1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    151
    20-08-2021

    Mensen overdrijven hier. Sommige van jullie mankeren zelf gewoon iets en gaan dat dan op andere leggen.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Het losse gedrag onder vrouwen, heeft een bepaalde invloed gehad op de manier waarop mannen over vrouwen denken.
    Sterker door Strijd

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    151
    20-08-2021

    Er zijn zat goede mannen en vrouwen. Als je zelf goed bent moet je gewoon je kans wagen om haar te benaderen. Zo simpel is het.

    Als ik zeg zat bedoel ik niet in overvloed maar wel genoeg.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    151
    20-08-2021

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5780482

    Als ik een man was had ik het wel geweten. Jullie gaan terughoudend zijn omdat jullie zelfs een realistisch eisende vrouw niet kunnen tevredenstellen. Ben je zeker van je eigen dan neem je gewoon de stap, punt. Moet je natuurlijk zelf ook gewoon stabiel zijn.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door MevrNerd Bekijk reactie
    Er zijn zat goede mannen en vrouwen. Als je zelf goed bent moet je gewoon je kans wagen om haar te benaderen. Zo simpel is het.

    Als ik zeg zat bedoel ik niet in overvloed maar wel genoeg.
    Mensen acteren ook goed vandaag. Je kan makkelijk verlief worden en zodoende blind zijn voor bepaalde tekenen.

    Het is erg lastig om een normale vrouw te vinden tegenwoordig.

    We leven in de einde der tijden. Het einde is nabij.

    Een lieve en normale vrouw vinden, wordt steeds moeilijker.
    Sterker door Strijd

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    151
    20-08-2021

    Citaat Geplaatst door AaaO Bekijk reactie
    Wrm kom je niet meer op je sterrenkunde account?
    Maar wat zegt het over jou als je het mis hebt? Dat je obsessie met een dooie site en haar leden ongezonde verschijnselen bij je beginnen te brengen vind je niet?

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    151
    20-08-2021

    Citaat Geplaatst door AaaO Bekijk reactie
    Wrm ben je zo nep sterrenkunde?
    Het gaat momenteel niet goed met je kan iedereen wel zien. Jijzelf weet het stiekem vast ook.

  8. #53
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik heb moeite met het vertrouwen van vrouwen.

    Bij mij heerst het beeld, dat hedendaagse vrouwen seksueel zijn en materialistisch.

    Ik denk snel slecht over vrouwen. Dit heb ik ook als ik een meisje leer kennen. Kleine dingen kunnen mij doen denken, dat zij te los is en niet goed is.

    Als een meisje niet rustig en niet verlegen genoeg is, dan trek ik bepaalde conclusies.

    Als een meisje zeg maar spontaan lacht en communicatief is, dan associeer ik dat snel met dronkenschap en zelfs losbandigheid.

    Ik zit soms hiermee.

    Jij denkt nog steeds dat je grappig bent ofso :rolleys:

  9. #54
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door MevrNerd Bekijk reactie
    Er zijn zat goede mannen en vrouwen. Als je zelf goed bent moet je gewoon je kans wagen om haar te benaderen. Zo simpel is het.

    Als ik zeg zat bedoel ik niet in overvloed maar wel genoeg.

    Klopt helemaal

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    151
    20-08-2021

    Citaat Geplaatst door AaaO Bekijk reactie
    Wrm zo manipulatief sterrenkunde ? T gaat nu toch om jou, niet de rollen omdraaien
    Ik ben niet degene die haarzelf voor schut zet met een valse beschuldiging. Leer de kunst van zeker zijn van je zaak voor je zoiets zegt, of beter, gewoon je mond dicht houden. Jij kan beter offline gaan van het internet en jezelf laten nachecken.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    151
    20-08-2021

    Citaat Geplaatst door AaaO Bekijk reactie
    Kan je jezelf voor schut zetten op een dooie site dan ? Zo voorschut dat je onder andere account moet schuilen toch? Hhhh je spreekt jezelf tegen
    Teveel zekerheid bij een valse beschuldiging. Niet goed mevrouwtje.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    151
    20-08-2021

    Citaat Geplaatst door AaaO Bekijk reactie
    Stiekem haten op een andere vrouw op een dooie forum terwijl je wel normale gesprekken kwam voeren in m'n topics is niet goed mevrouwtje
    Je komt niet zuiver over maar ik kan gewoon normaal praten over onderwerpen al vind ik dat je een slechte vibe afgeeft op het forum.

  13. #58
    Verbannen

    Reacties
    257
    29-08-2021

    Te weinig goede Marokkaanse vrouwen zonder verleden
    Geestelijk zijn de meeste niet in orde.Gefustreerd verbitterd en wraakzuchtig.Daar wil je geen kinderen mee of je leven mee delen.Te labiel instabiel te makkelijk en te goedkoop.

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door RIFFi000 Bekijk reactie
    Te weinig goede Marokkaanse vrouwen zonder verleden
    Geestelijk zijn de meeste niet in orde.Gefustreerd verbitterd en wraakzuchtig.Daar wil je geen kinderen mee of je leven mee delen.Te labiel instabiel te makkelijk en te goedkoop.
    Welke afkomsten zoek jij dan?
    Sterker door Strijd

  15. #60
    Verbannen

    Reacties
    257
    29-08-2021

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Welke afkomsten zoek jij dan?
    Heb nu Nederlandse vriendin.Focus me volledig op haar.Maar anders zou ik voor het midden oosten of Tunesie Turkije gaan.Alles is tegenwoordig beter dan een Marokkaanse.