1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    jij bent een echte iblis memsoeg, dayouth howa rebdarkom

    ik zei als de vvd op bergkamp stemt wint ze ., check die jij reactie ale7mar,

    waarom zei ik dat, omdat kaag afgelopen dagen kontakt nam met rutte ook bergkamp kwam in het gesprek,

    wat ik wilde zeggen ya le7mar, is dat het een door gestoken kaart, d66 krijgt de voorzitter en rutte wordt geacepteerd door d66 om deel te nemen een te vormen regering

    jij blijft iblis memsoeg
    Slim..
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    110
    31-10-2019

    En de PVV ALweer geklopt.... door een Marokkaan.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    jij bent een echte iblis memsoeg, dayouth howa rebdarkom

    ik zei als de vvd op bergkamp stemt wint ze ., check die jij reactie ale7mar,

    waarom zei ik dat, omdat kaag afgelopen dagen kontakt nam met rutte ook bergkamp kwam in het gesprek,

    wat ik wilde zeggen ya le7mar, is dat het een door gestoken kaart, d66 krijgt de voorzitter en rutte wordt geacepteerd door d66 om deel te nemen een te vormen regering

    jij blijft iblis memsoeg
    je moet nog heel veel leren heavy D

  4. #19
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    bosma wordt het niet, het wordt of bergkamp of marco van basten als de vvders op bergkamp stemmen wint ze , het is trouwens geheim stemmen .
    9ra ya iblis dit is wat ik zei ,en het kwam uit, vvd stemde voor bergkamp.

    plus ya iblis marco van basten was een voetballer heeft niets met politiek te maken , bergkamp was ook voetballer trouwens ale7mar , nzid ne9leb lik ras

  5. #20
    Djengiz

    Reacties
    6.913
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Want Turken deden niet aan zina en hebben geen kinderen bij Hollandse vrouwen verwekt , voordat ze hun vrouw uit Turkiye over lieten komen
    niet zo erg als bij marokkanen

    maar marokkanen zijn wel de antilianen van afrika
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Want Turken deden niet aan zina en hebben geen kinderen bij Hollandse vrouwen verwekt , voordat ze hun vrouw uit Turkiye over lieten komen
    Turken krijgen van die harige trollen als kinderen ahahahah

    Meestal zijn ze voor een grote deel nog transseksueel

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Turken krijgen ebruutjes... en die Chuck die boek schreef laatst over Turkse cultuur en islam... en typetjes die bij de VVD zitten. .. en typetjes als goden al is etc... je wilt zo graag bijten maar hebt de tanden niet

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Goden typfout...= fidan ekiz

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Turken krijgen ebruutjes... en die Chuck die boek schreef laatst over Turkse cultuur en islam... en typetjes die bij de VVD zitten. .. en typetjes als goden al is etc... je wilt zo graag bijten maar hebt de tanden niet
    hij heeft aids.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    3ash malik is de laan uitgestuurd. Dat vraagt om een feestje jippieeeee. Weg met de lange arm van Rabat

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Haha lange arm van Rabat?.. die opmerking zegt boekdelen... bewijs dat je leeghoofd bent... haha lange arm door een Kamervoorzitter die in feiten niks te melden heeft... en geen beslissingen kan nemen ..

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    hahaha weg met die lange Pagga arm van Rabat. Weg ermee, weg met die klikspaan. Heerlijk nieuws dit. InshaAllah wordt ze hele kamer uitgestuurd de Iblisia

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    hahaha weg met die lange Pagga arm van Rabat. Weg ermee, weg met die klikspaan. Heerlijk nieuws dit. InshaAllah wordt ze hele kamer uitgestuurd de Iblisia
    Mijn loyaliteit aan Marokko stroomt door mijn bloed. Ik heb mijn vaderland lief en zal het nooit in de steek laten.

    Insha Allah dat verraders als jij wegrotten in een sociale huurwoning in NL

  14. #29
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Fucked up voor Arib, die 120k salaris wordt nu iets minder.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  15. #30
    Djengiz

    Reacties
    6.913
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Turken krijgen ebruutjes... en die Chuck die boek schreef laatst over Turkse cultuur en islam... en typetjes die bij de VVD zitten. .. en typetjes als goden al is etc... je wilt zo graag bijten maar hebt de tanden niet
    jij vergelijkt lelijke boekschrijvers met een zion voorzitter dat mensen voornamelijk moslims afkapt bij een debat wanneer ze een verweerwoord geven wanneer kruisvaarders een verbod willen opleggen op islamitische richtlijnen zoals halal slachten etc..

    de schade dat deze judas veroorzaakt aan islam is vele malen erger doordat dit van binnenuit gebeurd waar de vrijheden van islam wordt bepaald in het gehele land dan een lelijke boekschrijver met een eigen mening dat gewoon als een clown functioneert..
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==