1. #264781
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Kerst valt gewoon in het weekend, balen voor alle workin' people. Gelijk heb ik nog genoeg vakantiedagen. Nieuwjaarsdag ook

  2. #264782
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Het is daar dan toch warmer dan hier? Of omdat er geen kachels zijn? Ik ben in januari gegaan en was rond de 18 graden, liep alleen met trui geen jas. Maar goed was natuurlijk zuidelijk
    Buiten is het goed te doen. Zie in de ochtend maar eens uit je bed te komen. Binnen is het ijskoud.
    Ging naar buiten om het warm te krijgen.
    Net als hier de afgelopen dagen. Buiten warmer dan binnen, maar nu ook buiten koud.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #264783
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Kerst valt gewoon in het weekend, balen voor alle workin' people. Gelijk heb ik nog genoeg vakantiedagen. Nieuwjaarsdag ook
    Ja ik zag het al. 24e laatste schooldag en 25e meteen kerst.
    Maar goed, ik werk niet.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #264784
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Kom wat kms noordelijker. Het is waterkoud en dus vochtig.
    Kachel ook nog niet aan gehad hoor. Heb hem liever uit.

    Besa77a work out.

    Ik ga weer even de dingen doen die ik moet doen. Buiten.
    Dat vochtige is wel vervelend, in de avond merkte ik het wel, zag ook gelijk een zilvervisje

    Allah ya3tik sa7a! Fijne dag toegewenst ondanks de kou

  5. #264785
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Het is daar dan toch warmer dan hier? Of omdat er geen kachels zijn? Ik ben in januari gegaan en was rond de 18 graden, liep alleen met trui geen jas. Maar goed was natuurlijk zuidelijk
    Wij waren ook eens geweest in november. Buiten is het goed te doen en aangenaam maar de huizen zijn echt koud dan. Het warmt gewoon niet op.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  6. #264786
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ja ik zag het al. 24e laatste schooldag en 25e meteen kerst.
    Maar goed, ik werk niet.
    Ohhhh ik ben echt een dombo weer. Tis maar dat je dat nu zegt!! Ik heb helemaal niet gekeken wanneer het vakantie is en de Thalys daarvoor geboekt :/ ik heb 22 t/m 24 gedaan.. normaal is het altijd de week ervoor ook. Weet niet of ik het kan aanpassen

  7. #264787
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Bij ons is het al koud. Of ja ik vind het toch koud. 17 graden maar zonder zon. Binnen is het koud. Ik heb de verwarming al aangedaan want alle 3 de kindjes zijn aan het snotteren.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  8. #264788
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ohhhh ik ben echt een dombo weer. Tis maar dat je dat nu zegt!! Ik heb helemaal niet gekeken wanneer het vakantie is en de Thalys daarvoor geboekt :/ ik heb 22 t/m 24 gedaan.. normaal is het altijd de week ervoor ook. Weet niet of ik het kan aanpassen
    Oooooops!

    Ja dus dacht ik ook, maar nee. Meteen bam kerst!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #264789
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ik kijk altijd hierop, maar bij terugreis staat er idd wel test nodig.
    Idd kan je doen, maar is echt heel klein dat ze er staan bij grens van nl/België.

    https://www.nederlandwereldwijd.nl/l...zen/reisadvies

    Mn moeder is bijna jarig en wil even paar daagjes center parcs doen met mn zusje en de kids met zwembad etc. Zit te kijken in België iets daar is het even minder gedoe nu.

    Preston palace moet je wel testen.
    Maar die pcr test kan je toch gwn in nl doen of moet dat daar?

  10. #264790
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Maar die pcr test kan je toch gwn in nl doen of moet dat daar?
    Ja kan je hier doen en is dan geldig voor heen en terug.
    Happiness is an inside job


  11. #264791
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    @nawal, ik weet niet naar waar je gaat maar in Brussel word er vanaf morgen wel een coronapass ingevoerd in de horeca. En dat gaan ze volgens mij wel controleren.

    In Wallonië is er ook een coronapas voor de horeca. Vlaanderen heeft niets.
    Oow nee ga niet voor horeca haha bedankt!

  12. #264792
    MVC Lid

    Reacties
    21.848
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Zegt mn man en jij wilt met kerst naar Marokko?
    Word gewoon uitgelachen.
    Neem een elektrische deken mee en de uggs. En genoeg van die jlelleb daar. Jnafoe dat ze voor kerels zijn.
    Ben je nooit in de winter in Marokko geweest? Overdag is het er heerlijk en ook na asr is het buitenshuis prima te doen, maar thuis... oefffffff, ijskoud.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  13. #264793
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Salaam mi ladies.

    Alles ok met jullie?

    Vandaag komen mijn ouders terug na bij a 1 jaar in Marokko te hebben gezeten met paar keer op en af.

    Freya, bsaha Parijs. Ik ga ook binnenkort maar helaas enkel op en af, zonder overnachting.

    Trouwens bij ons als een feestdag in een w-end valt, dan wordt ie opgenomen een willekeurige dag.

    Juno, ik ben in de winter naar Marokko geweest. Buiten heerlijk en mooi mr binnen? Die huizen? Ijskoud en vochtig. Ga je douchen, spring je echt zo in en uit en je ademt rook uit.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  14. #264794
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ben je nooit in de winter in Marokko geweest? Overdag is het er heerlijk en ook na asr is het buitenshuis prima te doen, maar thuis... oefffffff, ijskoud.
    Jawel. Hij herinnerde me er aan.
    Ik droeg twee dikke huissokken en jonggingbroek sliep ik mee. En lberd kay qatta3!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #264795
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Salaam mi ladies.

    Alles ok met jullie?

    Vandaag komen mijn ouders terug na bij a 1 jaar in Marokko te hebben gezeten met paar keer op en af.

    Freya, bsaha Parijs. Ik ga ook binnenkort maar helaas enkel op en af, zonder overnachting.

    Trouwens bij ons als een feestdag in een w-end valt, dan wordt ie opgenomen een willekeurige dag.

    Juno, ik ben in de winter naar Marokko geweest. Buiten heerlijk en mooi mr binnen? Die huizen? Ijskoud en vochtig. Ga je douchen, spring je echt zo in en uit en je ademt rook uit.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    I know
    I know

    Heet water aanzetten in douche en wachten tot je het aandurft.

    Overdag loop je in vest en gewoon lente van hier.
    Maar als het regen...awe3dieeeee.....saqya habta...l3ays fsebbat...eigenlijk moet je zo n dag regenlaarzen aan van djbel.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran