1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    52
    14-04-2019

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Wat hier allemaal wordt gezegd is baatil. Vrouwen genieten zeker wel van penetratie en krijgen zelfs orgasmes hierdoor.

    Mannen kunnen gewoon een uur of zelfs een paar uren stoten zonder klaar te komen. De 1 kan dit en de ander niet en dit zijn feiten en niet stoer praat.

    Verder denkt men dat hoe langer je stoot hoe beter maar dit is niet zo, als je dit vaak doet per week dan op een gegeven moment beschadig je je geslachtsdeel en die van je vrouw en dit is niet top. Zij wordt helemaal schaal of krijgt wondjes en jij zelf ook waardoor je enkele dagen niet intiem meer kunt zijn.

    Gematigdheid is de key.

    Verder is het geen verneder seks om te genieten van je vrouw haar lichaam en zij van jouw lichaam zolang je schoon bent en geen penetratie in de anus plaatsvind.

    Het uitstellen van zaadlozing geeft geen schade, en men zou niet eens een zaadlozing moeten uitstellen in de zin van stoppen als hij bijna de hoogte punt bereikt heeft. Men dient controle te hebben en de tempo te bepalen en niet stoppen met stoten, maar slechts tempo afwisselen en zo je vrouw door te laten genieten.

    Seks in het huwelijk betekend genot voor beiden en niet jezelf de zaadlozing in racen en je vrouw onbevredigd achter laten. Zij wil haar mind en lichaam ook ontladen.

    Orgasmes zijn belangrijk voor je vrouw en de opbouw naar penetratie is ook erg belangrijk en laten zien dat je verlangd naar je vrouw en dus alles met haar doet behalve verboden zaken zoals penetratie in de anus.

    Een vrouw tot haar hoogtepunten te laten komen gaat moeilijk met 1 min penetreren. Sommige vrouwen vinden het voldoende om tot hun hoogtepunt te komen doormiddel van voorspel en tijdens penetratie niet maar denk dat vele vrouwen zowel door voorspel tot een hoogtepunt willen komen en tijdens de penetratie ook.

    Een man dient controle te leren over zichzelf en als dit moeilijk is dan dient hij een positie te vinden waarin hij het langer volhoudt. Wat ook helpt is je zelf pushen het vaker te doen per week zodat je je lichaam laat wennen aan deze tempo waardoor je lichaam dus meer wil en aan kan. Zelfde met bodybuilden.

    Je lichaam past zich aan.
    Jij bent echt een vieze verschutte gast...

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Hahah dus hij wil jou wel tegemoetkomen, maar jij hem niet. Klinkt egoïstisch.... ik denk dat hij een nieuwe vrouw moet zoeken.... niet.... kijken hoe hij jou nog tevreden moet stellen. Sex binnen t huwelijk is geven en nemen. Soms moet je wat proberen om je partner gelukkig te maken.

    Bestel handboeien, kaartspel, nieuwe slingert etc. Je komt er vast wel uit zonder m.nl

    Oh ja geen 28 plus films kijken beide niet. Verpest je mind...
    En hoe kom je bij handboeien en kaartspel dan? Is dat niet van films

  3. #48
    Spread love!

    Reacties
    1.362
    18-01-2018

    De misselijkmakende tips hier... waarom zoeken mensen geen sekssites op. Ik neem aan dat de eigenaren van de site ... Dit onderwerp hebben aangemaakt, omdat binnen onze dien hier over gesproken dient te worden. Sommige verwarren het met oproepen plaatsen... teveel details en privé delen.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    983
    25-01-2009

    Koop wasverzachter

  5. #50
    Spread love!

    Reacties
    1.362
    18-01-2018

    Nou vrijgezellen feesten van vriendinnen als ze gaan trouwen. Dat is wat ze cadeau krijgen. Lingerie, kaartspellen en zelfs tot mijn grote schrik speeltjes. Dan praat ik over dames met hele lange gewaaden. Dezelfde dames die vrouwen heel neerbuigend nakijken als je geen islamitische kledij aan hebt.

    Dus je hebt er geen 18 plus films voor nodig om daar achter te komen

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Nou vrijgezellen feesten van vriendinnen als ze gaan trouwen. Dat is wat ze cadeau krijgen. Lingerie, kaartspellen en zelfs tot mijn grote schrik speeltjes. Dan praat ik over dames met hele lange gewaaden. Dezelfde dames die vrouwen heel neerbuigend nakijken als je geen islamitische kledij aan hebt.

    Dus je hebt er geen 18 plus films voor nodig om daar achter te komen
    Als ze neerbuigend kijken zegt dat al genoeg. Dat je zulke als vriendinnen neemt

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    983
    25-01-2009

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Nou vrijgezellen feesten van vriendinnen als ze gaan trouwen. Dat is wat ze cadeau krijgen. Lingerie, kaartspellen en zelfs tot mijn grote schrik speeltjes. Dan praat ik over dames met hele lange gewaaden. Dezelfde dames die vrouwen heel neerbuigend nakijken als je geen islamitische kledij aan hebt.

    Dus je hebt er geen 18 plus films voor nodig om daar achter te komen
    meen je niet ?!

  8. #53
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Nou vrijgezellen feesten van vriendinnen als ze gaan trouwen. Dat is wat ze cadeau krijgen. Lingerie, kaartspellen en zelfs tot mijn grote schrik speeltjes. Dan praat ik over dames met hele lange gewaaden. Dezelfde dames die vrouwen heel neerbuigend nakijken als je geen islamitische kledij aan hebt.

    Dus je hebt er geen 18 plus films voor nodig om daar achter te komen
    Leugenaar, een beetje praktiserende zusters zwart maken.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  9. #54
    Spread love!

    Reacties
    1.362
    18-01-2018

    Ja tuurlijk gast en wat zou t doel daar van zijn...

    Ben zelf moslima, heel de familie draagt een hijaab.

    Dit is toch echt de realiteit of jij denkt dat die vrouwen niet aan seks denken omdat ze een hoofddoek draagen. Hoe ben jij dan op de wereld gekomen. Ooievaar zeker. Hahah grappig dat men altijd denkt dat de lange gwaden....synoniem zijn aan geen mens zijn.

    Seks is primaire levensbehoefte voor jou, mij, de buurman/ vrouw, tante , oom ouders etc. Behalve voor kids niet! Wellicht als iemand oud is dat het libido daalt. Maar iedereen wil het.

    Uiten is ander verhaal. Daar heb je wel hersenen en grenzen voor nodig. Maar wat vrouwen bespreken als ze alleen zijn....

    Dus zwart maken absoluut niet! Heb de feiten van de vrijgezellen feesten benoemd.


    Maar t gaat er vast anders aan toe in driouch en ain Zohra

  10. #55
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Ja tuurlijk gast en wat zou t doel daar van zijn...

    Ben zelf moslima, heel de familie draagt een hijaab.

    Dit is toch echt de realiteit of jij denkt dat die vrouwen niet aan seks denken omdat ze een hoofddoek draagen. Hoe ben jij dan op de wereld gekomen. Ooievaar zeker. Hahah grappig dat men altijd denkt dat de lange gwaden....synoniem zijn aan geen mens zijn.

    Seks is primaire levensbehoefte voor jou, mij, de buurman/ vrouw, tante , oom ouders etc. Behalve voor kids niet! Wellicht als iemand oud is dat het libido daalt. Maar iedereen wil het.

    Uiten is ander verhaal. Daar heb je wel hersenen en grenzen voor nodig. Maar wat vrouwen bespreken als ze alleen zijn....

    Dus zwart maken absoluut niet! Heb de feiten van de vrijgezellen feesten benoemd.


    Maar t gaat er vast anders aan toe in driouch en ain Zohra
    Ik heb nooit een vrijgezellen feest gezien bij mocros, niet in Nederland niet in België niet in Spanje noch in Marokko. Vrijgezellen feest is een benaming van kuffaar waar kuffaar aan doen. Moslims kennen geen vrijgezellenfeestje.

    Je doelt vast op een walima voor vrouwen, vrouwen apart een walima en mannen apart een walima wat altijd al gebeurd tenzij deze specifieke moslims de kuffaar imiteren en bedorven vrijgezellen feestjes houden.

    De walimat waar jij naar toe ging, jij zag daar als cadeau smerige seks speeltjes? En je gaat dit generaliseren tot: “Dan praat ik over dames met hele lange gewaaden. Dezelfde dames die vrouwen heel neerbuigend nakijken als je geen islamitische kledij aan hebt.”

    Niemand claimt dat vrouwen niet aan seks denken, vrouwen en mannen zijn mensen met lusten en gevoelens ook al hebben ze niqab en baarden. Het blijven mensen met gevoelens en lusten, gevoelens en lusten verdwijnen niet opeens na het praktiseren van de Islam.

    Maar jij gaat erg ver in je claim en spreekt over seks speeltjes wat gewoon belachelijk is. Tuurlijk zijn er sommige smerige wijven die dit doen, zowel bedekte als onbedekte smerige wijven. Er zijn vast ook smerige mannen dit doen, baard of geen baard. Maar de zusters krijgen deze cadeau’s, wie zegt dat ze hierom gevraagd hebben? Miss is het ter vernedering of pesterij of uitnodigen tot die verwerpelijke zaken.

    Verder welke man accepteert dit van zijn vrouw? Vrouwen kunnen verstoppen maar deze dingen komen op tafel. En de vrouwen die deze dingen hebben dienen niet getrouwd te worden. Nooit een kuise vrouw dit dit sort smerige dingen wil of heeft behalve zij die ervaring hebben of omgepraat zijn door haar bedorven vriendinnen of vrouwelijke familie leden.

    Verder lingerie is halal en daar is helemaal niets mis mee. Je zelf heel aantrekkelijk en uitdagend en spanend kleden voor je man, is juist iets goeds. Het is tussen de man en zijn vrouw in sutra.

    Verder kaart spellen? Als er naakte mensen op staan of andere verwerpelijke verboden zaken, dan dient men deze te verbranden. Anders spelletjes spelen met je vrouw en een vrouw met haar man zolang er geen verboden zaken zijn is toegestaan.

    Mijn reactie is betreffende seks speeltjes en je specifieke wijsvinger naar bedekte zusters met jalabib etc. Verder lingerie en spelletjes spelen met elkaar die halal zijn, is ok en hier is geen enkel probleem mee.

    Wat vrouwen bespreken als ze alleen zijn, is ook seks en hier is niets mis mee als men de grenzen kent. Vrouwen verschillen en vrienden kringen verschillen en gezien jij verschrikkelijke zaken hoort in jouw kring, kun je beter een andere kring zoeken.

    Men dient zijn krijg goed uit te kiezen want je bent vaak wie je vrienden zijn.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Ja Werk123... hoe reageer je daarop Zus

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    2.260
    04-06-2003

    wij komen allemaal snel klaar, maak jij je maar niet druk, niet alleen jouw man.
    وداعا
    لعله فراق بلا عودة

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    2.260
    04-06-2003

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Ja tuurlijk gast en wat zou t doel daar van zijn...

    Ben zelf moslima, heel de familie draagt een hijaab.

    Dit is toch echt de realiteit of jij denkt dat die vrouwen niet aan seks denken omdat ze een hoofddoek draagen. Hoe ben jij dan op de wereld gekomen. Ooievaar zeker. Hahah grappig dat men altijd denkt dat de lange gwaden....synoniem zijn aan geen mens zijn.

    Seks is primaire levensbehoefte voor jou, mij, de buurman/ vrouw, tante , oom ouders etc. Behalve voor kids niet! Wellicht als iemand oud is dat het libido daalt. Maar iedereen wil het.

    Uiten is ander verhaal. Daar heb je wel hersenen en grenzen voor nodig. Maar wat vrouwen bespreken als ze alleen zijn....

    Dus zwart maken absoluut niet! Heb de feiten van de vrijgezellen feesten benoemd.


    Maar t gaat er vast anders aan toe in driouch en ain Zohra
    seks is een van de prachtigste zaken die ALLAH heeft geschapen.
    er dient over gepraat te worden, er dienen adviezen en tips gegeven te worden.
    alleen moet dat gebeuren daar waar het hoort.
    laat vrouwen lekker elkaar tips geven.
    mannen elkaar tips geven.
    genoeg sites waar men info kan vinden als men zich schaamt om naar tips te vragen.
    in die sites zitten vast en zeker ook zaken die haraam is, die kan men gewoon lekker skippen.
    uiteindelijk heeft iedereen een eigen smaak, en daar kan hij/zij gerust met zijn/haar partner over praten.
    belangrijk is dat men beseft dat men ouder wordt en dat opgegeven moment niet alles gaat zoals ooit in de jonge jaren.
    وداعا
    لعله فراق بلا عودة

  14. #59
    Spread love!

    Reacties
    1.362
    18-01-2018

    Txs voor de zeer uitgebreide uitleg. 1 dat waren geen vriendinnen van mij! Maar ik was uitgenodigd naar een vriendin en dat waren haar zogenaamde vriendinnen die met zulke cadeau aankwamen. Voelde mij behoorlijk preuts met mijn parfum... die ik als cadeau gaf.

    Wat halal of niet halal is... weten we allemaal. En hoe zo een feestje genoemd wordt en de kuffaar nabootsen ... het is allemaal t zelfde. Vrouwen komen bij elkaar. Laatste avond ze3ma singel. Cadeautjes...Vind t ook zo een zwaar wordt kuffaar.. waarom kunnen we mensen niet zien als mogelijke bekeerlingen.

    Het is oh zo makkelijk om te wijzen en te denken dat de ander slecht is... ik geef alleen aan dat een hijaab niets zegt... we zijn allemaal mensen en ik heb respect voor een ieder. Vriendinnen, moeder, tantes, nichten en kennissen dragen een hijaab. Dus het idee dat ik geen respect heb voor de hijaab klopt niet.

    Het probleem zijn mensen die op anderen neerkijken, vrouwen die verplicht bepaald gedrag dienen te vertonen omdat ze anders niet kuis en braaf genoeg is. Iedereen heeft stoute gedachten. Maar er is een grens.

    Jij hebt je mening duidelijk geuit en bent heel veroordelend voor iemand die zeer ongepaste uitspraken doet op een forum.

    Maar alsnog vrijheid van meningsuiting... neem lekker een dame die helemaal bedekt is. Wie weet heeft ze nog wat leuks voor jou in petto. Wat mensen in hun slaapkamer doen zal je als t goed is nooit weten...

    Dont forget 2 smile 2day. Life is short!

    Begin bij de basis. Je salat... op tijd bidden, oprecht mens zijn en anderen niet veroordelen... wie weet wordt t dan nog een betere wereld...Zoals men zegt een betere wereld begint bij jezelf.

  15. #60
    MVC Premium

    Reacties
    1.098
    19-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    die mannetje van je is gewoon niks gewend als je al na 1min klaar komt