1. #248851
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Oke, ik traag. Maar herken wel alles. Dat wazig zien met vlagen is zo vervelend! Wat slik jij en welk hoeveelheid?
    Vooral met autorijden... rij dan helemaal als een omaatje.
    Ik slik thyrax. Ben van 120 naar 110 naar nu 75 gegaan. Over maandje weer nieuwe resultaten en zien wat dan.

    Heb je het al lang? En kom jij dan aan en val je moeilijk af?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #248852
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Oke, ik traag. Maar herken wel alles. Dat wazig zien met vlagen is zo vervelend! Wat slik jij en welk hoeveelheid?
    Allaahi chafik ameen.

    Mensen praten heel makkelijk over schildklierproblemen, maar het kan best heftig zijn. Past je medicatie goed bij je?

  3. #248853
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Toen ik t las dacht ik bij mezelf en wij dan.....wij hebben familie in het buitenland en afgelopen periodes zijn er mensen ernstig ziek geworden, mensen overleden, mensen die het heel moeilijk hebben en met heel veel pijn in ons hart blijven we op een afstand dua voor ze doen.
    Ja inderdaad.

    Het is wel grappig hoe die schande nu weer wordt besproken in de media haha.

  4. #248854
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Vooral met autorijden... rij dan helemaal als een omaatje.
    Ik slik thyrax. Ben van 120 naar 110 naar nu 75 gegaan. Over maandje weer nieuwe resultaten en zien wat dan.

    Heb je het al lang? En kom jij dan aan en val je moeilijk af?
    Dat is wel erg. Maar zie je wel genoeg om te rijden? Gaat goed dus, steeds minder nodig toch? Moet je elke maand prikken?

    Ik heb het gekregen na mijn eerste kind. Jij ook na een zwangerschap of had je het eerder? Ja klopt ik kom snel aan en afvallen gaat moeilijker/langzamer. En jij dan weer snel afvallen zeker en moeilijk aankomen.
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  5. #248855
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Allaahi chafik ameen.

    Mensen praten heel makkelijk over schildklierproblemen, maar het kan best heftig zijn. Past je medicatie goed bij je?
    Ja klopt, daarom is het handig om elke keer je bloed te laten prikken zodat ze je de juiste medicatie op dat moment kunnen geven. Ja, wordt wel elke keer wat erbij/eraf gehaald haha maar elhamdoulilaah. Ameen inshaAllah. Hoe gaat het verder met jou ochtendmens?
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  6. #248856
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Amien en ook voor die dierbare. Ik kan me er niks bij voorstellen, maar lijkt me echt vreselijk inderdaad.
    Ameen!

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Moest wat boodschapjes hebben, ze wilde lekker fietsen, dacht dat word even lekker wandelen, zeg maar gerust rennen
    Het was wel heerlijk! samen een extra groot rondje gemaakt.

    Wil nog wel een leuk fietsje voor halen, maar denk wacht pas als ze zonder zijwieltjes kan dan in 1x mooie roze.. deze gebruikt haar broer toch niet meer
    Allah sla7, fietsen is lekker met dit weer.

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Met de baby gaat alles goed alhamdoulilah, had deze ochtend een afspraak.
    Met mij gaat het overdag goed maar s avonds heb ik dus nog steeds die misselijkheid en dat begint wel door te wegen nu. Hoop dat dit binnenkort voorbij is.

    Maandag begin ik mijn tweede trimester. We gaan het dan ook vertellen aan onze familie en ik op mijn stage. Ben benieuwd of ik nog verder mag doen want een collega is pril zwanger en ze moest meteen stoppen van de arbeidsgeneesheer. Ze heeft wel een risicozwangerschap ivm diabetis type 1.

    Misselijkheid en maagzuur vond ik de twee ergste kwalen altijd. Allah shafeek. Ik hoop ook voor je dat het gauw gaat afnemen.

    Spannend om te vertellen op je stage of valt mee? Ghayr inshaAllah. Jouw kindje is nu het allerbelangrijkst!

  7. #248857
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Die ophef rondom vakantie was bs. Ze gingen naar hun eigen villa met hun eigen vliegtuig.

  8. #248858
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Allah shafee golden nadoria en Juno.

  9. #248859
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Allah shafee golden nadoria en Juno.
    Amien!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #248860
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Die ophef rondom vakantie was bs. Ze gingen naar hun eigen villa met hun eigen vliegtuig.
    Ik vond het ook wat overtrokken.
    Maak dan wat meer herrie om zaken die er echt toe doen...maar dan houden ze hun bek.
    Typisch.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #248861
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Gewoonmila is zwanger van de vijfde allahuma baarik. Vind het toch bijzonder mooi om te zien. Een groot gezinnetje.

    Allah sla7.

  12. #248862
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik vond het ook wat overtrokken.
    Maak dan wat meer herrie om zaken die er echt toe doen...maar dan houden ze hun bek.
    Typisch.

    Zeiken om het zeiken. ‘ wij kunnen niet met vakantie, dus jullie ook niet’

    Ook met de toelage van prinses Amalia. Het is de kroonprinses, natuurlijk krijgt ze dan een toelage

    Vind het knap dat ze terug zijn gekomen trouwens.

  13. #248863
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Allah shafee golden nadoria en Juno.
    Ameen inshaAllah shoukran
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  14. #248864
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Gewoonmila is zwanger van de vijfde allahuma baarik. Vind het toch bijzonder mooi om te zien. Een groot gezinnetje.

    Allah sla7.
    Amien.
    Dat is die beauty influencer?

    Heb een nicht met 5 of 6 kids ..ben het vergeten[emoji3526]. Ze reist de wereld over voor haar werk en dan nog haar gezin...maar z ezegt zelf ook...dat ik af en toe helemaal weg ben laadt me ook weer op. Werkt goed voor hun zo.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #248865
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Gewoonmila is zwanger van de vijfde allahuma baarik. Vind het toch bijzonder mooi om te zien. Een groot gezinnetje.

    Allah sla7.
    Ik vind het ook bijzonder om te zien. Maar moet er zelf echt niet aan denken hoor
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.