1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Is goed Largoo, geloof jij maar in sprookjes. Dan doe ik mijn ding wel.

    Ken jij de andere politici dan wel om ze af te vallen?
    EU recht staat boven het Nederlandse recht? Dat is toch een feit sinds afgelopen jaren?

    Het is net als hoe de media DENK allerlei labels gaven. De lange arm van Turkije, Erdogan lovers, het zijn moslims pas op, dat niveau

    Andere politici doen gewoon wat hun partij top zegt, geen eigen inbreng.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  2. #107
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Zie reactie op Largoo, geldt ook voor jou.

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Zie reactie op Largoo, geldt ook voor jou.
    Lees reactie #106 nog eens terug.. de laatste zin moet je 3 keer herhalen.
    Je bewijst mijn punt alleen maar : )

  4. #109
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    EU recht staat boven het Nederlandse recht? Dat is toch een feit sinds afgelopen jaren?

    Het is net als hoe de media DENK allerlei labels gaven. De lange arm van Turkije, Erdogan lovers, het zijn moslims pas op, dat niveau

    Andere politici doen gewoon wat hun partij top zegt, geen eigen inbreng.
    Eh.. ja?

    Maar je kent ze dus persoonlijk, anders kan je kennelijk dat soort uitspraken niet doen?

  5. #110
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Lees reactie #106 nog eens terug.. de laatste zin moet je 3 keer herhalen.
    Je bewijst mijn punt alleen maar : )
    Je hebt je reactie op het laatste moment gewijzigd.

    Ik bewijs helemaal niets, volgens mij ben ik vaak genoeg met jou in discussie gegaan over dit beleid en gebeuren rondom corona. Ik ga nooit een discussie uit de weg en dat weet jij ook. Volgens mij staan wij er zelfs bijna hetzelfde in (en dat geldt ook voor Largoo), alleen omtrent het bagatelliseren van het virus, zijn wij het oneens. Ik zie echter niet in waarom ik Thierry serieus moet nemen? Die man is een engnek.

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Je hebt je reactie op het laatste moment gewijzigd.

    Ik bewijs helemaal niets, volgens mij ben ik vaak genoeg met jou in discussie gegaan over dit beleid en gebeuren rondom corona. Ik ga nooit een discussie uit de weg en dat weet jij ook. Volgens mij staan wij er zelfs bijna hetzelfde in (en dat geldt ook voor Largoo), alleen omtrent het bagatelliseren van het virus, zijn wij het oneens. Ik zie echter niet in waarom ik Thierry serieus moet nemen? Die man is een engnek.
    Ja die laatste zin..
    Punt wat ik wilde maken stond wel gewoon,,namelijk dat het teveel over randzaken gaat..
    Vanwaar die focus op de persoon Baudet.. wat ie ooit eens heeft getweet, gister heeft gegeten..
    Die flapdrol is niet belangrijk , die aandacht voor hem vermoord de discussie alleen maar, we kunnen het beter over het onderwerp hebben, de inhoud.

    Probeer het te weerleggen als je denkt dat het bullshit is, niet specifiek naar jou gericht maar over de discussie in het algemeen, hoe die gevoerd wordt.
    Op TV wordt ie sowieso niet gevoerd want daar komen altijd dezelfde kutkoppen langs, papegaaien elkaar allemaal volgens script na,allemaal een eigen rol...gezond tegengeluid is verboden.

  7. #112
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Da moest er effe uit, niet wegrennen

  8. #113
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Ja die laatste zin..
    Punt wat ik wilde maken stond wel gewoon,,namelijk dat het teveel over randzaken gaat..
    Vanwaar die focus op de persoon Baudet.. wat ie ooit eens heeft getweet, gister heeft gegeten..
    Die flapdrol is niet belangrijk , die aandacht voor hem vermoord de discussie alleen maar, we kunnen het beter over het onderwerp hebben, de inhoud.

    Probeer het te weerleggen als je denkt dat het bullshit is, niet specifiek naar jou gericht maar over de discussie in het algemeen, hoe die gevoerd wordt.
    Op TV wordt ie sowieso niet gevoerd want daar komen altijd dezelfde kutkoppen langs, papegaaien elkaar allemaal volgens script na,allemaal een eigen rol...gezond tegengeluid is verboden.
    Ik begrijp je punt, echter dit onderwerp aankaarten kan ook zonder het promoten van deze gast, daar doel ik op. Die flapdrol (zoals jij 'm noemt) gaat ons niets opleveren, maar toch wordt gedaan alsof hij de verlosser is. Dat is wat mij 'boos' maakt.

    Maar goed guys, prima, Frozen is weg. Ik ga wel terug naar het Sporthoekje.. ;o

  9. #114
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    https://rightsforum.org/nieuws/hoe-p...dt-ondermijnd/


    Zij worden in hun missie gesteund door de rechtse en christelijke partijen PVV en FvD, CU en SGP, en door rechtse media als de*Telegraaf,*Elsevier Weekblad,*GeenStijl,*OpinieZ*en het*Nieuw Israëlietisch Weekblad*(NIW).
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  10. #115
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Heb je die strontvlieg ook weer met zn diarree

  11. #116
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Da moest er effe uit, niet wegrennen
    Diarree

    Ja het stinkt!
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  12. #117
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...hoog~b21bc814/


    83 procent van ic-patiënten is ongevaccineerd, bescherming door inenting blijft onverminderd hoog
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  13. #118
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Diarree

    Ja het stinkt!
    Trekt strontvliegen aan

  14. #119
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Eh.. ja?

    Maar je kent ze dus persoonlijk, anders kan je kennelijk dat soort uitspraken niet doen?
    Dat ze doen wat hun partij top zeggen? Daar hoef je ze niet persoonlijk voor te kennen.

    Verlosser? Volgens mij ziet niemand dat. Hij durft gevoelige onderwerpen bespreekbaar te maken en hij heeft lak aan wat de meeste politici/media ervan denken. Misschien daarom?
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  15. #120
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Sun blijf. anders zitten we met strontvlieg die het woord inhoud niet eens kent.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.