1. #31
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    Van mij mag je elke dag een rode punt geven en het gescheld dat blijkbaar een deel van jouw opvoeding was gebruik maken tegen mij.
    Mij kan je niet raken met je ziekelijke gedrag.
    Nogmaals het zijn je ouders waar ik medelijden mee heb.
    Want je kunt geen medelijden hebben met een gek wel met zijn ouders.
    ik heb je niet uitgescholden

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    nogmaals niet de hoofddoeken worden weggerukt maar de hoofden die niet aan hun eisen voldoen.
    In zulke autocratische landen wordt precies niet eens een hoofddoek weggerukt, laat staan een hoofd!

    DEMO, neem geen voorbeeld aan carrière mannetjes als Ahmed Marcous die democratie gebruiken voor materialistische en egoïstische doeleinden.

    Laat je niet ompraten en omkopen door zogenaamde zelfverklaarde democratische wereldverbeteraars wiens woorden om democratie draaien, maar de daden bestaan uit bombardementen, etc.
    Sterker door Strijd

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    In zulke autocratische landen wordt precies niet eens een hoofddoek weggerukt, laat staan een hoofd!

    DEMO, neem geen voorbeeld aan carrière mannetjes als Ahmed Marcous die democratie gebruiken voor materialistische en egoïstische doeleinden.

    Laat je niet ompraten en omkopen door zogenaamde zelfverklaarde democratische wereldverbeteraars wiens woorden om democratie draaien, maar de daden bestaan uit bombardementen, etc.
    hij is een demoncraat

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    hij is een demoncraat
    Democraten belazeren hem en beïnvloeden hem op een slechte manier.

    Wij moeten hem de kans bieden om terug te keren naar de weg van gerechtigheid.

    Daarom zeg ik tegen hem, kijk wat met Ahmed Marcous gebeurd is. Door democratie zijn zulke mensen helemaal de weg kwijt!
    Sterker door Strijd

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Democraten belazeren hem en beïnvloeden hem op een slechte manier.

    Wij moeten hem de kans bieden om terug te keren naar de weg van gerechtigheid.

    Daarom zeg ik tegen hem, kijk wat met Ahmed Marcous gebeurd is. Door democratie zijn zulke mensen helemaal de weg kwijt!
    hij is ook voor homofielen rechten

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    hij is ook voor homofielen rechten
    Dit is eigenlijk een tragedie. Kijk waar de ideologie die hij aanhangt, toe leidt. Dat is best triest.

    Ik denk dat DEMO diep in zijn hart wel weet, dat homofilie en zo, eigenlijk niet goed is. Maar deze DEMO moet zich bewijzen tegenover zijn democratische sekte leden, dat hij ook modern, progressief en ruimdenkend is.

    Eigenlijk is deze man, DEMO, best ongelukkig van binnen. Hij moet dingen accepteren waarvan hij diep van binnen weet, dat ze niet goed zijn.

    Hetzelfde overkwam Ahmed Marcous. Die man wilde snel carrière maken en geld verdienen. Maar voordat hij het door had, moest hij zwaaien met homovlagen op homoparades, wat gewoon de randvoorwaarde was voor zijn carrière.

    Als je in Nederland carrière wil, dan moet je helaas mee doen met zulke praktijken en jezelf totaal vernederen.
    Sterker door Strijd

  7. #37
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    In zulke autocratische landen wordt precies niet eens een hoofddoek weggerukt, laat staan een hoofd!

    DEMO, neem geen voorbeeld aan carrière mannetjes als Ahmed Marcous die democratie gebruiken voor materialistische en egoïstische doeleinden.

    Laat je niet ompraten en omkopen door zogenaamde zelfverklaarde democratische wereldverbeteraars wiens woorden om democratie draaien, maar de daden bestaan uit bombardementen, etc.
    Ik weet dat jij massamoordenaars genocideplegers als ware leiders ziet.
    Ik wil jou nog eens zien wanneer jij onder een van die leiders leeft en een kopje kleiner word gemaakt.
    Vanuit het veilige Europa deze misdadigers ophemelen vertelt mij niets.
    Wees een man en verhuis naar deze leiders.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  8. #38
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.306
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Democraten belazeren hem en beïnvloeden hem op een slechte manier.

    Wij moeten hem de kans bieden om terug te keren naar de weg van gerechtigheid.

    Daarom zeg ik tegen hem, kijk wat met Ahmed Marcous gebeurd is. Door democratie zijn zulke mensen helemaal de weg kwijt!
    In een democratie kunnen mensen vrijuit klagen en mopperen.
    In een dictatuur wordt dat niet getolereerd ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    In een democratie kunnen mensen vrijuit klagen en mopperen.
    In een dictatuur wordt dat niet getolereerd ...
    Ja zeker. Natuurlijk is dat zo. Maar om nu mij te verklaren tot iemand die genocide en daders daarvan steunt, is gewoon een poging tot karaktermoord.

    Dus omdat ik over een bepaald conflict een eigen mening heb, ben ik iemand die genocideplegers steun? Dus ik zou volgens DEMO Hitler en zo steunen? Kijk dit soort gedrag kan gewoon niet door de beugel. DEMO is geen tolerante man. Hij wenst mij een onaangenaam lot en is totaal onvriendelijk. Triest.
    Sterker door Strijd

  10. #40
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ja zeker. Natuurlijk is dat zo. Maar om nu mij te verklaren tot iemand die genocide en daders daarvan steunt, is gewoon een poging tot karaktermoord.

    Dus omdat ik over een bepaald conflict een eigen mening heb, ben ik iemand die genocideplegers steun? Dus ik zou volgens DEMO Hitler en zo steunen? Kijk dit soort gedrag kan gewoon niet door de beugel. DEMO is geen tolerante man. Hij wenst mij een onaangenaam lot en is totaal onvriendelijk. Triest.
    Je hebt duidelijk gezegd dat jij voor Assad bent.
    Kan je ook vertellen waarom je hem steunt.
    En hou eens op met je leugens samen met die gestoorde gek.
    Als je mij van iets beschuldigd dan moet je ook staven en niet zo maar iets gaan roepen zoals die andere gek.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Dit is eigenlijk een tragedie. Kijk waar de ideologie die hij aanhangt, toe leidt. Dat is best triest.

    Ik denk dat DEMO diep in zijn hart wel weet, dat homofilie en zo, eigenlijk niet goed is. Maar deze DEMO moet zich bewijzen tegenover zijn democratische sekte leden, dat hij ook modern, progressief en ruimdenkend is.

    Eigenlijk is deze man, DEMO, best ongelukkig van binnen. Hij moet dingen accepteren waarvan hij diep van binnen weet, dat ze niet goed zijn.

    Hetzelfde overkwam Ahmed Marcous. Die man wilde snel carrière maken en geld verdienen. Maar voordat hij het door had, moest hij zwaaien met homovlagen op homoparades, wat gewoon de randvoorwaarde was voor zijn carrière.

    Als je in Nederland carrière wil, dan moet je helaas mee doen met zulke praktijken en jezelf totaal vernederen.
    ben het met je eens, hij is hoogstwaarschijnlijk ook homofiel

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    ben het met je eens, hij is hoogstwaarschijnlijk ook homofiel
    Nee man?? Dit kan toch niet? Zoiets gun ik echt niemand, want homofilie gaat gewoon te ver.

    Maar als DEMO echt homofiel is. Ja dan moeten we bidden voor hem, dat hij stopt met zulke praktijken en terugkeert naar de juiste weg.

    Homofilie is een weg die leidt naar de hel.

    Maar nogmaals ik weet niet of hij dat echt is. Misschien is hij alleen maar modern. Moderne mannen lijken wel vaak zo, hoeft niet te betekenen dat ze het ook echt zijn?
    Helaas vallen vrouwen wel op zulke mannen tegenwoordig.

    Deze wereld is de weg kwijt!
    Sterker door Strijd

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Nee man?? Dit kan toch niet? Zoiets gun ik echt niemand, want homofilie gaat gewoon te ver.

    Maar als DEMO echt homofiel is. Ja dan, moeten we bidden voor hem, dat hij stopt met zulke praktijken en terugkeert naar de juiste weg.

    Homofilie is een weg die leidt naar de hel.

    Maar nogmaals ik weet niet of hij dat echt is. Misschien is hij alleen maar modern. Moderne mannen lijken wel vaak zo, hoeft niet te betekenen dat ze het ook echt zijn?
    Helaas vallen vrouwen wel op zulke mannen tegenwoordig.

    Deze wereld is de weg kwijt!
    demo is sofya taloni

    Hij is bekend. Op het forum is het nog een kasthomo maar op youtube geeft hij al lessen in welke panty’s zijn titanium scherpe stoppels kunnen verbergen.

    Laten we bidden voor hem. Iig dat hij geneest van zijn hiv infectie

  14. #44
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    twee gekken onder elkaar..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Zie de docu ''israel lobby in de VS'' van Tegenlicht, dan zie je wie er aan de touwtjes trekken. Die lobby heeft rechtsreeks invloed op de presidentsverkiezingen.
    Staat gewoon op Youtube.
    Heb je ooit die interview gezien van Aaron Russo?

    Aaron Russo was een filmproducent. Hij raakte bevriend met één van de Rockefellers met wie hij omging.
    De Rockefeller vertrouwde Russo en sprak open met hem over wereldse kwesties, politiek, etc.
    Sterker door Strijd