1. #261256
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik kan overal wonen denk ik, behalve rif. [emoji1787]
    #ikhebzonmood

    Mn man hemelt het op, hij zit daar nu. Zn droom[emoji1787][emoji1787] een huisje in rif, een koe 3n een geit, wat kippen en dat is dan de leven...en dan volgt hij...en waar moet jij dan shoppen he?
    Heb al gezegd dat hij daar dan een tweede vrouw moet nemen.
    Ja zo n feministe ben ik dan wel weer beste kerels. Alles houdt op met in Rif wonen.

    [emoji1787]
    Ik snap je wel hoor. Ik kan daar ook niet leven. Maar voor vakantie is het wel okay... Mits er geen vieze slangen zitten.
    Ik kan bijvoorbeeld nooit bij mijn oma logeren in rkempoo... Mijn tante vertelde dat ze per week wel 3 a 4 ziet ...vooral als ze op de wc zit en er 1 naar beneden flikkert. [emoji43][emoji43]
    Ik zou daar een hartaanval hebben gehad maar zij niet.. maakt rustig af waar ze mee bezig was en sluipt daarna langs de muur weg. [emoji15][emoji15]

    Emiras als het een veilig stuk is prima toch. Fijn dat je dan bij je man kan wonen.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  2. #261257
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Nee ik heb geen rijbewijs. Dat is het eerste wat ik ga doen als hij naar school gaat gaan inchallah, nu is het veel te druk in m'n hoofd. Ik merk echt dat ik het nodig heb nu hij fulltime werkt en de kinderen groter worden.
    InshaAllah, een rijbewijs is echt een must met kinderen. Juist ook wanneer ze nog klein zijn vind ik.

  3. #261258
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Jaa ze zijn altijd met mij haha. Ja ik heb gekozen voor thuisscholing omdat ze hier kufr en shirk onderwezen krijgen. En omdat kinderen vaak ook slechte dingen overnemen van kinderen op school.

    Je moet echt iets doen aan die trap hoor haha. Ik val met nachtvoedingen ook meteen weer in slaap gelukkig. MashaAllah echt goed dat hij zo lang heeft geslapen, mijn kinderen slapen pas rond 1,5 jaar een beetje door.
    Krijgen ze thuis dan de reguliere lessen zoals op school?

    Zuid Afrika is kapot onveilig btw.
    Je wordt daar gewoon van je auto beroofd terwijl je voor het stoplicht staat. Tenzij je in een beschermde rijke buurt gaat wonen ofzo.

  4. #261259
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik snap je wel hoor. Ik kan daar ook niet leven. Maar voor vakantie is het wel okay... Mits er geen vieze slangen zitten.
    Ik kan bijvoorbeeld nooit bij mijn oma logeren in rkempoo... Mijn tante vertelde dat ze per week wel 3 a 4 ziet ...vooral als ze op de wc zit en er 1 naar beneden flikkert. [emoji43][emoji43]
    Ik zou daar een hartaanval hebben gehad maar zij niet.. maakt rustig af waar ze mee bezig was en sluipt daarna langs de muur weg. [emoji15][emoji15]

    Emiras als het een veilig stuk is prima toch. Fijn dat je dan bij je man kan wonen.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Als kind kwamen we veel in rif, als zullen jullie dat jbella land noemen, zegt mn man dan. Maar mohiem, slangen dus. En 3qares...schorpioen volgens mij, wa dieb=volgens mij wolf. En dan de naalden van de vijgen in je lichaam.
    Dus ik ben wel wat gewend.
    Maar dan ben je kind. Heerlijk vies worden enzo...beter dan monkeytown.

    Maar als je groter wordt...[emoji33]
    En dan bij zijn familie, hij gaat er op uit met de heren en ik zit vast 3n die vrouwen zijn allemaal met hun shghol bezig plus sowiso geen ruk te doen.
    Laatste vakantie, twee weken!! In rif. Met baby en een kleintje. Kan geen Olympische sport tegenop.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #261260
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Jaa ze zijn altijd met mij haha. Ja ik heb gekozen voor thuisscholing omdat ze hier kufr en shirk onderwezen krijgen. En omdat kinderen vaak ook slechte dingen overnemen van kinderen op school.

    Je moet echt iets doen aan die trap hoor haha. Ik val met nachtvoedingen ook meteen weer in slaap gelukkig. MashaAllah echt goed dat hij zo lang heeft geslapen, mijn kinderen slapen pas rond 1,5 jaar een beetje door.
    Tot hoe oud kan je ze zelf nog onderwijzen Emiras? Lijkt me dat ze toch op een gegeven moment meer gericht onderwijs moeten krijgen? Ben wel benieuwd hoe thuis juffen/meesters daarover denken. Een vriendin van mij heeft dit ook een tijd gedaan, tot ze verhuisden en er een islamitische basisschool voor hun was. Heb je daar trouwens geen scholen die een sterkere islamitische identiteit nastreven?

  6. #261261
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik snap je wel hoor. Ik kan daar ook niet leven. Maar voor vakantie is het wel okay... Mits er geen vieze slangen zitten.
    Ik kan bijvoorbeeld nooit bij mijn oma logeren in rkempoo... Mijn tante vertelde dat ze per week wel 3 a 4 ziet ...vooral als ze op de wc zit en er 1 naar beneden flikkert. [emoji43][emoji43]
    Ik zou daar een hartaanval hebben gehad maar zij niet.. maakt rustig af waar ze mee bezig was en sluipt daarna langs de muur weg. [emoji15][emoji15]

    Emiras als het een veilig stuk is prima toch. Fijn dat je dan bij je man kan wonen.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Omg slangen die ineens naar beneden vallen? Dan ben ik gelijk dood gewoon.

  7. #261262
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Omg slangen die ineens naar beneden vallen? Dan ben ik gelijk dood gewoon.
    Ik vond die lichte trilling of schok van de aarde daar enger...achteraf dan. Ik 2as zwanger en in de badkamer daar...dacht dat het me duizelde van de warmte en warmte in de badkamer...dus ik kom er uit en iedereen wauw...merkte je dat...de aarde schudde weer...dacht ok, ben dus gewoon in orde.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #261263
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik vond die lichte trilling of schok van de aarde daar enger...achteraf dan. Ik 2as zwanger en in de badkamer daar...dacht dat het me duizelde van de warmte en warmte in de badkamer...dus ik kom er uit en iedereen wauw...merkte je dat...de aarde schudde weer...dacht ok, ben dus gewoon in orde.
    Je vind een lichte trilling vd aarde enger als slangen die omlaag vallen had ik niet van jou verwacht haha.

    Ik heb liever een aardbeving als slangen die op mij vallen.

  9. #261264
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je vind een lichte trilling vd aarde enger als slangen die omlaag vallen had ik niet van jou verwacht haha.

    Ik heb liever een aardbeving als slangen die op mij vallen.
    Je gaat denken safi...laghiera! Dan zijn slangen minder eng hoor...

    Ik reageer altijd heel snel en koelbloedig...pas als 'gevaar'is geweken dringt het door...3ed ken 7maq
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #261265
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Je gaat denken safi...laghiera! Dan zijn slangen minder eng hoor...

    Ik reageer altijd heel snel en koelbloedig...pas als 'gevaar'is geweken dringt het door...3ed ken 7maq
    Hm daar zit wel wat in. Kan me wel voorstellen dat je op dat moment denkt safi ze komen ons halen.

    Natuurlijke survivalmodus, achteraf komt het besef pas.

  11. #261266
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Mn zus is dus wel naar marok gegaan





  12. #261267
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Mn zus is dus wel naar marok gegaan




    Hihi....

    Zeg maar old skool?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #261268
    Verbannen

    Reacties
    89
    03-07-2021

    Chilling....movie night

    Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

  14. #261269
    MVC Lid

    Reacties
    21.848
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door AnouarMe Bekijk reactie
    Chilling....movie night

    Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
    Wat vind je van de film?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  15. #261270
    MVC Lid

    Reacties
    21.848
    03-02-2013

    Juno, je bent geweldig! Hihihi.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'