wel goed en je kan het nergens perfect hebben. Wil ook niet zoals je zegt dat het op andere vlakken achteruit gaat bij een islamitische basisschool.

    Ow zo erg met die schoenen! Wat ga je er nu aan doen? Niet aantrekken is ook zo zonde. Anders echt ff naar de schoenmaker ermee kost maar €10
    Ja klopt ook wel eens gehoord.
    Happiness is an inside job


  5. #264875
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja haha zo een dagje weg zonder kids doet al goed.
    InshaAllah als ze wat ouder zijn zeker.
    Dankje.. Maar nog steeds niks geboekt!


    Het zijn bij ons op school ook alleen de thema's, maar ja daar doen veel scholen aan mee en ouders zien dat wel eens als ja doet iedereen toch aan mee of ja is niet zo erg. Verder is alles wel goed en je kan het nergens perfect hebben. Wil ook niet zoals je zegt dat het op andere vlakken achteruit gaat bij een islamitische basisschool.

    Ow zo erg met die schoenen! Wat ga je er nu aan doen? Niet aantrekken is ook zo zonde. Anders echt ff naar de schoenmaker ermee kost maar €10
    Ja klopt ook wel eens gehoord.
    Praline, doe zelf onderzoek naar de isl. basisschool waar je evt naar toe wil. Mijn kinderen zitten op een van de eerste isl. basisscholen van nederland en zoals elke school heeft het zijn minpuntjes in de organisatie, maar ik herken me totaal niet in de verhalen van softijs. Er zijn hier leerlingen geweest die nu doktoren, piloten, artsen en onderzoekers zijn, maar ook verpleegsters, automonteurs. e.d.. Ze kijken bij ons echt naar de capaciteiten van het kind en de voertaal is ABN. 1/3 vd leerkrachten zijn Nederlands. Pedagogische klimaat is goed en ook vooral het religieuze aanbod ben ik erg tevreden mee. Mohjiem wat ik wil zeggen, er zitten ook hele goede isl. basisscholen tussen, dus verricht gewoon goed onderzoek en dan moge Allah swt je de juiste beslissing laten nemen.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  6. #264876
    MVC Lid

    Reacties
    170
    06-08-2021

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja haha zo een dagje weg zonder kids doet al goed.
    InshaAllah als ze wat ouder zijn zeker.
    Dankje.. Maar nog steeds niks geboekt!


    Het zijn bij ons op school ook alleen de thema's, maar ja daar doen veel scholen aan mee en ouders zien dat wel eens als ja doet iedereen toch aan mee of ja is niet zo erg. Verder is alles wel goed en je kan het nergens perfect hebben. Wil ook niet zoals je zegt dat het op andere vlakken achteruit gaat bij een islamitische basisschool.

    Ow zo erg met die schoenen! Wat ga je er nu aan doen? Niet aantrekken is ook zo zonde. Anders echt ff naar de schoenmaker ermee kost maar €10
    Ja klopt ook wel eens gehoord.
    Ik heb gisteren hele dikke wintersokken aangetrokken en heb ze een uurtje aangehad. Toen ik mijn schoenen uitdeed leken mijn tenen verschrompelde wortels Maar.. ze zitten nu wel iets ruimer. Vandaag poging 2 weet je, als ik ze aan heb zitten ze wel goed maar zodra ik ermee loop dan breekt de hel los. Anders wordt het inderdaad de schoenmaker hoor. Tientje is geen geld!

    Dr martens van me zoontje zijn binnen en ze staan hem echt geweldig!! hij is er echt blij mee!

  7. #264877
    MVC Lid

    Reacties
    170
    06-08-2021

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Praline, doe zelf onderzoek naar de isl. basisschool waar je evt naar toe wil. Mijn kinderen zitten op een van de eerste isl. basisscholen van nederland en zoals elke school heeft het zijn minpuntjes in de organisatie, maar ik herken me totaal niet in de verhalen van softijs. Er zijn hier leerlingen geweest die nu doktoren, piloten, artsen en onderzoekers zijn, maar ook verpleegsters, automonteurs. e.d.. Ze kijken bij ons echt naar de capaciteiten van het kind en de voertaal is ABN. 1/3 vd leerkrachten zijn Nederlands. Pedagogische klimaat is goed en ook vooral het religieuze aanbod ben ik erg tevreden mee. Mohjiem wat ik wil zeggen, er zitten ook hele goede isl. basisscholen tussen, dus verricht gewoon goed onderzoek en dan moge Allah swt je de juiste beslissing laten nemen.

    Fijn voor die scholen en alleen maar trots dat het dus wel anders kan! Weet je, ik denk ook oprecht dat als je daar ook meer diversiteit investeert zoals Nederlandse leraren, goed en kundig schoolbestuur het ook wel goed komt, maar de verhalen die hier in den haag de rondte ingaan zijn niet mals. Als ouder kies je er dan toch liever voor de veilige route voor je kind. Ik heb het geluk dat ze op de school van mijn zoontje niet de kinderen ergens dwingen aan mee te doen, zoals dat LHBT gebeuren en kerstdiner mogen ze zelf weten of ze gaan.

  8. #264878
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Mijn kids zitten op een Protestants christelijke school en daar beginnen ze ook echt niet over lentekriebels in kleutergroepen of lhbt dingen. Goede school ook verder. Wel kerstviering maar hoeven niet mee naar de kerk.

  9. #264879
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Mijn kids zitten op een Protestants christelijke school en daar beginnen ze ook echt niet over lentekriebels in kleutergroepen of lhbt dingen. Goede school ook verder. Wel kerstviering maar hoeven niet mee naar de kerk.
    Alles hangt echt af van de directie en het leerkrachtenteam. En de pedagogische visie van de school. Bij elke school.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  10. #264880
    MVC Lid

    Reacties
    21.849
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Hoe is het gegaan?
    Heel goed eigenlijk! Ze vindt het in de auto ook gewoon leuk.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  11. #264881
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    @A ik heb niet mee gekregen wat er aan de hand is maar moge Allah wataa3la het haar vergemakkelijken en verlichting brengen.

    Ben sinds gisteren begonnen aan Maid. Ik heb ook lekker doorgekeken ga vanavond aan afl 5 beginnen Inshallah.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik t totaal anders had verwacht misschien veranderd t als t klaar is maar de serie deed me steeds aan andere serie/films denken. Gaande weg kwam ik erop dat de jonge dame me aan bridget jones en aan piper van orange is the new black. Later op de avond las ik wat meer info en bleek het dezelfde schrijver als OITNB te zijn.

    Squid game weet ik nog niet of ik daar aan wil beginnen. Mn zusje verklaart me voor gek hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #264882
    MVC Lid

    Reacties
    21.849
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    @A ik heb niet mee gekregen wat er aan de hand is maar moge Allah wataa3la het haar vergemakkelijken en verlichting brengen.

    Ben sinds gisteren begonnen aan Maid. Ik heb ook lekker doorgekeken ga vanavond aan afl 5 beginnen Inshallah.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik t totaal anders had verwacht misschien veranderd t als t klaar is maar de serie deed me steeds aan andere serie/films denken. Gaande weg kwam ik erop dat de jonge dame me aan bridget jones en aan piper van orange is the new black. Later op de avond las ik wat meer info en bleek het dezelfde schrijver als OITNB te zijn.

    Squid game weet ik nog niet of ik daar aan wil beginnen. Mn zusje verklaart me voor gek hihi
    Maid is leuk! Ik ga zo ook verder.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  13. #264883
    MVC Lid

    Reacties
    21.849
    03-02-2013

    L. had vandaag haar gehoortest en ze is geslaagd. En ze is zo knap he, oeffffffff. Ze kijkt alleen zo arrogant, haha.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  14. #264884
    MVC Lid

    Reacties
    170
    06-08-2021

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Alles hangt echt af van de directie en het leerkrachtenteam. En de pedagogische visie van de school. Bij elke school.
    Dit klopt echt!

  15. #264885
    MVC Lid

    Reacties
    170
    06-08-2021

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Maid is leuk! Ik ga zo ook verder.
    Ik ben nu YOU aan het kijken, waar ben ik aan begonnen.. totaal niet leuk en boeiend als de twee vorige..

    Wie tips heeft voor andere series mijn dank is groot!