1. #31
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    Morocco seeks to acquire T-129 helicopters from Turkey

    https://www.aviacionline.com/2021/08...s-from-turkey/

    Morocco acquires Ejder Yalçin armored vehicles from Turkish firm Nurol Makina

    https://www.archyde.com/morocco-acqu...-nurol-makina/

    met of zonder sambal?
    Dat de turks marokkaans relaties zich ontwikkelen is een ding. Of het positief is. Alle beetjes helpen.

    Maar we zijn niet afhankelijk van de Turken

    Dus niet gek doen amk, ik eet geen saus

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    257
    29-08-2021

    Ze kunnen beter gaan samenwerken met Nederlandse boeren,zodat de Marokkasnse bevolking te vreten heeft.Maar nee plofkip 6 is bang voor zijn eigen bevolking.Hij voelt dat zijn tijd nadert.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door ChessMaster Bekijk reactie
    Laten we nu even doen alsof Marokko geen koninkrijk meer is. De koning is afgezet, de makhzen is ook allemaal opgepakt en berecht en we kunnen helemaal opnieuw beginnen.

    Wat zou jij doen om een beter en nieuw Marokko te krijgen. Wie zet je aan de macht? Wat ga je aan alle bestaande problemen doen die je erft van het koninkrijk?
    ze zouden elkaar bevechten om de domste dingen.

    Ik ben pro monarchie, en dat is met een (historische) reden

  4. #34
    Djengiz

    Reacties
    6.912
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    Dat de turks marokkaans relaties zich ontwikkelen is een ding. Of het positief is. Alle beetjes helpen.

    Maar we zijn niet afhankelijk van de Turken

    Dus niet gek doen amk, ik eet geen saus
    nu eet marokko nog uit de handen van amrika, frankrijk, spanje en israel..

    en gooit Turkije af toe wat snacks

    over een tijdje gaat heel afrika gevoed worden door Turkije

    Erdogan is niet voor niets afrika aan het veroveren amk domos eshek ibne brAnus
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door ChessMaster Bekijk reactie
    Laten we nu even doen alsof Marokko geen koninkrijk meer is. De koning is afgezet, de makhzen is ook allemaal opgepakt en berecht en we kunnen helemaal opnieuw beginnen.

    Wat zou jij doen om een beter en nieuw Marokko te krijgen. Wie zet je aan de macht? Wat ga je aan alle bestaande problemen doen die je erft van het koninkrijk?
    goede vraag, ik denk als dat gebeurt dan is syrie niks bij de grote rwina zal zich voordoen , ik heb liever koning dan een soort sisi . het gaat in marokko de goede kant , ne9ta b ne9ta yejri el wad

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door RIFFi000 Bekijk reactie
    Ze kunnen beter gaan samenwerken met Nederlandse boeren,zodat de Marokkasnse bevolking te vreten heeft.Maar nee plofkip 6 is bang voor zijn eigen bevolking.Hij voelt dat zijn tijd nadert.
    dan krijg je tomaten bewerkt met botox

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    nu eet marokko nog uit de handen van amrika, frankrijk, spanje en israel..

    en gooit Turkije af toe wat snacks

    over een tijdje gaat heel afrika gevoed worden door Turkije

    Erdogan is niet voor niets afrika aan het veroveren amk domos eshek ibne brAnus
    Als je voet in Afrika wil dan gaat dat via Marokko ibner Marokko is de poort, dus begin maar te bukken amk

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door ChessMaster Bekijk reactie
    Maar dat is niet logisch. Als iemand roept om de val van een overheid of het nu een republiek of koninkrijk is dan moet je toch over een alternatief nagedacht hebben?

    Anders krijg je Irak taferelen, eerst trots het standbeeld van Saddam slopen en met sandalen slaan en een paar jaar later zeggen dat het leven veel beter was onder Saddam.
    Akhi, hado a7qar ness …. غayr mantiqiyin

    Fhamt?

    Je stelt belangrijke vragen maar die gaan ze ontwijken of ze gaan je in de makkelijkste gevallen gewoon doodwensen of zo.

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    goede vraag, ik denk als dat gebeurt dan is syrie niks bij de grote rwina zal zich voordoen , ik heb liever koning dan een soort sisi . het gaat in marokko de goede kant , ne9ta b ne9ta yejri el wad
    Morocco is the best. Wat de situatie ook is. Mijn land, mijn leven

  10. #40
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    nu eet marokko nog uit de handen van amrika, frankrijk, spanje en israel..

    en gooit Turkije af toe wat snacks

    over een tijdje gaat heel afrika gevoed worden door Turkije

    Erdogan is niet voor niets afrika aan het veroveren amk domos eshek ibne brAnus
    turkije staat al jaren met moeite op wankelende benen en jii praat over veroveren diegene die turkije overeind houdt keer op keer is Qatar. Zodra turkije weer financieel leeg loopt, komt qatarse geldspuit weer

    Marokko heeft niks van Amerika noch Spanje, Spanje is boos dat Marokko de groente en fruithandelsmarkt van ze wint. Er wordt enkel gedeald met de Fransen en israelen. Maar turkije doet dat ook
    vooruit kijken is regeren.

  11. #41
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Marokko ontvangt militaire drones uit Turkije

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    het zijn haters die zelfs hun eigen volk niks gunnen..

    geen haar op hun marokkaanse hoofd dat ze hun marokkaanse buurman groener gras gunnen
    En dat zegt een turk die elkaar kapot slaan voor voetbal en politiek en dan heb ik het nog niet over mishandelen en vermoorden van vrouwen wat een topsport is geworden in turkije
    vooruit kijken is regeren.

  12. #42
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door ChessMaster Bekijk reactie
    Maar dat is niet logisch. Als iemand roept om de val van een overheid of het nu een republiek of koninkrijk is dan moet je toch over een alternatief nagedacht hebben?

    Anders krijg je Irak taferelen, eerst trots het standbeeld van Saddam slopen en met sandalen slaan en een paar jaar later zeggen dat het leven veel beter was onder Saddam.
    Dat hebben zij niet. Het is enkel blaffen vanuit Nederland. Zie je ze iets op orde hebben in NL
    vooruit kijken is regeren.

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    turkije staat al jaren met moeite op wankelende benen en jii praat over veroveren diegene die turkije overeind houdt keer op keer is Qatar. Zodra turkije weer financieel leeg loopt, komt qatarse geldspuit weer

    Marokko heeft niks van Amerika noch Spanje, Spanje is boos dat Marokko de groente en fruithandelsmarkt van ze wint. Er wordt enkel gedeald met de Fransen en israelen. Maar turkije doet dat ook
    Ik mag die flikker uit Qatar niet.

    Het is een verrader met geld. Dat maakt hem gevaarlijk. Maar ik geef Qatar sowieso niet lang als zij zo door gaan.

    (Ik begrijp het wel iverigens waarom 9atar zo doet, maar er zijn andere wegen).

  14. #44
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    Ik mag die flikker uit Qatar niet.

    Het is een verrader met geld. Dat maakt hem gevaarlijk. Maar ik geef Qatar sowieso niet lang als zij zo door gaan.

    (Ik begrijp het wel iverigens waarom 9atar zo doet, maar er zijn andere wegen).
    Je kan beter Qatar te vriend houden dan KSA OF UAE. QATAR is vaker niet betrokken bij oorlogen van moslimlanden, zoals UAE dat doet
    vooruit kijken is regeren.

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    Je kan beter Qatar te vriend houden dan KSA OF UAE. QATAR is vaker niet betrokken bij oorlogen van moslimlanden, zoals UAE dat doet
    ahaha

    Qatar heeft een kwalijke rol gespeeld in Syrië.

    Een goeie rol gespeeld in Libya.