1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    2.260
    04-06-2003

    geef mij maar een Mo7tajiba en Mo7tashima, die een wilde tijgerin is daar waar het hoort. amin ya rabb.
    وداعا
    لعله فراق بلا عودة

  2. #62
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Txs voor de zeer uitgebreide uitleg. 1 dat waren geen vriendinnen van mij! Maar ik was uitgenodigd naar een vriendin en dat waren haar zogenaamde vriendinnen die met zulke cadeau aankwamen. Voelde mij behoorlijk preuts met mijn parfum... die ik als cadeau gaf.

    Wat halal of niet halal is... weten we allemaal. En hoe zo een feestje genoemd wordt en de kuffaar nabootsen ... het is allemaal t zelfde. Vrouwen komen bij elkaar. Laatste avond ze3ma singel. Cadeautjes...Vind t ook zo een zwaar wordt kuffaar.. waarom kunnen we mensen niet zien als mogelijke bekeerlingen.

    Het is oh zo makkelijk om te wijzen en te denken dat de ander slecht is... ik geef alleen aan dat een hijaab niets zegt... we zijn allemaal mensen en ik heb respect voor een ieder. Vriendinnen, moeder, tantes, nichten en kennissen dragen een hijaab. Dus het idee dat ik geen respect heb voor de hijaab klopt niet.

    Het probleem zijn mensen die op anderen neerkijken, vrouwen die verplicht bepaald gedrag dienen te vertonen omdat ze anders niet kuis en braaf genoeg is. Iedereen heeft stoute gedachten. Maar er is een grens.

    Jij hebt je mening duidelijk geuit en bent heel veroordelend voor iemand die zeer ongepaste uitspraken doet op een forum.

    Maar alsnog vrijheid van meningsuiting... neem lekker een dame die helemaal bedekt is. Wie weet heeft ze nog wat leuks voor jou in petto. Wat mensen in hun slaapkamer doen zal je als t goed is nooit weten...

    Dont forget 2 smile 2day. Life is short!

    Begin bij de basis. Je salat... op tijd bidden, oprecht mens zijn en anderen niet veroordelen... wie weet wordt t dan nog een betere wereld...Zoals men zegt een betere wereld begint bij jezelf.
    Een walima is niet een vrijgezellenfeestje maar een verplichting in de islam om het huwelijk bekend te maken. Het is geen bijeenkomst van vrijgezelle mensen maar familie en vrienden en andere mensen. In de Islam bestaat geen vrijgezellenfeestje maar walima om het huwelijk ermee bekend te maken.

    Het lijkt mij heel en heel schaars dat iemand op een moslim walima seks speeltjes als cadeau geeft. Alleen het lef hebben daarvoor lijkt mij schaars en je zou hier enorm schaamtevol en bedorven voor moeten zijn. Jij sprak hier speciaal over zusters met lange gewaden die dit doen, maar ik geloof dit betreffende seks speeltjes absoluut niet.

    Denk als het een feestje was tussen alleen vriendinnetjes dat die vriendinnen een walgelijke grap ging maken want vrouwen seks speeltjes zijn duidelijk en ik zie niemand behalve sayatien deze als cadeau geven aan zusters, bedekte vrouw of onbedekte vrouw, degenen die dit als cadeau geven zijn bedorven mensen.

    Laat staan een vrijgezelle zuster die praktiserend is die deze soort cadeaus geven als huwelijks cadeau, geloof ik niet.

    In het huwelijk heb je je man en deze saytana die deze seks speeltjes gaf als cadeau aan een zuster die gaat trouwen, kan het beter voor zichzelf houden als vrijgezelle saytana want een getrouwde vrouw heeft haar man voor haar behoeften.

    Verder sprak je alsof je tig praktiserend zusters met lange gewaden hebt gezien die seks speeltjes als cadeau geven aan vrouwen die gaan trouwen. Ik zie dit niet gebeuren, nooit van gehoord en zoals ik zei is lingerie als cadeau normaal maar dat zou een zuster beter in privé geven aan de dame die gaat trouwen. Kaart spel gaat weer in mijn mening te ver en het toont het mentaal aan van degene die dit geeft want ze bevatten neem ik aan naakte afbeeldingen. Bevat het slechts handelingen die halal zijn, dan dient ze dit aan haar privé te geven. Wie een spel wil spelen met haar man dient dit geheim te houden en niet te accepteren als cadeau en degenen die dit als cadeau geeft dient zich te schamen want ze weten goed dat deze spelletjes van kuffaar zijn en het bevat verboden handelingen.

    Neerkijken op een anders is haram, maar is niet synoniem voor erger zijn dan degenen op wie hij of zij neerkijkt. Verder is je advies goed inderdaad, begin bij je zelf en dit geldt ook voor jou zuster dus ga niet de zusters met lange gewaden vernederen door je uitspraak betreffende seks speeltjes. Neerkijken op iemand kan opgevat worden op verschillende manieren. Soms is het niet willen buiten lopen met onbedekte zusters a neerkijkend op hen, terwijl deze zusters zichzelf bedekken om niet op te vallen en lopen naast zusters die half naakt zijn en mannelijke ogen trekken is dus niet passend.

    Mijn reactie in deze topic was op broeders en valsheid dat wordt gezegd over intimiteit. Dit is zover ik me kan herinneren islam en seksualiteit toch? Gaat over seks hier of over taarten bakken?

    Beschuldig mij dus niet van zeer ongepaste reacties, maar beschuldig je zelf voor het komen in dit hoekje waar je weet het onderwerp is seks en er zal seksueel gereageerd worden.

    Een ander veroordelen als hij of zij duidelijk in strijd is met de islam, is verplicht. Allah beveelt ons namelijk om te oordelen met wat Allah geopenbaard heeft.

    Mijn uitspraken zijn duidelijk, ik had een paar woorden anders kunnen zeggen, maar de boodschap zelf is niet verwerpelijk. Je zegt het zelf al, je voelde je preuts bij het geven van parfum. Je voelde je preuts omdat sommige lingerie gaven als cadeau.

    Degenen die het schaamteloos vind om seks onderwerpen te lezen en correcties en adviezen hierover, heeft niets te zoeken in dit hoekje. De schuld ligt dan bij je zelf en kun je beter dit hoekje vermijden en gewoon kook hoekjes op zoeken. Dat is beter. Dit hoek zou slechts vraag en antwoord moeten zijn maar helaas bevat het veel verderf en haram praktijken.

    Yalla take care of yourself en moge Allah ons beter maken.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #63
    Spread love!

    Reacties
    1.362
    18-01-2018

    Nou wat jij gelooft moet jezelf weten. Ik deel alleen mijn ervaring. Heb een buurvrouw die werkzaam was in sausje Arabië. Heel veel vrouwen met lange gewaaden die geen halal dingen deden. Hoezo zo defensief...

    Waar mensen zijn worden fouten gemaakt. Ik bevind me hier omdat ik dat leuk vind. Tijd verdrijf. Lees graag mee, soms ook leerzaam. Vaak niet.

    Top als jij islamadviezen wil en kan geven en het gevoel hebt dat je het islamitisch kan onderbouwen vooral doen. Kritiek geven is ook kritiek kunnen incasseren. Maar dat is bij vele een moeilijk iets. Maar bedankt voor de tips. Wie weet komt t ooit van pas...

    Y2

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    52
    14-04-2019

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Nou wat jij gelooft moet jezelf weten. Ik deel alleen mijn ervaring. Heb een buurvrouw die werkzaam was in sausje Arabië. Heel veel vrouwen met lange gewaaden die geen halal dingen deden. Hoezo zo defensief...

    Waar mensen zijn worden fouten gemaakt. Ik bevind me hier omdat ik dat leuk vind. Tijd verdrijf. Lees graag mee, soms ook leerzaam. Vaak niet.

    Top als jij islamadviezen wil en kan geven en het gevoel hebt dat je het islamitisch kan onderbouwen vooral doen. Kritiek geven is ook kritiek kunnen incasseren. Maar dat is bij vele een moeilijk iets. Maar bedankt voor de tips. Wie weet komt t ooit van pas...

    Y2
    Hij doet alsof je onzin praat, maar gaat wel zelf de hele dag over stoten praten bij vrouwen in de buurt

  5. #65
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Nou wat jij gelooft moet jezelf weten. Ik deel alleen mijn ervaring. Heb een buurvrouw die werkzaam was in sausje Arabië. Heel veel vrouwen met lange gewaaden die geen halal dingen deden. Hoezo zo defensief...

    Waar mensen zijn worden fouten gemaakt. Ik bevind me hier omdat ik dat leuk vind. Tijd verdrijf. Lees graag mee, soms ook leerzaam. Vaak niet.

    Top als jij islamadviezen wil en kan geven en het gevoel hebt dat je het islamitisch kan onderbouwen vooral doen. Kritiek geven is ook kritiek kunnen incasseren. Maar dat is bij vele een moeilijk iets. Maar bedankt voor de tips. Wie weet komt t ooit van pas...

    Y2
    Hoe weet je dat jouw buurvrouw de waarheid spreekt en niet liegt en overdrijft? Dit weet je niet, je geloofd simpelweg wat ze zegt en dat is dat.

    Goede en slechte mensen heb je overal, bedekt en onbedekt. Khair in sha Allah, waarom ik defensief ben is omdat ik jaloezie heb voor mijn zusters en er niet van houdt dat men bedekte zusters met lange gewaden afschildert als neerkijkend op anderen en dat ze zelfs seks speeltjes geven of accepteren.

    Neerkijken doen onbedekte zusters ook op bedekte zusters en neerkijken heeft vele interpretaties en vaak kijken ze niet meer op anderen maar willen ze gewoon niet met bepaalde mensen buiten lopen, of willen ze geen muziek luisteren of lopen ze weg als er muziek is of wat dan ook, helaas wordt dit ook al neerkijkend begrepen door sommigen helaas.

    Ala ***** hal. Thallah frassak. Salaamoe alaikoem.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #66
    Spread love!

    Reacties
    1.362
    18-01-2018

    Blijf ze vooral verheerlijken als de ideale mensen... Je zal van een koude kermis terugkomen...

    Zoals je zegt overal goede en slechte mensen... neerkijkend in uitspraken... over ongelovigen mensen die niet zo bedekt door t leven gaan etc. Ondertussen wel zelf jarenlange relaties aangaan met het andere geslacht, zelfs intimiteit delen voor het huwelijk...

    Maar nogmaals ik hou van onze hijaabdragende zusters. Maar ze zijn niet heilig. Niemand is heilig. Jij, ik en onze zusters en broeders niet. Waar lusten zijn... jaloezie, hebzucht, verlangen naar intimiteit, beter leven, etc... zal iemand naar kunnen handelen. Ongeacht kledingdracht.

    Succes met je zuster. Hoop dat je er met een eindigt... Insha Allah. Perfecte match.

  7. #67
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Blijf ze vooral verheerlijken als de ideale mensen... Je zal van een koude kermis terugkomen...

    Zoals je zegt overal goede en slechte mensen... neerkijkend in uitspraken... over ongelovigen mensen die niet zo bedekt door t leven gaan etc. Ondertussen wel zelf jarenlange relaties aangaan met het andere geslacht, zelfs intimiteit delen voor het huwelijk...

    Maar nogmaals ik hou van onze hijaabdragende zusters. Maar ze zijn niet heilig. Niemand is heilig. Jij, ik en onze zusters en broeders niet. Waar lusten zijn... jaloezie, hebzucht, verlangen naar intimiteit, beter leven, etc... zal iemand naar kunnen handelen. Ongeacht kledingdracht.

    Succes met je zuster. Hoop dat je er met een eindigt... Insha Allah. Perfecte match.
    Heb er al twee en gaat prima. Moge Allah jou een goede man schenken.

    Salaamoe alaikoem.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    2.260
    04-06-2003

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Heb er al twee en gaat prima. Moge Allah jou een goede man schenken.

    Salaamoe alaikoem.
    Moge allah jouw huwelijken zegenen.
    Amin
    وداعا
    لعله فراق بلا عودة

  9. #69
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gebruiksnaam Bekijk reactie
    Moge allah jouw huwelijken zegenen.
    Amin
    Amien akhi en moge Allah jou schenken wat je maar wilt in halal. Allahoema amien.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  10. #70
    Spread love!

    Reacties
    1.362
    18-01-2018

    Ah.. ik zou zeggen... focus op je 2 vrouwtjes ... Dit forum gaat je huwelijk niet verbeteren of zegenen...

  11. #71
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Ah.. ik zou zeggen... focus op je 2 vrouwtjes ... Dit forum gaat je huwelijk niet verbeteren of zegenen...
    Het gaat goed dus maak je geen zorgen om mij ; )

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    1.327
    26-10-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Het gaat goed dus maak je geen zorgen om mij ; )
    Goed bezig a brada
    2 vrouwen
    Heerlijk
    Je verdient het a wilde tijger