1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door global30 Bekijk reactie
    Als ik een Renault heb, en jij weigert die te kopen omdat ie Frans is, heb je mij uiteindelijk geboycot en niet de Fransen. Op papier klinkt het leuk en aardig, maar al die winkeltjes die niks met Frankrijk te maken hebben en gewoon proberen rond te komen gaan de hardste klappen vangen. De Fransen worden er uiteindelijk ook niet warmer of kouder van, zij hebben namelijk Marokko in hun broekzak, met of zonder boycot. Mensen hebben geen idee hoe machtig ze werkelijk zijn op politiek gebied.
    je kunt het ook overdrijven, Marokko is beter af dan Algerije qua Franse invloed. En misschien zelfs beter af dan alle door Frankrijk gekoloniseerde gebieden. Het kost tijd om volledig op eigen benen te staan, maar vroeg of laat zal dat gebeuren, reken daar maar op.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  2. #17
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Dat soort oliën zijn de grootste oorzaak van hart en vaatziektes en van suikerziekte.. zoek maar op. Lekker echte marokkaanse olijf olie.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  3. #18
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    je kunt het ook overdrijven, Marokko is beter af dan Algerije qua Franse invloed. En misschien zelfs beter af dan alle door Frankrijk gekoloniseerde gebieden. Het kost tijd om volledig op eigen benen te staan, maar vroeg of laat zal dat gebeuren, reken daar maar op.
    .

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    In Marokko zijn de prijzen van eetbare oliën in korte tijd explosief gestegen.





    De prijs voor vijf liter olie is in korte tijd met z'n tien dirham gestegen, de literprijs ging omhoog met anderhalve dirham.

    Op sociale netwerken word opgeroepen merken als Lesieur Cristal van de Marokkaanse dochteronderneming van de Franse multinational Sofiprotéol te boycotten.

    De oorzaak van de plotselinge prijsstijging is niet duidelijk, wel wordt de timing bekritiseerd. Door de gedaalde koopkracht als gevolg van de coronacrisis is de verhoogde prijs van de essentiële oliën voor velen niet te betalen.

    Boycotcampagnes in Marokko bleken in het verleden bijzonder succesvol. Zo resulteerde de landelijke boycot van producten en bedrijven als Sidi Ali, Oulmès, Afriquia en Danone tot aanzienlijk lagere omzetcijfers bij fabrikanten en distributeurs.


    De boycots waren een doorn in het oog van de overheid die de acties veroordeelden en afdeden als een boycot van Marokkaanse ondernemingen en hun werknemers.
    Hamdollah mogen ze inshallah kapot gaan en ik boycot de marjane ook ik koop mijn spullen voortaan bij de lokale winkeltjes
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Weet dat deze boycot is opgezet door de volk en die fransoosen zijn lekker hard geraakt in hun portomonee van de khawana hoef je niks te verwachten het volk kan heel veel voor elkaar krijgen .
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    1.105
    01-05-2018

    Niet boycotten anders wordt m6 boos en mag je 20 jaar de cel in voor separatisme!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    115
    28-09-2018

    Mocros huilen om prijs. Maar dan willen ze boycotte. Koop het dan helemaal niet. Je rare volk aangezien je toch wilt boycotte

  8. #23
    فاس العتيقة

    Reacties
    462
    25-07-2013

    Citaat Geplaatst door Mlazaarr Bekijk reactie
    Mocros huilen om prijs. Maar dan willen ze boycotte. Koop het dan helemaal niet. Je rare volk aangezien je toch wilt boycotte
    Dat is nogal makkelijk praten van jouw kant, jij bent vast kapitaalkrachtiger dan de gemiddelde Marokkaan in Marokko dus kan je je niet inleven in die situatie.

  9. #24
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Hamdollah mogen ze inshallah kapot gaan en ik boycot de marjane ook ik koop mijn spullen voortaan bij de lokale winkeltjes
    marjane wil jouw ook niet. Jouw geld stinkt naar poep

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Je moet zwz alle franse producten boycotten. Mensen die hier roepen dat Frankrijk hier niet mee geraakt wordt maar het volk juist praten onzin. Als iets van origine Frans is dan zullen de Fransen deze boycot het meest voelen punt. Of dat daar nou een Marokkaanse schakel tussen zit of niet, uiteindelijk raakt het frankrijk het ergst. Reken daar maar op. En mensen hebben geen flauw idee wat voor invloed Frankrijk heeft in Noord-Afrika

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    151
    10-09-2013

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Hamdollah mogen ze inshallah kapot gaan en ik boycot de marjane ook ik koop mijn spullen voortaan bij de lokale winkeltjes
    Marjane een fijne winkel. Altijd open en schoon, met veel keus. Verschaft veel werkgelegenheid aan jongeren. En laat zien dat Marokko ook in een moderne wereld leeft in plaats van Middeleeuwse winkeltjes. Veel vrouwen hebben daar ook een baantje, zodat ze voor zichzelf of voor hun
    gezin een inkomen kunnen genereren. In tegelstelling tot veel vieze winkeltjes, die sluiten wanneer ze zin hebben omdat de eigenaar een dutje wil doen. En ook nooit mensen in dienst neemt, alles voor zichzelf. En de hygiëne? Moet maar hopen dat alles schoon is.
    Ik steun Marjane.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door morco2002 Bekijk reactie
    Marjane een fijne winkel. Altijd open en schoon, met veel keus. Verschaft veel werkgelegenheid aan jongeren. En laat zien dat Marokko ook in een moderne wereld leeft in plaats van Middeleeuwse winkeltjes. Veel vrouwen hebben daar ook een baantje, zodat ze voor zichzelf of voor hun
    gezin een inkomen kunnen genereren. In tegelstelling tot veel vieze winkeltjes, die sluiten wanneer ze zin hebben omdat de eigenaar een dutje wil doen. En ook nooit mensen in dienst neemt, alles voor zichzelf. En de hygiëne? Moet maar hopen dat alles schoon is.
    Ik steun Marjane.
    Ga niet onze cultuur naar beneden halen ik ga graag naar die middeleeuwse winkeltjes waar ze de verste en beste spul hebben waar ik direct de marokkaanse boer steun .Inplaats van een ripoff als spar of albert heyn waar alleen de koning en de franse bedrijven van profiteren marjane krijgt van mijn geen cent zolang de regering heult met de zionisten en de fransen .
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    151
    10-09-2013

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Ga niet onze cultuur naar beneden halen ik ga graag naar die middeleeuwse winkeltjes waar ze de verste en beste spul hebben waar ik direct de marokkaanse boer steun .Inplaats van een ripoff als spar of albert heyn waar alleen de koning en de franse bedrijven van profiteren marjane krijgt van mijn geen cent zolang de regering heult met de zionisten en de fransen .
    Dat soort winkeltjes noem jij cultuur? Dat heet ouderwets en is geen vooruitgang. Marjane creëert banen en hygiëne wat goed is voor de volksgezondheid. Mensen die denken zoals jij zorgen ervoor dat Marokko nooit verder komt. Altijd klein blijven denken nooit groot, terwijl de wereld verder ontwikkelt.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door morco2002 Bekijk reactie
    Dat soort winkeltjes noem jij cultuur? Dat heet ouderwets en is geen vooruitgang. Marjane creëert banen en hygiëne wat goed is voor de volksgezondheid. Mensen die denken zoals jij zorgen ervoor dat Marokko nooit verder komt. Altijd klein blijven denken nooit groot, terwijl de wereld verder ontwikkelt.
    Beter een slaaf zijn van de fransen volgens jou visie een supermarkt is geen vooruitgang maar dat heb je met kortzichtige monarchslaafjes die al blij zijn met een supermarkt die te duur is voor de plaatselijke bevolking . Leuk voor de elite leuk voor de kortzichtige monarchslaafjes uit europa die 3 weken vakantie gaan naar marokko gaan maar niet voor het volk.Een standaard gezin in marokko kan geen boodschapen daar doen om het te duur is .
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  15. #30
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Die schele achterhoeker heeft geen cent en dreigt marjane met een boycot