1. #110476
    MVC Lid

    Reacties
    17.628
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja indd is wel echt de cake trend van nu.
    Ik zie ook vaak van die hartjes mold voorbij komen. Ook leuk maar is beetje allemaal wel het zelfde.. trekt me nog niet echt om er iets mee te doen

    Jaa t zat er indd nog op! Soms vergeet ik dat.
    Nu glimt de taarttopper weer mooi


    Heb ze bij Xenos gehaald en Kwantum. Kwantum had zelfs meer keus en zaten wel mooie aparte bij, net echt.
    Dankjewel
    Ik heb de vorm wel thuis maar nog niet echt gebruikt. Wil binnenkort weer een sweetbox maken, dan met 1 zo 1 erbij. Ik vind die grote echt leuk, met zo'n hamertje erbij..

  2. #110477
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Haha precies goed gereageerd
    Zien er heerlijk uit!
    Is het groot verschil qua smaak speltmeel en gewone bloem
    Spelt smaakt net meer naar volkoren vind ik. Geen rare smaak ofzo.
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    KIk neem morgen dit redvelvet taartje mee.
    Zelf ook echt zin in stukje taart




    Besa77a, mooi taartje!

    Heb besloten om zelf eens een dripcake te maken voor verjaardag van de jongste.
    Nog tips voor me? [emoji3526]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #110478
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Allah ya3tik saha! Jaaa vooral dat laatste haha. Alhamdoulilaah veel hulp gehad van familie. Anders was ik nu rijp voor het gesticht.....zo veel stress en getrek van de kinderen. De dagen dat de kinderen bij mijn zussen waren, kon ik eindelijk kilometers maken. Zonder hun hulp was het een drama geweest.

    Ik mis trouwens ook de dames appelcake en Olifantje..moest nog aan nismae denken toen ik haar groentesoep maakte. In shaa allah reageren ze gauw en gaat het goed met ze.

    Besaha pizza ziet er heerlijk uit. Welke kaas gebruik jij?
    Fijn dat je je kinderen kwijt kon...we hebben iets van ruim 2 maand ove rde verhuizing gedaan. Vind verhuizen echt de hel.[emoji4]

    Ik had de kaas voor pizza van de aldi, mozzarella, cheddar en parmezaan.

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Vandaag eerste keer een cake geprobeerd in de oven. Perfect.....alleen jammer dat ik te lui was om naast boter ook bloem in de vorm te doen.

    Morgen even nieuwe cake maken voor de familie klussers. En brood proberen. Ik ben benieuwd.

    Haha...luiheid wraakt zich altijd. Sucves met je oven!


    Citaat Geplaatst door Rita_isBack Bekijk reactie
    Ik doe het jullie niet na hoor! Prachtig taarten ieder keer weer.

    Ik ben al lang opzoek naar een lekker makkelijk velvet taart. Heb jij die toevallig.

    Nee ik blij af en toe wel posten en meelezen haha. Alleen foto' s uploaden grrrrrrrrrrrr.


    @muslima Mabrouk jullie nieuwe huis.
    @juno Pfff je pizza doet me watertanden, bsaha.
    Allah 3tiek sa77a!

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Lekkere pizza’s juno, besaha. Ik ga ook vd week maken Inshallah heb al heel die speciale meel in huis en nog veel meer wat ik n keer wil proberen.
    Allah 3tiek sa77a!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #110479
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ziet er heerlijk uit juno, krijg gelijk trek! Koekjes zagen er ook leuk uit
    Dank je!
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    En nismae, laat jullie horen damessss
    Zeker ook nismae!


    Mooie taartjes frey, tbarkellah!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #110480
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Vandaag eerste keer een cake geprobeerd in de oven. Perfect.....alleen jammer dat ik te lui was om naast boter ook bloem in de vorm te doen.

    Morgen even nieuwe cake maken voor de familie klussers. En brood proberen. Ik ben benieuwd.

    Ik vet de bakvorm altijd alleen met boter in nooit meel erbij. Misschien ligt het aan je bakvorm, of was je cake nog te warm toen je hem eruit haalde, of niet goed genoeg ingevet aan de onderkant misschien.
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  6. #110481
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Allah yaslah!

    Ik had vroeger ook een moeilijke eter en we bleven maar hameren op bordje leeg eten. Ze kreeg later ook weleens buikpijn, na tests bleek ze glutenallergie te hebben. En nu eet ze Tbarkallah als een paard.
    Hmdl dat alles terug goed gekomen is

  7. #110482
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Oh echt meen je dit? Ik ben verslaafd aan water, overal staat een flesje. Zodra ik niet genoeg heb gedronken krijg ik hoofdpijn. Goed voor je hele lichaam om te zuiveren en je vochtafname weer aan te vullen en idd voor een egale huid.
    Idd juist daarom wil ik er nu een punt van maken om het toch aan te leren water te drinken. Het gekke is mijn kinderen drinken hopen water en ik niet

  8. #110483
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Jaa klopt dat zeggen ze, ervaar zelf nu nog geen last van het weinig/geen water drinken. Maar het is sowieso beter en wel goed om te doen.

    Heb tot nu toe 1L op haha, maar eten moet ik nog en daarbij ook weer water.
    Ik ga er ook eens werk van maken

  9. #110484
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    @bakster en roumaisa

    Als ik bij m'n zoontje er niet op hamer overleefd hij gewoon op koekjes, Danone en cornflakes. Hij moet echt gestimuleerd worden om "echt" eten te eten. Ook fruit enz altijd aanbieden. Nu met dat sticker systeem gaat 't wel beter hamdoulah
    Hmdl je hebt iets gevonden om hem te motiveren op een spelende manier

  10. #110485
    MVC Lid

    Reacties
    9.437
    26-12-2013

    Bsahtkom allemaal.

    Mooie kleuren praline en ook mooi strak.


    We hebben rijst met kip gegeten, maar ik lust nog wel een xxxl portie friet met mayo.

  11. #110486
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    De vissoep was echt heerlijk! De kinderen zeiden gelijk dit is jouw lekkerste soep ooit, ga zo door etc hihi. Verder wel loempia mengsel gemaakt maar geen zin meer om te rollen en man had boodschappen bij slager gedaan dus uiteindelijk sosit en salade erbij.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #110487
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door Rita_isBack Bekijk reactie
    Ik doe het jullie niet na hoor! Prachtig taarten ieder keer weer.

    Ik ben al lang opzoek naar een lekker makkelijk velvet taart. Heb jij die toevallig.

    Nee ik blij af en toe wel posten en meelezen haha. Alleen foto' s uploaden grrrrrrrrrrrr.


    @muslima Mabrouk jullie nieuwe huis.
    @juno Pfff je pizza doet me watertanden, bsaha.
    Allahi barak fieki

    Probeer van tijd tot tijd toch te plaatsen. Is leuk om te zien en leerzaam. Ik heb hier veel geleerd

  13. #110488
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ow sonde van die cake moslima, hij is igv goed gelukt. Ik smeer altijd heel royaal in met olie en beetje bloem.

    Mooie taarten dames, besaha!
    Ik ben ook gek op gedroogde bloemen. Jumbo heeft nu ook mooie gedroogde boeketten, maar vind ze wel duur aan andere kant het is wel duurzaam. Verse bloemen gooi je na max een week weg. Ik heb een grote vaas en 3 hele kleine die vast zitten aan plankje ga daar ook gedroogde voor halen Inshallah
    Ja wel een beetje. Ik heb vanmorgen een nieuwe gemaakt. Net als jij ingevet met boter en bestuift met meel. Die was gelukt. De andere cake doe ik in de diepvries en eten we zelf gewoon op.

    Besaha soep.....schattig je kinderen ma shaa allah


  14. #110489
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Fijn dat je je kinderen kwijt kon...we hebben iets van ruim 2 maand ove rde verhuizing gedaan. Vind verhuizen echt de hel.[emoji4]

    Ik had de kaas voor pizza van de aldi, mozzarella, cheddar en parmezaan.


    Haha...luiheid wraakt zich altijd. Sucves met je oven!




    Allah 3tiek sa77a!



    Allah 3tiek sa77a!
    Haha ja echt. Je zou denken ezel stoot zich niet een tweede keer tegen dezelfde steen maar dit is me vaker gebeurd bij deze bakblik hahaha. Elke keer te lui. Tijd om een nieuwe te halen..

    Verhuizen is gewoon een grote stresswolk boven je hoofd. Je komt handen en tijd te kort.

    Bedankt! Brood is ook gelukt alhamdoulilaah

    Bedankt van die kaassoorten. Ik doe altijd 1 soort. Eens proberen. Zag er goed uit bij jou


  15. #110490
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Ik vet de bakvorm altijd alleen met boter in nooit meel erbij. Misschien ligt het aan je bakvorm, of was je cake nog te warm toen je hem eruit haalde, of niet goed genoeg ingevet aan de onderkant misschien.
    Ik doe dat ook bij de meeste bakblikken alleen boter.......alleen bij deze bakblik blijft er wat in plakken sinds kort. Voorheen was boter voldoende. Nu lukt het bij deze alleen als ik hem in vet met boter en met meel bestuif. Nu al een paar keer gehad helaas. Elke keer wil ik een nieuwe kopen. Maar vergeet het dan weer.