1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    12.504
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door -JokeR- Bekijk reactie


    Krimmos de dogfucker
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Jou heb ik alleen nog niet op mijn pagina zien dansen als een aapje. Jij moet ook even vlug naar me pagina en even gaan dansen voor ons. Vermaak ons lil monkey

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    12.504
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Jou heb ik alleen nog niet op mijn pagina zien dansen als een aapje. Jij moet ook even vlug naar me pagina en even gaan dansen voor ons. Vermaak ons lil monkey
    Jaja dogfu cker
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Jaja dogfu cker
    Ga nou dansen aapje. Dance monkey dance!!!!!!!!

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Waarom mag niet bekend worden wat er in de moskee gebeurt?

    Er is meer dan genoeg, bittere, ervaring met moslims die mensen hebben opgeblazen, afgeknald.
    Juist omdat in deze moskeeën, imams de gelovigen terugvoerden naar de bron, 7e eeuw.
    Zo ook gelovigen worden opgeroepen dat alles wat met de westerse cultuur te maken heeft af te zweren.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  6. #36
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Waarom mag niet bekend worden wat er in de moskee gebeurt?

    Er is meer dan genoeg, bittere, ervaring met moslims die mensen hebben opgeblazen, afgeknald.
    Juist omdat in deze moskeeën, imams de gelovigen terugvoerden naar de bron, 7e eeuw.
    Zo ook gelovigen worden opgeroepen dat alles wat met de westerse cultuur te maken heeft af te zweren.
    ben je weer begonnen?

    Ga liever je plunderacties bestuderen, genoeg materie daarvoor
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door -JokeR- Bekijk reactie
    ben je weer begonnen?

    Ga liever je plunderacties bestuderen, genoeg materie daarvoor
    jij moet op mijn pagina gaan dansen en alleen daar op focussen hofnarretje

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door -JokeR- Bekijk reactie
    ben je weer begonnen?

    Ga liever je plunderacties bestuderen, genoeg materie daarvoor
    Zeker, niet minder dan 1400 jaar in grote delen van Europa, Azie en Afrika!
    En het mooiste is dat de plunderaars trots hun plundertochten hebben beschreven!
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Waarom mag niet bekend worden wat er in de moskee gebeurt?

    Er is meer dan genoeg, bittere, ervaring met moslims die mensen hebben opgeblazen, afgeknald.
    Juist omdat in deze moskeeën, imams de gelovigen terugvoerden naar de bron, 7e eeuw.
    Zo ook gelovigen worden opgeroepen dat alles wat met de westerse cultuur te maken heeft af te zweren.
    Wat is dit voor een achterlijke vraag? De deuren van de moskeeën zijn geopend voor iedereen, zelfs voor ongelovigen die haat hebben voor moslims zoals jij. Heb je je wel verdiept in wat er precies gebeurd is of kom je weer moslims lastig vallen. Er is privé informatie verzameld over bestuursleden, imams en zelfs famillieleden van hun. Dat is gedaan tot in de huiselijke kring en zonder wettelijke grondslag. Dat betekent dat de overheid niet mag ingrijpen in de rechten en vrijheden van burgers zonder dat daarvoor een wettelijke bevoegdheid bestaat. Trouwens als je op jouw manier redeneert dan zouden ze jouw soort vooral in de gaten moeten houden. Die Lone Wolves die vanuit hun stinkende zolderkamer 24/7 op een Marokkaanse forum zitten met hun ziekelijke obsessie voor moslims. Dat zijn pas echt mensen die je in de gaten moeten houden. Zoals een Anders Breivik of die gast van Cristchurch.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Ik ken ook iemand die benaderd is om belastende informatie te verzamelen over een moskee. Alhamdoulillah heeft hij dit geweigerd. Vervolgens vielen ze hem lastig en beschuldigden ze hem vals van bepaalde zaken. Een soort van chantage praktijken gebruiken ze hiervoor.

    Je leest zo vaak dat een aanslag verijdeld is. Hoe kunnen er zoveel aanslagen verijdeld worden? Het is simpel. Er wordt geïnfiltreerd door een zogenaamde broeder die eigenlijk werkt voor de geheime dienst. Deze gaat de boel opruien en probeert om jongeren tot strafbare zaken aan te zetten. Als het nodig is planten ze zelf bewijsmateriaal. Vervolgens worden ze opgepakt en tadaaa aanslag verijdeld. Meer dan een ordinaire vorm van uitlokking is het eigenlijk niet.

    Met andere woorden; Ze plannen een aanslag zelf die ze vervolgens zelf ook verijdelen. Vervolgens geven ze zichzelf een schouderklopje “ Goed gedaan jongens!!”

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    En nog niks kunnen vinden.
    Mochten ze de komende periode met fake verhalen naar buiten komen weet je dat die ratten het zelf hebben opgezet.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    12.504
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Waarom mag niet bekend worden wat er in de moskee gebeurt?

    Er is meer dan genoeg, bittere, ervaring met moslims die mensen hebben opgeblazen, afgeknald.
    Juist omdat in deze moskeeën, imams de gelovigen terugvoerden naar de bron, 7e eeuw.
    Zo ook gelovigen worden opgeroepen dat alles wat met de westerse cultuur te maken heeft af te zweren.
    Waarom mag de politie jou thuis niet bespioneren? Er zijn genoeg bittere rechtse blanken die mensen neerschieten die het niet met hen eens zijn of blanken die pedofiel zijn en jongetjes van 10 jaar naar hun kelder lokken
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    12.504
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Lionmale Bekijk reactie
    Voor ALLE duidelijkheid.

    Dit is met toestemming van de ambassade van Marokko in Den Haag.

    Elke moskee mag bespioneerd worden onder het mom van terrorisme bestrijding.

    De ambassade heeft een lijstje en weet precies wie hier in verwikkeld zitten wollah. Ze letten op alles van geldstromen tot kledingdracht.

    Jullie moeten begrijpen dat de vijanden van Islam in dit geval de Nederlandse Staat en de Marokkaanse Monarchie samenwerken om moslimeen in de gaten te houden en desnoods hun leven zuur te maken om de druk en angst binnen die groep erop te houden.

    Buurjongen van me is gegijzeld door de NCTV. Hij moest gebivakkeerd op een stoel zitten en verklaren of hij een democraat is of liever de shariah wilt.

    Ik zeg jullie eerlijk, ik kom al sinds 2014 niet meer naar de moskee door dit. Het is een spionnenhub geworden en bestuurders werken gretig mee.

    Btw deze site is een verlengstuk voor diezelfde spionnen. Nu dat het hier niet meer zo druk is moeten ze andere platformen raadplegen of vaker de straten op en moskeeën bezoeken om mensen te blijven volgen.
    Ja ze zullen echt jou bespioneren. Iemand zonder betekenis.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  14. #44
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.327
    19-09-2019

    In het bedrijfsleven is het heel normaal dat een bedrijf
    een onderzoeksbureau onderzoek laat doen
    naar een bedrijf en zijn bestuurders
    waarmee het zaken gaat doen.

    Waarom zou een gemeente dan geen onderzoek
    (natuurlijke wel binnen wettelijke regels) mogen laten doen
    naar een moskee en haar bestuurders
    waarmee het zaken doet ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Waarom mag de politie jou thuis niet bespioneren? Er zijn genoeg bittere rechtse blanken die mensen neerschieten die het niet met hen eens zijn of blanken die pedofiel zijn en jongetjes van 10 jaar naar hun kelder lokken
    Een woning is geen openbare gelegenheid.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell