1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    mij techniek om van vrouwe af te kome

    die blijve plakke en ik nie wil is om overdreve aandacht te geve aan hun en te doen alsof ik niet zonder ze kan hhhhhhhh wallah jullie vrouwe zijn egt raar jullie spore niet wallah. gelijk doen ze die houding van nee ik hoef je niet meer hhhhhhh.
    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    "een kech kan geen moeder zijn."

    -bigups

  2. #2
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Geinig, dat is ook mijn truc om van mannen af te komen. Always act crazy and needy.
    *Account niet meer in gebruik*

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    208
    18-04-2020

    Jeetje.

  4. #4
    Exit

    Reacties
    5.336
    11-11-2018

    Hey Bigups

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Geinig, dat is ook mijn truc om van mannen af te komen. Always act crazy and needy.
    waarom moet je liege soma fatnose jij ben nie voor niks alleenstaande oma
    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    "een kech kan geen moeder zijn."

    -bigups

  6. #6
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    waarom moet je liege soma fatnose jij ben nie voor niks alleenstaande oma
    *een knappe mooie vrouw die je nooit kan krijgen.
    *Account niet meer in gebruik*

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Hey Bigups
    sterrekunde wallah jij heb egt veel goeie dinge gedaan realgay moet jou dankbbaar zijn wallah
    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    "een kech kan geen moeder zijn."

    -bigups

  8. #8
    Exit

    Reacties
    5.336
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    sterrekunde wallah jij heb egt veel goeie dinge gedaan realgay moet jou dankbbaar zijn wallah
    Hou nou eens op. Stop met hem zo te noemen. Is gewoon RealBlood voor jou.

  9. #9
    Exit

    Reacties
    5.336
    11-11-2018

    Trouwens Bigups waar is Athlete, babbel etc?

  10. #10
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    *een knappe mooie vrouw die je nooit kan krijgen.
    Hou je kk bek man
    I know what they dont wanna tell you.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    die blijve plakke en ik nie wil is om overdreve aandacht te geve aan hun en te doen alsof ik niet zonder ze kan hhhhhhhh wallah jullie vrouwe zijn egt raar jullie spore niet wallah. gelijk doen ze die houding van nee ik hoef je niet meer hhhhhhh.
    zo heee dat kost heel wat moeite!!!! Tijd en energie steken om van een vrouw AF TE KOMEN??????



    Ik hou het simpel en zeg gewoon IK MOET JE NIET MEER EN MOVE ON.... naar de ANDWRE dikke Marokkaanse koeien reet .....

    She’ll get over it ... trust me

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Geinig, dat is ook mijn truc om van mannen af te komen. Always act crazy and needy.
    crazy ...hmmmm oké dat zou wel werken ..... maar needy ??? Nee een man die een vrouw wilt daar streel je z’n ego mee ... door needy te doen op een gezinde manier voelt hij zich KING KONG .....

    Juist vrouwen die slim zijn die gaan NIET met gestrekte been de confrontatie aan Waneer ze iets gedaan willen hebben can een man zoals een feminist dat doet .... want dat is een grote afknapper voor een man .... een vrouw die op een sluwe manier haar vrouwelijkheid BEHEERST krijgt haar doelen voor elkaar bij een man door bv needy , ziellig te doen ......

    VAak zal een man heeeeeeel makkelijk TOEGEVEN .... bij een beoaalde zaak /conflict ... maar juist hoe harder de vrouw er tegen in gaat hoe harder hij zal weigeren ......

    Vaak zie je ook dat deze westerse feminsyen de zogenaamde ONDERDANIGE vrouwen UITLACHEN ... terwijl die onderdanige vrouw wel haar doel voor elkaar krijgt ... zij de kr zo van oké oké is goed .... en gebruikt haar vrouwelijke krachten en uiteindelijk gaan ze toch naar Spanje op vakantie ipv Marokko wat die man zo graag wou .....

  13. #13
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    crazy ...hmmmm oké dat zou wel werken ..... maar needy ??? Nee een man die een vrouw wilt daar streel je z’n ego mee ... door needy te doen op een gezinde manier voelt hij zich KING KONG .....

    Juist vrouwen die slim zijn die gaan NIET met gestrekte been de confrontatie aan Waneer ze iets gedaan willen hebben can een man zoals een feminist dat doet .... want dat is een grote afknapper voor een man .... een vrouw die op een sluwe manier haar vrouwelijkheid BEHEERST krijgt haar doelen voor elkaar bij een man door bv needy , ziellig te doen ......

    VAak zal een man heeeeeeel makkelijk TOEGEVEN .... bij een beoaalde zaak /conflict ... maar juist hoe harder de vrouw er tegen in gaat hoe harder hij zal weigeren ......

    Vaak zie je ook dat deze westerse feminsyen de zogenaamde ONDERDANIGE vrouwen UITLACHEN ... terwijl die onderdanige vrouw wel haar doel voor elkaar krijgt ... zij de kr zo van oké oké is goed .... en gebruikt haar vrouwelijke krachten en uiteindelijk gaan ze toch naar Spanje op vakantie ipv Marokko wat die man zo graag wou .....
    Heb je mijn reactie niet goed gelezen? Als ik een man NIET wil gedraag ik me zo. Denk je nou echt dat ik me zal misdragen bij een man die ik WEL wil? Streel dan met plezier zijn ego. Duuuh!
    *Account niet meer in gebruik*

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Gewoon zorg dat je weinig geld hebt, dan heb je geen last van vrouwen, die wat van je willen.
    Sterker door Strijd

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    45
    15-03-2018

    Gewoon niet douchen dan lopen ze weg