1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Mensen die tegen het coronavirus zijn ingeënt, kunnen van vluchten worden uitgesloten


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Is toch al een jaar duidelijk dat ze reizen doen ontmoedigen..
    Met fake relletjes , zoals die tussen Marokko en Spanje. Het spelen met codekleuren (rood,oranje,geel) , onnodig testen, dagenlange verplichte quarantaine, op eigen kosten.

    Vakantie moet een luxe worden, een voorrecht...dat doe je straks maar lekker virtueel vanuit huis.



    (vraag me soms af op welke planeet mensen leven dat ze nog steeds niet doorhebben wat er speelt, die tv uit huis flikkeren zou een goed begin zijn)

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Is toch al een jaar duidelijk dat ze reizen doen ontmoedigen..
    Met fake relletjes , zoals die tussen Marokko en Spanje. Het spelen met codekleuren (rood,oranje,geel) , onnodig testen, dagenlange verplichte quarantaine, op eigen kosten.

    Vakantie moet een luxe worden, een voorrecht...dat doe je straks maar lekker virtueel vanuit huis.



    (vraag me soms af op welke planeet mensen leven dat ze nog steeds niet doorhebben wat er speelt, die tv uit huis flikkeren zou een goed begin zijn)
    nog andere relletjes: moslims tegen niet-moslims, christenen tegen moslims, pro blm vs niet blm, blauw tegen rood, links rechts en al die troep, ecolo groene vingers tegen pro koning auto mensen....

    gezondheid moet iets afdwingbaar worden

    gezondheid moet een middel worden

    gekken willen doen alsof je pas gezond bent wanneer je (ongeldig) bewijst dat je gezond bent en slapende gekken doen mee
    terwijl het is: iedereen is gezond, je bent pas ongezond als je geldig bewijst dat je ongezond bent (na waarnemen van symptomen bv)

    misschien zal gezondheid een betaalmiddel worden?
    ik kreeg vandaag een mail van de bank dat mijn medisch dossier aan mijn bankkaart gekoppeld wordt en raadpleegbaar is via de bank app

    wtf waarom?

    data is de nieuwe olie, gegevens en informatie (over de mensen) is de nieuwe olie
    fiber zijn nieuwe oliepijplijnen

    zitten er nu dokters en chirurgen aan het hoofd van banken of hoe zit dat

    we zitten op dezelfde planeet, maar niet altijd in dezelfde dimensie

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Dit is puur om verdeeldheid te zaaien en polarisatie in de hand te werken.
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)