1. #121
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Bij gebrek aan....

    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  2. #122
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hoceimiaan Bekijk reactie
    Jij ook hoor haha.
    Kom je aan je oren trekken.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  3. #123
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    A grateful heart is a magnet for miracles

  4. #124
    MVC Lid

    Reacties
    977
    04-09-2019

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Dat mag je vinden. Fokjouteen.
    Omg ben jij het!

  5. #125
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Ruwe bolster.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    977
    04-09-2019

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Meiden die een man zijn getrouwd (of nog gaan trouwen) van een andere afkomst willen jullie even reageren? Heb een aanzoek gehad van een niet Marokkaan (moslim) en wil jullie ervaringen lezen.


    Het valt mij op dat gemengde huwelijken verbazingwekkend goed gaan. Dit zie ik niet alleen in mijn directe omgeving ook daarbuiten

    Dank jullie wel voor het lezen van mijn bericht


    Side note:
    Marokkaanse mannen met psychose klachten
    voel je vooral niet geroepen om te reageren ik lees je shit toch niet!
    Ik kom uit een gemengd huwelijk alhamdoulilaah wa shoukr lilLaah en ik heb nooit een verschil gemerkt. (Pas op latere leeftijd, maar dat zijn gewoon jaloerse haters). Integendeel ik zag het als een verrijking voor mij als persoon op vlak van taal, cultuur, keuken en etc. Je krijgt ook een sterke DNA-match.

    Mijn ouders spraken eerst Engels en daarna hebben ze mettertijd de taal geleerd. Ik zeg je wel eerlijk mijn ouders waren toen in de tijd primeur. Het was soort van taboe om met een andere afkomst te huwen. Uiteindelijk is het onze mooie geloof dat ons verbindt. De rest doet er niet toe. Het gaat meer om compatibel te zijn met je toekomstige echtgenoot en niet zo zeer letten op zijn/haar afkomst. Je gaat sowieso opofferingen moeten maken en dat komt langs beiden kanten. Wat ik vaak hoor, dit was bij ons niet het geval. Is de mogelijke taalbarrières die onstaan tussen de families. Persoonlijk vind ik dat onnodig, zolang je maar gelukkig bent.

    Er is Allahu a'lam zelfs een overlevering van onze profeet die zegt: 'kharabul nikaah' dus trouw van zo ver mogelijk, zodat de bloedgroepen/types niet te dicht bij elkaar liggen. Om zeg maar afwijkingen etc te voorkomen.

    En nog iets, je krijgt prachtige halfbloedjes like moi .

    PS: SubhanaAllah krijg wel vaak de vraag of mijn ouders nog samen zijn. En vaak kijken ze versteld dat het alhamdoulilaah nog zo is. Nogmaals dat zijn haters en misgunners.

    Moge Allah je bijstaan in het nemen van de juiste beslissing. Verricht meerdere malen salaat ishtikharah! En ik kan je alleen nog maar al het geluk en liefde toewensen ❤️

  7. #127
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Justmyself. Bekijk reactie
    Ik kom uit een gemengd huwelijk alhamdoulilaah wa shoukr lilLaah en ik heb nooit een verschil gemerkt. (Pas op latere leeftijd, maar dat zijn gewoon jaloers haters). Integendeel ik zag het als een verrijking voor mij als persoon op vlak van taal, cultuur, keuken en etc. Je krijgt ook een sterke DNA-match.

    Mijn ouders spraken eerst Engels en daarna hebben ze mettertijd de taal geleerd. Ik zeg je wel eerlijk mijn ouders waren toen in de tijd primeur. Het was soort van taboe om met een andere afkomst te huwen. Uiteindelijk is het onze mooie geloof dat ons verbindt. De rest doet er niet toe. Het gaat meer om compatibel te zijn met je toekomstige echtgenoot en niet zo zeer letten op zijn/haar afkomst. Je gaat sowieso opofferingen moeten maken en dat komt langs beiden kanten. Wat ik vaak hoor, dit was bij ons niet het geval. Is de mogelijke taalbarrières die onstaan tussen de families. Persoonlijk vind ik dat onnodig, zolang je maar gelukkig bent.

    Er is Allahu a'lam zelfs een overlevering van onze profeet die zegt: 'kharabul nikaah' dus trouw van zo ver mogelijk, zodat de bloedgroepen/types niet te dicht bij elkaar liggen. Om zeg maar afwijkingen etc te voorkomen.

    En nog iets, je krijgt prachtige halfbloedjes like moi .

    PS: SubhanaAllah krijg wel vaak de vraag of mijn ouders nog samen zijn. En vaak kijken ze versteld dat het alhamdoulilaah nog zo is. Nogmaals dat zijn haters en misgunners.

    Moge Allah je bijstaan in het nemen van de juiste beslissing. Verricht meerdere malen salaat ishtikharah! En ik kan je alleen nog maar al het geluk en liefde toewensen ❤️
    Super bedankt voor je uitgebreide reactie. Wat leuk om te lezen allemaal. Het is duidelijk dat jij bent opgegroeid in een liefdevolle warme omgeving allahoma baarik

    Grappig dat je dit zegt een oude vrouw zij leeft niet meer Allah yar7amha zei ook altijd tegen ons dat het beter is om "ver" te trouwen liefst niet in de famillie.

    Ameen op je lieve dua en voor jou ook alle geluk en liefde toegewenst Ameen
    A grateful heart is a magnet for miracles

  8. #128
    MVC Lid

    Reacties
    154
    23-12-2019

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Dat mag je vinden. Fokjouteen.
    -_- wees origineel

  9. #129
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Oke goed verhaal. Sterkte
    A grateful heart is a magnet for miracles

  10. #130
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Bel: 0800-0113

    Omgaan met schizofrenie

    Stemmen in je hoofd, niet helder kunnen denken, in je beleving niet ziek zijn, complot denken: omgaan met schizofrenie is niet eenvoudig. Dit geldt zowel voor als je de diagnose schizofreen gesteld krijgt als voor de mensen eromheen. Als je schizofreen bent, kun je suïcidale gedachten krijgen. In een psychose, maar ook als je je bewust bent van wat de ziekte met je doet. Denk je aan zelfmoord? Praat erover. Dit kan bij 113 anoniem en vertrouwelijk.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  11. #131
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Hoe zit het dan met 30+ die wel een goede reputatie hebben?

    Open een topic zou ik zeggen?
    A grateful heart is a magnet for miracles

  12. #132
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Ik hoop hier meer ervaringen le lezen van mensen uit een gemengd huwelijk (gefrustreede Marokkanen met issues gelieve niet te reageren) open jullie eigen klaagtopic of zo

    Jullie zijn over datum,beschadigd
    A grateful heart is a magnet for miracles

  13. #133
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Kom op mn schoot zitten prinses3arbia

    Nu!

  14. #134
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Meiden die een man zijn getrouwd (of nog gaan trouwen) van een andere afkomst willen jullie even reageren? Heb een aanzoek gehad van een niet Marokkaan (moslim) en wil jullie ervaringen lezen.


    Het valt mij op dat gemengde huwelijken verbazingwekkend goed gaan. Dit zie ik niet alleen in mijn directe omgeving ook daarbuiten

    Dank jullie wel voor het lezen van mijn bericht


    Side note:
    Marokkaanse mannen met psychose klachten
    voel je vooral niet geroepen om te reageren ik lees je shit toch niet!
    .
    A grateful heart is a magnet for miracles

  15. #135
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    A grateful heart is a magnet for miracles