1. #46
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    gepasseerd ? ik reageer op reacties, vooral reactie van die dayouth je boezemvriendje die zich als monafi9 gedraagt, hij vind het ok als jij cafees bezoekt maar als andere vrouw naar die plaatsen gaat roept ie vrouw van lichte zeden

    das toch nifaa9
    Waarom ben je altijd bezig met andere leden? Dit is een forum, men mag zeggen en vinden wat-ie wil. Je neemt alles zo serieus.

    Anyway D-orpsgek, ik ga winkelen. Autumn collection hangt in de winkels.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  2. #47
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    waarom is hij tegen je?

    Je bent altijd goed tegen iedereen. Zelfs tegen hem
    Dat vraag ik me eerlijk gezegd ook af. Ik heb werkelijk geen idee.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  3. #48
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Akrapovic Bekijk reactie
    Dat is branus, ‘andek tlef.

    Hij is al jaren bezig met meerdere karakters tegelijk reageren. De meeste heb ik al exposed. Deze dayouth blijkt branus zelf te zijn.
    Haha, nee dat is hij niet. Dat is X.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    We hadden het over getrouwd zijn. Jij probeert altijd alles een negatieve connotatie te geven.

    De enige die aan het “boelshitten” is, ben jij. Starbucks is geen café. Ben je überhaupt ooit in een Starbucks geweest? Als M139 dat vindt, dan mag dat. Daar is hij vrij in. Ieder zijn mening.

    Je bent al maanden bezig met een hetze hier tegen mij. Van mij mag je hoor, de enige die voor paal staat ben jij.
    starbucks geen caffee hahahahaha starbuck is moskee op de embleem van starbuck zit een beeld van ishtar, weet je wie ishtar is?

    maar jij staat wel achter zijn mening daarover

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    geen cafee

    Starbucks Corporation is een internationale keten van koffiehuizen uit de Verenigde Staten. Het bedrijf is in 1971 in Seattle opgericht. Het logo van Starbucks is een gestileerde weergave van een sirene.

  6. #51
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    starbucks geen caffee hahahahaha starbuck is moskee op de embleem van starbuck zit een beeld van ishtar, weet je wie ishtar is?

    maar jij staat wel achter zijn mening daarover
    Jij bent de laatste die moet praten over deen.

    ‘annunaki’

    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Jij bent de laatste die moet praten over deen.

    ‘annunaki’

    precies hahahahahaha

    heb veel van die theorien vroeger gevolgd op youtube van ishtar tot inana , van anunakie tot 9/11

  8. #53
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    i dont give a sh.. als je cafee bezoekt is niet mijn pakkie, het gaat om de hypocritie van de dayouth alias iblis
    Waarom ben je jaloers op M139?
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  9. #54
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    precies hahahahahaha
    Oftewel, jij bent de grootste munafiq hier.

    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  10. #55
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Akrapovic Bekijk reactie
    Deze simp dat graag doet aan rollenspellen, doet alles voor aandacht, zelfs de betekenis in de quran belachelijk maken en bespotten is hij niet vies van.
    Denk aan Iblis is een engel onzin of christenen en joden gaan naar het paradijs bv.

    Na een tijdje ga je me wel begrijpen en waarom ik dit soort gajes liever kwijt dan rijk ben.
    Ik stel je voor scherper te zijn en niet zo naief in het leven staan, anders word je genaaid aan alle kanten en word je denkproces vertroebeld.

    En als je gaat ontkennen dan ik bijna denken dat jij branus bent
    Om eerlijk te zijn ISWA, kom ik hier gewoon af en toe reageren, vooral in de vakantieperiode. Vooral om de hilarische reacties. Wat andere leden doen of zeggen, maakt me vrij weinig uit. Ik bemoei me er ook niet mee.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  11. #56
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Waarom ben je jaloers op M139?
    jaloers? om wat, iblis die scheld mij altijd privee, jaloers wat heeft ie ? die man woont op een zolder, smorgens vroeg gaat ie pwintat verzamelen van de straat en gaat ie terug naar zijn hole, hoezo jaloers ???

  12. #57
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Om eerlijk te zijn ISWA, kom ik hier gewoon af en toe reageren, vooral in de vakantieperiode. Vooral om de hilarische reacties. Wat andere leden doen of zeggen, maakt me vrij weinig uit. Ik bemoei me er ook niet mee.
    iswa heeft niets met vrouwen die caffees bezoeken

  13. #58
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Akrapovic Bekijk reactie
    Dan moet je niet gaan ontkennen.

    Ik geef je iets mee, neem het dan van mij aan.

    Ik durf op de quran te zweren dat Iblis Branus is.

    Je moet je niet laten meeslepen door zijn geslijm.

    Voordat je het weet ga je denken hem te kunnen vertrouwen en gaat hij je foto’s hier droppen ofzo.
    Rah meid dus ‘andek.

  14. #59
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Om eerlijk te zijn ISWA, kom ik hier gewoon af en toe reageren, vooral in de vakantieperiode. Vooral om de hilarische reacties. Wat andere leden doen of zeggen, maakt me vrij weinig uit. Ik bemoei me er ook niet mee.
    niet liegen tetje je staat altijd achter iblis, je onderstreept hem ook vaak . ik had ook niets tegen je in het begin, tot ik je vaak hem zie steunen tegen oa X.

  15. #60
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    jaloers? om wat, iblis die scheld mij altijd privee, jaloers wat heeft ie ? die man woont op een zolder, smorgens vroeg gaat ie pwintat verzamelen van de straat en gaat ie terug naar zijn hole, hoezo jaloers ???
    ik kan je tips geven om cool te zijn.

    Alleen je moet echt geen dayouth meer zijn