1. #10381
    MVC Lid

    Reacties
    21.848
    03-02-2013

    Meiden, hoe krijg je een groot vlek uit een wit tapijt? Het is bloemwater ( kat heeft de vaas omgegooid). Iemand tips?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  2. #10382
    MVC Lid

    Reacties
    21.848
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik vind ze ook mooi. Opmerking van mijn man ow nee je gaat er een vrouwenkamer van maken [emoji849]

    Thischick besa7a mooie stofzuigers[emoji7]
    Mijn man heeft er van de week 1 van Marktplaats gekocht... Door alle verbouwingsstof gaan ze kapot en met een nieuwe mag hij absoluut niet verbouwen.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Ja, zou ook geen nieuwe gebruiken voor de verbouwing. Gelijk heeft hij hoor.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  3. #10383
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Deze twee. De Miele was zijn idee en kreeg ik niet uit zijn hoofd.


    We hebben de tweede thuis, maar ook zo’n staande van een ander merk. Mijn moeder vindt met snoer fijn.: hihi;

    Heb zelf een hekel aan stofzuigers met snoer! Lelijk en groot ook.
    *Account niet meer in gebruik*

  4. #10384
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Ik vind zijn idee niet slecht, je kunt beide hoef gebruiken door het huis. Denk maar aan bovenverdiepingen, trap etc,
    *Account niet meer in gebruik*

  5. #10385
    MVC Lid

    Reacties
    21.848
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Meiden, hoe krijg je een groot vlek uit een wit tapijt? Het is bloemwater ( kat heeft de vaas omgegooid). Iemand tips?
    Meiden, help me aub! Ik zal zo een foto maken van de vlek. Het ziet er zo niet uit.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  6. #10386
    MVC Lid

    Reacties
    21.848
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    We hebben de tweede thuis, maar ook zo’n staande van een ander merk. Mijn moeder vindt met snoer fijn.: hihi;

    Heb zelf een hekel aan stofzuigers met snoer! Lelijk en groot ook.
    Ik moet zeggen dat die Miele wel heel krachtig is en ook wel voorzien van de nieuwstje foefjes. Wel een gaaf ding dus, maar ik vind draadloos toch echt fijner.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  7. #10387
    MVC Lid

    Reacties
    21.848
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Ik vind zijn idee niet slecht, je kunt beide hoef gebruiken door het huis. Denk maar aan bovenverdiepingen, trap etc,
    Zijn logica is dat de Miele krachtiger is en dus geschikter voor hardnekkige dingen. De Dyson is meer voor alledaags.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  8. #10388
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Oh lordmn man heeft het schoonmaak virus te pakken.

    Met ragebol buiten de ramen...ik er tegenin, die is voor binnen...bemoei je met je eigen zaken, kreeg ik.
    Oh my...

    Bsa77a je stofzuigers tc. Laat hem z'n ding doen.
    Besa77a iedereen schoonmaak kriebels.

    De stoelen, definitely een neeeej! Maar niet naar mij luisteren hoor. [emoji3059]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #10389
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Vlek fzarbia? Poeh...laten drogen en dan met wonderspons?
    Weet niet hoe groot de vlek is?
    In de tuin boenen mgharba style?[emoji2960]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #10390
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Meiden, hoe krijg je een groot vlek uit een wit tapijt? Het is bloemwater ( kat heeft de vaas omgegooid). Iemand tips?
    Ik denk altijd aan allerlei schoonmaakspul maar uiteindelijk is dreft beste. Beetje op nat doekje dat niet pluist, vlek mee in wrijven, weer met schoon nat doekje sop resten mee weghalen (herhalen met schoon nat doekje)en met droog doekje (theedoek) droog deppen
    En desnoods zo’n ding huren voor tapijt en bank reinigen. Het is gelukkig geen smet/vet vlek inshallah zal t eruit gaan
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #10391
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Oh lordmn man heeft het schoonmaak virus te pakken.

    Met ragebol buiten de ramen...ik er tegenin, die is voor binnen...bemoei je met je eigen zaken, kreeg ik.
    Oh my...

    Bsa77a je stofzuigers tc. Laat hem z'n ding doen.
    Besa77a iedereen schoonmaak kriebels.

    De stoelen, definitely een neeeej! Maar niet naar mij luisteren hoor. [emoji3059]
    Znoennnn style! Heel herkenbaar pfff
    Maar het wordt wel schoon hihi!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #10392
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Meiden, hoe krijg je een groot vlek uit een wit tapijt? Het is bloemwater ( kat heeft de vaas omgegooid). Iemand tips?
    Wij hebben ook een wit tapijt. Mijn dochter had eens multivitaminesap gemorst, van die oranje. Wat je vooral niet moet doen is met water een sopje maken en schrobben. Dan word het groter en zie je waar je geschrobt hebt. Ik heb dat gedaan en het is dus niet goed
    Koop zo een tapijtschuim en daarmee de vlek droogdeppen.
    Als je warmer is ga ik het volledige tapijt nat maken met warm water Oxi action en met schuurborstel. Zo hoop ik alles weer wit te krijgen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  13. #10393
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    iMet koud water de vlek verwijderen niet met warm water.

  14. #10394
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    https://www.mediamarkt.nl/nl/product...B&gclsrc=aw.ds

    Ik heb deze gehaald heb nu zo een zwaar ding, deze heeft mijn moeder ook besteld en doet zijn werk goef zuigt goed en is licht in gewicht.

  15. #10395
    MVC Lid

    Reacties
    21.848
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Wij hebben ook een wit tapijt. Mijn dochter had eens multivitaminesap gemorst, van die oranje. Wat je vooral niet moet doen is met water een sopje maken en schrobben. Dan word het groter en zie je waar je geschrobt hebt. Ik heb dat gedaan en het is dus niet goed
    Koop zo een tapijtschuim en daarmee de vlek droogdeppen.
    Als je warmer is ga ik het volledige tapijt nat maken met warm water Oxi action en met schuurborstel. Zo hoop ik alles weer wit te krijgen.
    Oh, echt kut zeg! Ik heb het er uiteindelijk uitgekregen met azijn en baking soda. Misschien een tip voor de rest.

    Bedankt dames! ☺️ Geen vazen met bloemen meer op de salontafel.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'