1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    117
    02-11-2019

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Ben een dame Hahah. Zeker niet negeren dit is echt de realiteit... lees naar de gemiddelde reacties hier van mannen...

    Of als je gaat daten en ze dan gaat afwijzen als vrouw zijnde. Eerste waar ze je op pakken is je leeftijd...

    Hahah dus aan je zelf werken en dan pas weer daten. Dit is onnodig jezelf belasten met contacten die het proces om te helen bemoeilijken... ook laat je onnodig een slechte indruk achter...

    Mekteb staat vast... Dus focus op je dromen en hobby's... dan komt je droomman vanzelf... geeft echt rust...

    Sorry wilde even plagen hihi.
    ja zonder sebab valt die uit de lucht voor je deur, ga aub niet je zusjes misleiden omdat jij zo oud en eenzaam bent. Dat jullie dames 'overdatum' raken zonder man hebbe jullie echt aan julliezelf te danken het komt echt vaak door jullie passiviteit en prioriteiten. Ergste is dat jullie elkaar stimulere met die onzin ? Live laugh love my cats yek ?

    Heb de meest gaarste vrouwe met het iq van een doos zien trouwe met mashallah goede broeders maar het verschil tussen hun en meeste van jullie s dat ze echt moeite dede en het huwelijk zage als een onderdeel van hun geloof in dade en dat ging bove een papiertje waar je oudrs mee kunne opscheppe of een baan waar collegas kunne geilen op een vrouws achterwerk

    Die cliche onzin en mektab smoes van jullie trappen de meeste manne niet meer in. 10 jaar gelede was het nog een leuke smoes

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    117
    02-11-2019

    Pas op zusjes voor die zogenaamde zusters met hun rare mektab logica... je vind ze volop op social media hun ontwetendheid verspreide als ze een bepaalde leeftijd raken en negatief worde, focus je natuurlijk op je gezondheid en ook studie etc maar laat het niet je leven dominere en 1e prioriteit zijn.... trouw jong en benut die jonge jaren voor je gezin en man en gemeenschap, want dat heeft allemaal met je deen te make, wat je met die jonge jaren hebt gedaan zal je verantwoordlijk voor worden gehoude

  3. #18
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Citaat Geplaatst door YamasakiX60 Bekijk reactie
    ja zonder sebab valt die uit de lucht voor je deur, ga aub niet je zusjes misleiden omdat jij zo oud en eenzaam bent. Dat jullie dames 'overdatum' raken zonder man hebbe jullie echt aan julliezelf te danken het komt echt vaak door jullie passiviteit en prioriteiten. Ergste is dat jullie elkaar stimulere met die onzin ? Live laugh love my cats yek ?

    Heb de meest gaarste vrouwe met het iq van een doos zien trouwe met mashallah goede broeders maar het verschil tussen hun en meeste van jullie s dat ze echt moeite dede en het huwelijk zage als een onderdeel van hun geloof in dade en dat ging bove een papiertje waar je oudrs mee kunne opscheppe of een baan waar collegas kunne geilen op een vrouws achterwerk

    Die cliche onzin en mektab smoes van jullie trappen de meeste manne niet meer in. 10 jaar gelede was het nog een leuke smoes
    Hahaha precies mijn voorbeeld... Hahaha van de Marokkaanse man en gemeenschap...

    Als je 25 plus bent ben je ze3ma 2de rangsburgers.. Dus pessimisme zit niet in mn hoofd... altijd wel een man die je erop wijst hoe slecht je wel niet bent omdat je braaf thuis zat. Hahah en als je actief gaat daten ben je een lellebel Hahahah

    Kortom je wint t niet...

    Leef gewoon... adem goed in en wees dankbaar voor al je zegeningen topicstarter.

    Als je dates net als deze uilskuiken reageren dan weet je dat je ongeduld niet aan jou ligt hihi

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    117
    02-11-2019

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Hahaha precies mijn voorbeeld... Hahaha van de Marokkaanse man en gemeenschap...

    Als je 25 plus bent ben je ze3ma 2de rangsburgers.. Dus pessimisme zit niet in mn hoofd... altijd wel een man die je erop wijst hoe slecht je wel niet bent omdat je braaf thuis zat. Hahah en als je actief gaat daten ben je een lellebel Hahahah

    Kortom je wint t niet...

    Leef gewoon... adem goed in en wees dankbaar voor al je zegeningen topicstarter.

    Als je dates net als deze uilskuiken reageren dan weet je dat je ongeduld niet aan jou ligt hihi
    Jij bent echt leip dat je daten uit mijn tekst haalt en sebab daarmee associeert maar dat zegt meer over jou dan mij. In sha allah zullen zusters niet zo oud en eenzaam als jou eindigen en kunne hun maximaal profitere van hun jeugd, jouw woorden spreken voor zich en de gemiddelde lid kan zien hoe jij jezelf en andere loopt te belazeren en je zusjes ook wilt meesleure in je negativiteit. Blijf jij maar jezelf wijs maken dat het door mekab komt en omdat jij braaf thuis zit, als dat de pijn verzacht

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    117
    02-11-2019

    Trouwens werk123 manne die jare wachte tot ze trouwe sommige passere de 35 zijn ook losers en dan denk k dan heb je geen gram testostoron in je lichaam ? Hoe kan je tot die leeftijd kuis blijve als man ? Dan ben je miss een zieke femboy zonder een gram testostoron of je vast dag en nacht of je bonkt erop los in het harame. K trouwde op mijn 18e al grotendeels door mijn libido zodat k geen zina ging plegen. Wat voor excuus hebbe jullie zogenaamde broeders die zahma de sunnah volgen maar een opa willen zijn bij hun 1e kind ? Jullie werkgeve opleiding straatleven heeft meer prioriteit dan allah lijkt het wel. Geld hoort geen issue te zijn bij een goed meisje als ze weet dat rizq van allah komt en je gwn halal baantje hebt? Als we zo doorgaan gaan we net europeane worde. Pas een kind wnr man en vrouw hun midlife crisis meemake

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-10-2013

    Hahaha ik denk dat mensen mijn bericht niet begrijpen.

    Ik ben niet depri of moet nog dingen verwerken. Hetgeen wat ik moest verwerken heb ik verwerkt. Het is echt niet dat ik van de ene naar de ander ben gaan huppelen. Ik ben een 1 jaar volledig alleen geweest en heb de focus op mezelf gelegd. Ik kan zo 10 jaar doorgaan maar niemand wilt uiteindelijk alleen blijven maar subhanallah elke man waarmee ik gewoon contact start waarvan zelf me vriendinnen zeggen. Dit is echt een goede man waarom irriteer je aan die domme dingen kan ik gewoon niet toelichten. Ik jrjjg gewoo. Benauwd bij het woord afspreken, trouwen, “samen”. Misschien is dit gedrag indd niet normaal maar weet niet zo goed wat ik ermee moet.

  7. #22
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    L'weswes
    A grateful heart is a magnet for miracles

  8. #23
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Citaat Geplaatst door YamasakiX60 Bekijk reactie
    Jij bent echt leip dat je daten uit mijn tekst haalt en sebab daarmee associeert maar dat zegt meer over jou dan mij. In sha allah zullen zusters niet zo oud en eenzaam als jou eindigen en kunne hun maximaal profitere van hun jeugd, jouw woorden spreken voor zich en de gemiddelde lid kan zien hoe jij jezelf en andere loopt te belazeren en je zusjes ook wilt meesleure in je negativiteit. Blijf jij maar jezelf wijs maken dat het door mekab komt en omdat jij braaf thuis zit, als dat de pijn verzacht

    Hahah youre funny... oud en eenzaam... dat is de stempel die jij mij geeft. Ben gelukkig en heb liefdevolle mensen in mn leven.

    Jou reactie bevestigd alles. Bla bla bla. Zusjes. Zusters broeders Hahah ondertussen iedereen afkraken..

    Getrouwd en op m.nl?

    Wat zegt dat over jou als partner en je huwelijk...

  9. #24
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Citaat Geplaatst door YamasakiX60 Bekijk reactie
    Trouwens werk123 manne die jare wachte tot ze trouwe sommige passere de 35 zijn ook losers en dan denk k dan heb je geen gram testostoron in je lichaam ? Hoe kan je tot die leeftijd kuis blijve als man ? Dan ben je miss een zieke femboy zonder een gram testostoron of je vast dag en nacht of je bonkt erop los in het harame. K trouwde op mijn 18e al grotendeels door mijn libido zodat k geen zina ging plegen. Wat voor excuus hebbe jullie zogenaamde broeders die zahma de sunnah volgen maar een opa willen zijn bij hun 1e kind ? Jullie werkgeve opleiding straatleven heeft meer prioriteit dan allah lijkt het wel. Geld hoort geen issue te zijn bij een goed meisje als ze weet dat rizq van allah komt en je gwn halal baantje hebt? Als we zo doorgaan gaan we net europeane worde. Pas een kind wnr man en vrouw hun midlife crisis meemake
    Ik dacht dat t ok met je ging. Opeens ben ik nu een man geworden? Wanneer heeft dat proces plaats gevonden?

    Hahah, zoveel woede en haat naar de Marokkaanse oudere vrouw... 33 is niet oud. 33 is oud voor onze cultuur. Kan de spagaat, spil, ben hoogbegaafd, hoogopgeleid en zie verdomd goed uit...

    Boehoe ik ben op mn 18de getrouwd... wat een prestatie... de grote vraag is ben je gelukkig, is je partner gelukkig met een man die woont op m.nl en onbekende mensen zonder aanleiding probeerde af te kraken. Zo ga je vast ook om met je partner? Hahah

    Wist je dat mensen die hun woede uiten naar anderen zonder aanleiding eigenlijk boos zijn op zichzelf.

    B3n je er aan toe om te delen waar jij mee zit? Of moet dat moment nog komen... als je er aan toe bent zullen wij je met open armen ontvangen en niet zo veroordelend.

  10. #25
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Ik dacht dat t ok met je ging. Opeens ben ik nu een man geworden? Wanneer heeft dat proces plaats gevonden?

    Hahah, zoveel woede en haat naar de Marokkaanse oudere vrouw... 33 is niet oud. 33 is oud voor onze cultuur. Kan de spagaat, spil, ben hoogbegaafd, hoogopgeleid en zie verdomd goed uit...

    Boehoe ik ben op mn 18de getrouwd... wat een prestatie... de grote vraag is ben je gelukkig, is je partner gelukkig met een man die woont op m.nl en onbekende mensen zonder aanleiding probeerde af te kraken. Zo ga je vast ook om met je partner? Hahah

    Wist je dat mensen die hun woede uiten naar anderen zonder aanleiding eigenlijk boos zijn op zichzelf.

    B3n je er aan toe om te delen waar jij mee zit? Of moet dat moment nog komen... als je er aan toe bent zullen wij je met open armen ontvangen en niet zo veroordelend.



    Arme vrouw wat moet ze met zo'n "vent" kan ik het eigenlijk niet echt noemen. Vrouwelijke leden stalken en "analyseren" dan moet je wel een HEEL miezerig leventje hebben. Als dat het huwelijk moet voorstellen hoeft het voor mij niet je zal maar opgescheept zitten met zoiets godsganse dag

    Open armen echt niet ta ikowed ghafi hij mag het RIAGG bellen of tbs kliniek beter met zijn paranoïde is gewoon eng niet gezond meer refdiheth van Marokko community waha
    A grateful heart is a magnet for miracles

  11. #26
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Hahahhahahahhahahahahahja jou reactie, gewoon te grappig. Geen open armen dan...

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    117
    02-11-2019

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Ik dacht dat t ok met je ging. Opeens ben ik nu een man geworden? Wanneer heeft dat proces plaats gevonden?

    Hahah, zoveel woede en haat naar de Marokkaanse oudere vrouw... 33 is niet oud. 33 is oud voor onze cultuur. Kan de spagaat, spil, ben hoogbegaafd, hoogopgeleid en zie verdomd goed uit...

    Boehoe ik ben op mn 18de getrouwd... wat een prestatie... de grote vraag is ben je gelukkig, is je partner gelukkig met een man die woont op m.nl en onbekende mensen zonder aanleiding probeerde af te kraken. Zo ga je vast ook om met je partner? Hahah

    Wist je dat mensen die hun woede uiten naar anderen zonder aanleiding eigenlijk boos zijn op zichzelf.

    B3n je er aan toe om te delen waar jij mee zit? Of moet dat moment nog komen... als je er aan toe bent zullen wij je met open armen ontvangen en niet zo veroordelend.
    Je had het over intellegentie maar je kan nie eens begrijpend lezen..

    Hoogbegaafd als jij dat echt bent is de term IQ een grote leugen ja ja dat zeggen jullie allemaal hoe oud jullie ook zijn feit is dat je klok gwn harder verder klikt

    Ik ben al jaren gescheiden hoor anders zou ik me tijd niet hier verdoen maar iemand moet jullie bs op tafel legge jullie sugarcoate iedere scheet van elkaar

    Ik heb een heet mokkel voor me ogen die k ga kape k wil wel advies vrage maar gezien je leeftijd is dat een slecht idee

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie



    Arme vrouw wat moet ze met zo'n "vent" kan ik het eigenlijk niet echt noemen. Vrouwelijke leden stalken en "analyseren" dan moet je wel een HEEL miezerig leventje hebben. Als dat het huwelijk moet voorstellen hoeft het voor mij niet je zal maar opgescheept zitten met zoiets godsganse dag

    Open armen echt niet ta ikowed ghafi hij mag het RIAGG bellen of tbs kliniek beter met zijn paranoïde is gewoon eng niet gezond meer refdiheth van Marokko community waha
    Eerlijk hoe hard ben je getriggerd nadat ik je keer op keer expose en de meeste hebbe t gelukkig door. prinses3arbia/bellabeldia/lovelyass wat ben je op volgende acc ? Slou7 ? Er moet nieuwe stoornis voor jou uitgevonden worden

    Jullie hebbe elkaar wel getroffe. Beide op leeftijd en wanhopig alleen is werk123 hmdl wel gezond daar boven jij daar intege staat hier bekend als een gek en een **** a kiya

  13. #28
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Trigger? wallah jij ziet ze vliegen ga je vrouw aandacht geven of zo a whoechoum. Volgens jou ben ik héél dit forum. Er kan nog meer bij kowed ghafi strontvlieg
    A grateful heart is a magnet for miracles

  14. #29
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Hahahhahahahhahahahahahja jou reactie, gewoon te grappig. Geen open armen dan...


    Liever als maagd sterven dan eindigen met zulke zber
    A grateful heart is a magnet for miracles

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Citaat Geplaatst door ikke445 Bekijk reactie
    Allahouma ameen

    Ik kan het niet goed uitleggen. Ik kan me nu storen aan de kleinste dingen. Ik heb niet meer de sbar en kan heel weinig hebben.

    Klein voorbeeld: een man kan me al irriteren als die verhalen typt op whatsapp of over geldzaken praat. Voorheen kon ik makkelijk die gesprekken voeren. Nu denk ik al heel snel doei flikker op. Terwijl ik ben niet eens zo subhanallah
    Same here, dat komt omdat je het helemaal hebt gehad. Elke keren opnieuw beginnen van begin tot eind. Ik ervaar het ook. Dan denk ik laat maar.
    Offline