1. #78736

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Hoe kom ik hier toch vanaf..

  2. #78737
    spacetower

    Reacties
    49
    08-07-2020


  3. #78738
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    De film Awake is best een leuke film.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  4. #78739
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Alleen een raar einde zeg.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  5. #78740
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    Wie doet er hier aan hifdh, zo ja hoe en waar/met wie? Ik dacht er aan een damesgroepje hiervoor te beginnen om elkaar soort van te overhoren met de tajweed regels in acht genomen, zodat we het meteen goed leren. Al is het maar 1 of 2 ayaat per dag. Alleen komt er namelijk helemaal niks van of houd ik het steeds niet lang vol. Vooral nu al het andere even gestopt is vanwege de zomervakantie snak ik echt naar iets nuttigs om mee bezig te zijn.
    Hi Pupa, ik zit zelf in een zusters Quran-groepje. Na afloop van onze Quran-lessen hebben we besloten om elke zondag bij elkaar te komen, om zo elkaar te helpen als we ergens vastlopen. En op de andere dagen houden we ook gewoon contact om elkaar te herinneren en te motiveren dagelijks te lezen.

    Misschien helpt dit ook voor jou? Of je kunt het eerst proberen met een vriendin samen te doen.

    O, ja wat misschien ook helpt is voor jezelf een vast leesmoment op de dag te hebben. Bijv. ‘s avonds na isha-gebed of ‘s ochtends na fajr.

    Allah y sehel. =)
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  6. #78741
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Ik kan niet slapen. Zal ik nog een film kijken?
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  7. #78742
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    O ja, wie durft tegen mij touwtje te springen? Ik heb sinds dinsdag een nieuw record.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  8. #78743
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Ik ga dit weekend mijn vriendin bezoeken. Sinds februari niet in real life gezien. Echt slecht.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  9. #78744
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Ik ben de enige op kantoor die niet gevaccineerd is. De ene vraag na de andere.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  10. #78745
    MVC Lid

    Reacties
    99
    13-05-2009

    Ik wil slapen maar lukt niet
    Ok

  11. #78746
    MVC Lid

    Reacties
    2.443
    27-05-2017

    Louter gelukzaligheid.

  12. #78747
    Mijn eigen ridder

    Reacties
    3.240
    31-07-2005

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Damnnnnn girl ik voel me zo goed wollah. Wat een goede kinesist teweeg kan brengen. Eindelijk voel ik me vrij. Heb weer een hele berg aan positieve energie. Allahoema barek!
    Only in Belgium, fysiotherapeut/e.
    Vive la résistance

  13. #78748
    Mijn eigen ridder

    Reacties
    3.240
    31-07-2005

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Ik ben de enige op kantoor die niet gevaccineerd is. De ene vraag na de andere.
    Dat onbewuste dwang en drang is zo vervelend, live your life and fuck off zou je denken. Maar nee, altijd die snotneus in andermans zaken en privé.
    Vive la résistance

  14. #78749
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Hi Pupa, ik zit zelf in een zusters Quran-groepje. Na afloop van onze Quran-lessen hebben we besloten om elke zondag bij elkaar te komen, om zo elkaar te helpen als we ergens vastlopen. En op de andere dagen houden we ook gewoon contact om elkaar te herinneren en te motiveren dagelijks te lezen.

    Misschien helpt dit ook voor jou? Of je kunt het eerst proberen met een vriendin samen te doen.

    O, ja wat misschien ook helpt is voor jezelf een vast leesmoment op de dag te hebben. Bijv. ‘s avonds na isha-gebed of ‘s ochtends na fajr.

    Allah y sehel. =)
    O wat handig ma sha Allah. Klinkt goed.
    Ja normaal buiten de zomervakantie om heb ik op zondagmiddag tajweedles met een docente in een groep, maar hier ligt momenteel
    de focus op het foutloos met tajweed uitlezen van de koran (khatma). Ik mis het stukje hifdh.

    Vriendinnen hebben het of te druk of eentje zit al bij iemand voor hifdh online/privéles.

  15. #78750
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    O wat handig ma sha Allah. Klinkt goed.
    Ah ik begrijp het. Ik weet eerlijk gezegd niet of er momenteel hifdh-bijeenkomsten worden aangeboden ergens. Meestal zijn dit dan privélessen idd.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.