1. #264766
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Super cute ThisChick.
    Olifantje tbarkelah schattig dat voetje.. Noor heeft ook maat 21.... Ze worden groot [emoji17]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  2. #264767
    MVC Lid

    Reacties
    5.715
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Thanks. Nee volgens mij niet maar misschien dat ik binnenkort naar België kom.

    Wat betreft je man. Ik heb het idee dat hij nooit alleen met de kids thuis is geweest voor een periode? Want dat doet echt hun ogen openen wollah.
    Mijn man zegt nooit wat of ik nu wel of niet heb opgeruimd ( dus geen waardering of klachten) maar toen ik in het ziekenhuis lag met gebroken vliezen en hij dus thuis zat met de kinderen, huishouden, koken,verbouwen etc. Ondanks dat mijn dochter en zoon ook meehielpen met koken en was het voor hem echt een " eye opener" wat een vrouw niet allemaal doet op een dag. Daar heeft hij toen ik weer thuis was echt wel zijn waardering over uitgesproken.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Weet jij dat als je naar België wil, je bent niet gevaccineerd. Je verblijft minder dan 48 uur volstaat een pcr test... volgens mij wel

  3. #264768
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Weet jij dat als je naar België wil, je bent niet gevaccineerd. Je verblijft minder dan 48 uur volstaat een pcr test... volgens mij wel
    Mijn Broer en schoonzus zijn afgelopen weekend naar Brussel geweest. Niemand die iets vroeg.......

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  4. #264769
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Weet jij dat als je naar België wil, je bent niet gevaccineerd. Je verblijft minder dan 48 uur volstaat een pcr test... volgens mij wel
    Dat document is pas als je langer dan 48 uur verblijft, maar ook heb je geen test nodig hoor. Pas als je langer verblijft.
    Ben trouwens sinds die regel nog geen 1x gecontroleerd.
    Happiness is an inside job


  5. #264770
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Softijs Bekijk reactie
    Jazeker! Sneu voor die kids, ze zouden het over knikkeren en pokemon kaarten moeten hebben. Ze worden al zo jong blootgesteld aan zulke verhalen/ideeën. Echt triest..




    Dat klinkt wel lekker! Ik lust het wel op die manier maar tegenwoordig gooien ze er allerlei dingen in. Brr, selfmade is altijd goed!




    Nummer twee! Absoluut!


    @praline, thanks! Ik ben zelf weg van roze, zoek al jaren een mooie, zachte roze kleurtje voor me nagels maar walow. Ik heb nu eentje van Chanel die wat in de buurt komt.
    Besaha! Is ook mooi lichte kleurtje, nude etc.

    Maar soms ook rood wat olifantje heeft nu hihi. Moeilijk kiezen soms, als het wel maar wel 1 kleur is en niet met patroontjes erop of iets.
    Happiness is an inside job


  6. #264771
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Allah isla7 die voetjes om op te eten
    Happiness is an inside job


  7. #264772
    MVC Lid

    Reacties
    5.715
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Mijn Broer en schoonzus zijn afgelopen weekend naar Brussel geweest. Niemand die iets vroeg.......

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Hahahahaha dat kan toch niet... Nederland is nog oranje. Bijzonder weer

  8. #264773
    MVC Lid

    Reacties
    5.715
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Dat document is pas als je langer dan 48 uur verblijft, maar ook heb je geen test nodig hoor. Pas als je langer verblijft.
    Ben trouwens sinds die regel nog geen 1x gecontroleerd.
    Oow op de site van België staaat dat als je minder dan 48 uur verblijft wel een pcr nodig hebt dus dat gaan we denk ik wel doen, dank je wel praline! Had al zo een vermoeden dat jij het wel zou weten.

  9. #264774
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    @nawal, ik weet niet naar waar je gaat maar in Brussel word er vanaf morgen wel een coronapass ingevoerd in de horeca. En dat gaan ze volgens mij wel controleren.

    In Wallonië is er ook een coronapas voor de horeca. Vlaanderen heeft niets.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  10. #264775
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Oow op de site van België staaat dat als je minder dan 48 uur verblijft wel een pcr nodig hebt dus dat gaan we denk ik wel doen, dank je wel praline! Had al zo een vermoeden dat jij het wel zou weten.
    Ik kijk altijd hierop, maar bij terugreis staat er idd wel test nodig.
    Idd kan je doen, maar is echt heel klein dat ze er staan bij grens van nl/België.

    https://www.nederlandwereldwijd.nl/l...zen/reisadvies

    Mn moeder is bijna jarig en wil even paar daagjes center parcs doen met mn zusje en de kids met zwembad etc. Zit te kijken in België iets daar is het even minder gedoe nu.

    Preston palace moet je wel testen.
    Happiness is an inside job


  11. #264776
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Ik moet naar buiten, maar het is waterkoud. Draag al een dikke winterjas, maar dit soort koud zit in je. En dan zie ik mensen met blote enkels en krijg ik het nog kouder!!
    Ik overweeg uggs te halen en gewoon nu al te dragen. F#ck stylish. "Ben sowiso geen meeloper en draag wat ik wil."
    En als je hem ooit gedragen hebt, deze jellaba verwarmt je tot het bot. Mn moeder was al stylist voor het een begrip was. Ze dekte me er mee toe en lag ik zo lekker. Beste slaap was dat! Sowiso ingetuckt worden door je mama.

    Ze denken alles te kunnen vergayen he...
    Plak er gucci valentino prada op, een prijs van 1500 e en ze gaan ze nog dragen ook.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #264777
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Zegt mn man en jij wilt met kerst naar Marokko?
    Word gewoon uitgelachen.
    Neem een elektrische deken mee en de uggs. En genoeg van die jlelleb daar. Jnafoe dat ze voor kerels zijn.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #264778
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Hier was het ook niet zo koud, of naja ik heb het ook niet zo snel koud. We hebben de kachel nog niet aangehad. Had net aan een hoodie buiten genoeg, ben gelijk gaan sporten, bijna klaar. Zo lekker douchen en aan taarten beginnen.

  14. #264779
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Zegt mn man en jij wilt met kerst naar Marokko?
    Word gewoon uitgelachen.
    Neem een elektrische deken mee en de uggs. En genoeg van die jlelleb daar. Jnafoe dat ze voor kerels zijn.
    Het is daar dan toch warmer dan hier? Of omdat er geen kachels zijn? Ik ben in januari gegaan en was rond de 18 graden, liep alleen met trui geen jas. Maar goed was natuurlijk zuidelijk

  15. #264780
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Hier was het ook niet zo koud, of naja ik heb het ook niet zo snel koud. We hebben de kachel nog niet aangehad. Had net aan een hoodie buiten genoeg, ben gelijk gaan sporten, bijna klaar. Zo lekker douchen en aan taarten beginnen.
    Kom wat kms noordelijker. Het is waterkoud en dus vochtig.
    Kachel ook nog niet aan gehad hoor. Heb hem liever uit.

    Besa77a work out.

    Ik ga weer even de dingen doen die ik moet doen. Buiten.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran