1. #110671
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Ik heb nog de verkeerde thermometer maar voor nu wel tevreden eigenlijk. Sommige zijn wat groot, heb los met de hand gespoten, snel een goede mat halen want dan gaat het helemaal goed komen!

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  2. #110672
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Zien er goed uit frey! Met wat ga je ze vullen?

    We hadden t laatst over ander talige recepten. Nou heb nu een spaanse vlogger ontdekt, wajaw wat een heerlijkheden! Door verveling zocht ik op melk cake die een Marokkaanse dame had gemaakt, ik dacht ik zoek wel naar origineel recept <3
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #110673
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Zodra ik vanille heb ga ik deze cake maken Inshallah!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  4. #110674
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    We gaan alvast traktatie doosjes vullen.. ze kunnen miet wachten en is toch allemaal wat in verpakking zit met Corona

    Had laatst bij action leuke hello kitty doosjes gehaald
    Wat voor doosjes zijn het? Hebben ze ook andere thema's? Dochtertje wilt alleen maar minnie mouse of frozen..ze is ook jarig volgende maand en moet idd coronaproof zijn. Ook nog eens 40 kids... miss ook lekker simpel doosjes of zakjes vullen met snoepjes en een speelgoedje erin ofzo

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  5. #110675
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001


    Zo dat was lekker, had flink trek na hele dag op 1 boterham, koffie, stroopwafel en gele kiwi teren. Met verse en diepvries spinazie gaf een heerlijke bite.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  6. #110676
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Hier ook Roumaisa! Jummie

    Vorige x vroeg iemand nog naar de jus; is van Maggi



    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  7. #110677
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Wat voor doosjes zijn het? Hebben ze ook andere thema's? Dochtertje wilt alleen maar minnie mouse of frozen..ze is ook jarig volgende maand en moet idd coronaproof zijn. Ook nog eens 40 kids... miss ook lekker simpel doosjes of zakjes vullen met snoepjes en een speelgoedje erin ofzo

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Zulke die je zelf tot een doosje vouwt.
    Ik zocht ook andere, maar kwam alleen deze tegen. Ze liggen bij de cadeaupapier/lintjes etc misschien hebben ze bij jullie ook andere

    Is indd makkelijk nu met Corona, we zijn nog nieg klaar, heb ze open gelaten voor als ik iets leuks tegen kom.. Wil ook nog iets van speeltje erin en andere verpakte snoep, rozijntjes kunnen ook is toch op psz

    Veel kinderen zeg! Basisschool zeker
    En hoe oud word ze?


    Happiness is an inside job


  8. #110678
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Bsa7tkoum dames!
    Al mooi gelukt freya je macarons besaha
    Happiness is an inside job


  9. #110679
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Ik weet niet of ze helemaal goed zijn, maar ze zijn in ieder geval niet hol. Ik heb als vulling chocolade ganache gebruikt, had niks anders in huis maar ze smaken heerlijk

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  10. #110680
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Ouf Freya en roumaisa ik heb zin in jullie eten, lekker Hollandse pot.
    We gaan zo kip met olijven eten maar heb er geen zin meer in nu haha
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  11. #110681
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ouf Freya en roumaisa ik heb zin in jullie eten, lekker Hollandse pot.
    We gaan zo kip met olijven eten maar heb er geen zin meer in nu haha
    Oehhh sorry! Maar dit is zo gemaakt, als je er zin in hebt lekker klein potje voor jezelf maken en stuk kip erbij. Goed voor ijzer ook.

    Besaha frey, heerlijk he stamppotten.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #110682
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Die macarons zien er echt goed uit, van steeds proberen kan je leren.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #110683
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik weet niet of ze helemaal goed zijn, maar ze zijn in ieder geval niet hol. Ik heb als vulling chocolade ganache gebruikt, had niks anders in huis maar ze smaken heerlijk

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Ik vind ze super frey! Tbarkellah!

    Ik ben nu into taart tm zondag en dan wil ik ook eens macarons proberen nu ik zo in de bakflow zit.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #110684
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Echt goed gelukt Freya!

    Bsahtkoum eten allemaal!

  15. #110685
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Heerlijk die stamppotten!

    Wij hadden vandaag gwez van vlees en groenten.
    Dus ik en de oudste gingen naar sport. Daarna zouden we eten.
    We komen thuis...hij heeft voor zichzelf lever gemaakt...keuken was brandschoon gelukkig voor hem.
    Voor de jongste had hij kipnuggets en frikandel geairfryd. [emoji848]
    Dus toen wilde de oudste dat ook.
    Bleef ik over.
    Dus voor morgen ben ik klaar met koken...en zo kwam het dat ik het restje stamppot van gisteren had en een stukje zuurkoolschotel uit de diepvries.
    Had geen jus...dus heb er brie op gedaan en dat in de magnetron opgewarmd tot het smolt. [emoji16]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran