1. #256651
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Haha kun je alvast oefenen. Kids doen dat ook.
    Inderdaad. Het enige wat nog aan Kiwi ontbreekt is praten. Subhna Allah. Het gedraagt zich verder echt als een klein kind.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  2. #256652
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Komt goed inshaAllah. Ieder kind komt met zijn/ haar rizq. Dat is het mooie aan Islam.
    Allahouma ameen. Heb er ook vertrouwen in, de vorige keren kwam ook altijd alles op zn pootjes terrecht lhamdoulah.

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Pff daar wil je niet aan denken. Apart systeem hebben jullie daar.
    Ja echt apart, ze zouden vrouwen gewoon de keuze moeten geven om minstens een jaar verlof te kunnen nemen, onder ziektewet ofzo.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  3. #256653
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Naarmate het dichter bij komt stelt mijn zoontje zoveel vragen. Elke dag vraagt hij wel wanneer de baby komt, dan zeg ik in April, zegt hij ja maar hoeveel april. Ja dat weet ik niet, waarom weet je dat niet? Enzovoort.
    Hij vraagt dan ook over de bevalling, hoe dat gebeurt. Dan zeg ik, de dokter gaat mama's buik open doen en de baby nemen, en dan zei hij oh gaat hij een deurtje maken, ik moest echt lachen
    Hij helpt ook zo goed machallah. Altijd z'n rommel opruimen, bordjes en bekers in de vaat, papiertjes in de vuilbak.
    Ook z'n schoenen zelf dicht doen, dan zegt hij je mag niet bukken das niet goed voor de baby
    Wel spannend hoor, wachten duurt zo lang.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  4. #256654
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Inderdaad. Het enige wat nog aan Kiwi ontbreekt is praten. Subhna Allah. Het gedraagt zich verder echt als een klein kind.
    SubhanAllah katten zijn mooie wezens.

  5. #256655
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    2 jaar geleden alweer. Een van m'n mooiste tripjes[emoji3590]





    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Ny is inderdaad prachtig op alle vlakken en persoonlijk vind ik dat echt zo een stad om je helemaal te laten gaan

    Bij mij al bijna 9 jaar. Damnnnn.

    Volgend jaar vervalt mijn verbod om 'Israël ' binnen te mogen. 2022. Oktober om juist te zijn. Ben benieuwd. 1) of ik terug zou gaan. 2) of ik wel binnen mag.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  6. #256656
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ja dan wordt 't idd een probleem als je niet kan vergeten en vervolgens gaat malen. Ik bedoel ook dat dat malen dan niet de moeite waard is. Vreet alleen maar energie en wakkert negativiteit aan.
    Asfoureh en Zalando! knap hoe jullie afstand kunnen nemen van mensen, familie die het niet waard zijn voor jullie.

    Emiras, ik begrijp de opmerking, of het is te zeggen ik interpreteer de opmerking ook positief. Zeker als ik naar mezelf kijk. Soms doe je zaken en achteraf denk je ash chedani ne3mel. Of waarom heb ik me gemoeid? Of willen helpen. Als je dan wordt gekwetst, teleurgesteld of wat dan ook, is het een beetje eigen schuld.

    @ Praline, dat zijn jaloerse tantes en ja hoor die bestaan ook. Kiefash botvieren op een nichtje die veel jonger is. Wat ze ook heeft gedaan. Ergens kan ik begrijpen dat familie za3ma mee wil opvoeden maar door slaan doe je dat niet.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  7. #256657
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Oh, waarom ben je er geen voorstander van? Je kan het ook beperken naar maar 2 daagjes en de rest van de dagen verdelen onder jouw man en mama.

    De kinderopvang was wel goed, maar zaten alleen maar allochtonen. Ik wil niet dat mijn kind al met een taalachterstand begint... dus ik ga van de dag ook nog wel wat andere plekken bezoeken.

    Hahaha nee, ik ben thuiszitten zo zat en ga vandaag weer serieus solliciteren nu ik nog geen buik heb.
    ThisChick hier moest ik echt om lachen. Sorry!

    Taalachterstand in een creche? Dat is wel heeeel jong. Die kindjes praten niet, de zorgmensen en.dat is alleen.NL.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  8. #256658
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Asfoureh en Zalando! knap hoe jullie afstand kunnen nemen van mensen, familie die het niet waard zijn voor jullie.

    Emiras, ik begrijp de opmerking, of het is te zeggen ik interpreteer de opmerking ook positief. Zeker als ik naar mezelf kijk. Soms doe je zaken en achteraf denk je ash chedani ne3mel. Of waarom heb ik me gemoeid? Of willen helpen. Als je dan wordt gekwetst, teleurgesteld of wat dan ook, is het een beetje eigen schuld.

    @ Praline, dat zijn jaloerse tantes en ja hoor die bestaan ook. Kiefash botvieren op een nichtje die veel jonger is. Wat ze ook heeft gedaan. Ergens kan ik begrijpen dat familie za3ma mee wil opvoeden maar door slaan doe je dat niet.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Die hebben jaren ook geprobeerd te stoken in een goede huwelijk.
    Dus ja je hebt helemaal gelijk en Asfoureh/Zalando ook.
    Is ook echt een wrok van vroeger ook nog wat bij ze speelt, ze hebben een strenge jeugd gehad en dat afreageren op zo een meid. Kan dat arme meisje er wat aan doen. Nou die klappen kwam alleen door dat ze zei of ze hun crèche bij hun wilde houden, want ze liepen steeds haar kamer in&uit. Waren ze niet van gediend.
    Happiness is an inside job


  9. #256659
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Maar als hij dat vindt dan zeg je toch gewoon dat hij dan maar thuis gaat zitten en gaat zorgen voor de baby? Ik vind het zo jammer dat het altijd de vrouw is die moet inleveren als er een kind geboren wordt.

    Ik heb toch liever een mix. Voor de rest was het een prima kinderopvang.
    Aaahhhh ya dounya.

    Ik wou het ook zeggen en het is echt oneerlijk. Tenminste als je het niet eens bent.

    Ik heb het ook door mijn strot gekregen en.zit bv nu al 8mnd thuis om voor de kids te zorgen. Vind ik het leuk? Neen. Levert hij iets in...nooooo. Ben ik een slechte mama? Kan. Maar die pampers, gehuil wordt je ook beu.

    Doe er nu.bij dat mijn werkgever eist dat ik.voltijds ga werken en zomaar tot 18u. Daar waar ik al 3j tot 16u werk.

    Mijn man is daarin simpel. Stop dan met werken. Jaaa ik weet wel waarom.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  10. #256660
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    ThisChick hier moest ik echt om lachen. Sorry!

    Taalachterstand in een creche? Dat is wel heeeel jong. Die kindjes praten niet, de zorgmensen en.dat is alleen.NL.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Nee, de eerste paar maanden maakt het niks uit maar als het straks een jaar oud is en het begint met praten dan lijkt het me geen plek. De kinderopvang is dus tijdelijk en na een jaar zouden we dan weer een andere moeten zoeken.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  11. #256661
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ny is inderdaad prachtig op alle vlakken en persoonlijk vind ik dat echt zo een stad om je helemaal te laten gaan

    Bij mij al bijna 9 jaar. Damnnnn.

    Volgend jaar vervalt mijn verbod om 'Israël ' binnen te mogen. 2022. Oktober om juist te zijn. Ben benieuwd. 1) of ik terug zou gaan. 2) of ik wel binnen mag.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Waarom had je een verbod if I may ask? ^.^

  12. #256662
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    En verder las ik hier iets over werken en thuis zitten.

    M’n man zei wel eens als ik zeurde. Wil jij werken en dat ik thuis zit bij de kinderen? Betaal jij dan alles?

    Nope gaat m nooit worden. Over m’n lijk.
    Ik wil dan beter een beetje werken en dat alles van mij is, dan werken om alles te betalen.

    Verder ben ik ook iemand die daar heel snel op kan afknappen.
    Leuk voor een weekje ja
    Happiness is an inside job


  13. #256663
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Aaahhhh ya dounya.

    Ik wou het ook zeggen en het is echt oneerlijk. Tenminste als je het niet eens bent.

    Ik heb het ook door mijn strot gekregen en.zit bv nu al 8mnd thuis om voor de kids te zorgen. Vind ik het leuk? Neen. Levert hij iets in...nooooo. Ben ik een slechte mama? Kan. Maar die pampers, gehuil wordt je ook beu.

    Doe er nu.bij dat mijn werkgever eist dat ik.voltijds ga werken en zomaar tot 18u. Daar waar ik al 3j tot 16u werk.

    Mijn man is daarin simpel. Stop dan met werken. Jaaa ik weet wel waarom.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Je bent absoluut geen slechte mama of je nou besluit om thuis te zitten of voltijd te werken. Ik begrijp echt niet waarom vrouwen heel snel een stempel slecht krijgen als ze voltijd willen werken en een man niet? Het is toch ook zijn kind? Waarom moet de vrouw (financieel) inleveren en gaat de man na het hebben van kinderen er financieel dus eigenlijk niet op achteruit.

    Heb jij nog verlof dan? Wel een luxe om 8 maanden verlof te hebben.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  14. #256664
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Die hebben jaren ook geprobeerd te stoken in een goede huwelijk.
    Dus ja je hebt helemaal gelijk en Asfoureh/Zalando ook.
    Is ook echt een wrok van vroeger ook nog wat bij ze speelt, ze hebben een strenge jeugd gehad en dat afreageren op zo een meid. Kan dat arme meisje er wat aan doen. Nou die klappen kwam alleen door dat ze zei of ze hun crèche bij hun wilde houden, want ze liepen steeds haar kamer in&uit. Waren ze niet van gediend.
    Waar waren de ouders van nichtje?



    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  15. #256665
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ny is inderdaad prachtig op alle vlakken en persoonlijk vind ik dat echt zo een stad om je helemaal te laten gaan

    Bij mij al bijna 9 jaar. Damnnnn.

    Volgend jaar vervalt mijn verbod om 'Israël ' binnen te mogen. 2022. Oktober om juist te zijn. Ben benieuwd. 1) of ik terug zou gaan. 2) of ik wel binnen mag.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Waarom heb je een verbod? Of is dat voor alle moslims?