1. #110311
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Vandaag begin ik met 2 liter water per dag.
    Ik drink soms niet eens een glas water. Over het algemeen drink ik heel weinig ook fris bijv etc vaak gewoon alleen koffie

    Heb al een flesje 500 ml op. Ging vanochtend meteen kleine flesjes halen
    Happiness is an inside job


  2. #110312
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Freya grenst jouw huis precies aan het water? Of heb je daar nog een stukje grond omheen?

    Lijkt me zo heerlijk relaxt eten met dat uitzicht. Besaha. Wij kijken hier naar een flat haha.

  3. #110313
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Subhan allaah, hier ook! Ook al hebben we leuke dingen gedaan, er is elke x iets. Soms heb je van die error dagen. Allaahi 3awnek.

    Misschien wat bestellen als dat bij jullie makkelijk is? Hier hebben we alleen dominos of friet, dus meestal duik ik alsnog met tegenzin de keuken in.

    Ben benieuwd of er een lockdown komt.
    Het is uiteindelijk chili con carne geworden. Heb echt zoveel rijst gekookt, weet niet waar ik was. Mohiem vandaag weer chili con carne met salade erbij
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  4. #110314
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Praline mooie baksels masha allaah.

    En besaha goeie stofwisseling haha.

    Ik weet nog niet wat we gaan eten vandaag. Misschien pompoensoep en pizza.

  5. #110315
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Allahi baarek feeki. Ja dat sproeien is wel lastig idd. Aangezien het een raskat is willen we m zeker niet steriliseren.. maar zijn slaapplek is op zolder, die heeft mn man verbouwd, daar staat zn kattenbak, zn eten, speeltjes etc. Hij mag alleen beneden als er iemand bij is. Mn man doet de kattenbak en mn zoontje ook, ik niet haha. Ze zijn er helemaal weg van!

    Al je eten zag er heerlijk uit bsa7tkom, vooral de pasta en vlees


    Ja he, Allahi baarek feeki


    Een hij is een kater en een zij een poes en kleintjes gewoon kittens denk ik bsa7a ontbijt, zijn jullie nog ver gekomen bij je moeder?
    Ow fijn dat t goed geregeld is. Nee zo’n kat zou ik ook niet laten behandelen. Katten zijn echt maatjes voor t leven, vooral bij kinderen.

    Allah i3tiek saha! Jullie ook besaha al t lekkers ziet er ook allemaal lekker uit.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  6. #110316
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Allah 3tiek sa77a!

    Ja ik weet, zelfs die doen we niet. Ook omdat we ineens [emoji849] nog maar een auto hebben, de mijne....maar is geconfisqueerd wegens ja maar ik moet toch naar mn werk?
    We wandelen wat en mini heeft ineens een fiets tik...kan zij op de fiets zonder dat z emoe wordt op de step.
    Verder spelen ze veel buiten...kunnen ze de hele dag doen....je weet hoe dat gaat.
    Nee mini zei kunnen we nog steeds niet naar spanje? Stomme corona...dus vandaar. Na de corona wil ze naar een land waar ze nog niet is geweest... Afrika ofzo...meskina...
    Ja precies, genoeg te doen voor de kids, in en om huis hoor. Aahh haha, nou inshaAllah gaat dat snel gebeuren maar nu lijkt het verder dan ooit ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen, weer halfslappe maatregelen erbij

  7. #110317
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Aah besaha! Zou ook een kater nemen in dit geval haha
    Allah ie3tek saha

    Jaa, al echt mooi groot verschil. Mn zusje had zelf ook al veel gehaald.. 2 dozen vol aan servies dat ik mee genomen heb om weg te dumpen
    Volgende keer doen we de woonkamer InshaAllah

    Lekker beghrir besaha zien er goed uit

    Dit was mijn ontbijt gisteren onderweg met koffie.
    Ben nog steeds misselijk gedurende dag. Moet dat eens laten nakijken een keer.

    Allah ya3tik sa7a. Die donut ziet er ook lekker fluffy uit.

    Ah fijn, zal je moeder wel blij mee zijn.

    Leuke taartjes, mooie kleur toefjes op de taart/cupcakes

  8. #110318
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Thanks dames mbt het brood. [emoji4]

    Freya wat woon je heerlijk aan het water! En besa77a ontbijt, bagrir en uitje.

    Riannah zag nog een lekker mexicaans menu, tbarkellah.
    Zag dat je dweil ook bij de blokker is en wilde gaan kijken, maar die zit best ver weg en de auto heb ik morgen pas weer...moet ook nog naar de stad wat terug brengen....

    Besa77a iedereen.
    Denk vandaag bami voor iedereen en bedenk wel wat voor mezelf.

    Gisteren good old gwez, we hadden een eter die het lekker vindt en ik vind het snel safe en simpel.

    En Aboutaleb heeft corona...nog een buitenlander zodat ingrid en die ander geen medische hulp kunnen krijgen.[emoji2374]
    Hard gelachen hierom! Maar gelukkig ligt abou niet op ic en maakt zich thuis nuttig dus dat is geen voer voor wiliders
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #110319
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Vandaag begin ik met 2 liter water per dag.
    Ik drink soms niet eens een glas water. Over het algemeen drink ik heel weinig ook fris bijv etc vaak gewoon alleen koffie

    Heb al een flesje 500 ml op. Ging vanochtend meteen kleine flesjes halen
    Mooi taartjes en cc’s

    Ik vind kleine flesjes ook fijner, vul ze dan gewoon steeds bij. Hier altijd gek geweest op spa blauw maar sinds kort proberen we geen kraanwater te drinken (wonen in een bouwput om ons heen) en nu drink ik alleen spa blauw rest smaakt me niet hihi
    Behalve Hamdiye merk wat ze bij turk verkopen.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #110320
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Freya grenst jouw huis precies aan het water? Of heb je daar nog een stukje grond omheen?

    Lijkt me zo heerlijk relaxt eten met dat uitzicht. Besaha. Wij kijken hier naar een flat haha.
    We zitten op een hoek en we hebben naast dat raam dat je ziet, nog een paadje waardoor je van de voortuin naar de achtertuin kan lopen en daarnaast zit gelijk het water. De achtertuin hebben we dicht gemaakt, maar je kan daar ook aan de zijkant zitten, naast t water dus. Maar daar achter zit een fietspad, daar komt veel volk voorbij. En verderop kijken we richting weiland, wel een mooi stukje idd.
    Allah ya3tik sa7a

  11. #110321
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    @praline als ik ‘s avonds te veel troep eet ben ik vanaf de nacht al misselijk. Probeer een rustig ontbijt. Thee (zonder suiker) bruine boterham met pindakaas of smeerkaas. Geen zoetigheden igv vooral aa is echt suikerstroop.
    Allah ishafiek en alle zieken Inshallah
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #110322
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    En dat hele corona niet-westerlingen gedoe komt van een ic-arts die de INDRUK heeft dat er nu meer liggen dan tijdens de 1e golf. Dat was het eerste wat mij opviel. Wtf, ga eerst de cijfers serieus vergelijken enzo, wat hebben we aan een indruk? En niemand die daar naar vraagt, nee allemaal in de aanval én verdediging op basis van een INDRUK

  13. #110323
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    We zitten op een hoek en we hebben naast dat raam dat je ziet, nog een paadje waardoor je van de voortuin naar de achtertuin kan lopen en daarnaast zit gelijk het water. De achtertuin hebben we dicht gemaakt, maar je kan daar ook aan de zijkant zitten, naast t water dus. Maar daar achter zit een fietspad, daar komt veel volk voorbij. En verderop kijken we richting weiland, wel een mooi stukje idd.
    Allah ya3tik sa7a
    Klinkt heerlijk rustgevend.
    Mn oude woning zat ook gelijk aan t water, met een looppad tussen. Was zo lekker in de zomer plonsden kinderen in t water en vaarden kleine bootjes voorbij en in een goede winter schaatsers. Ik mis t echt! Nu woon ik dichtbij rijnkanaal en zie ik gigantische schepen
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #110324
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Het is uiteindelijk chili con carne geworden. Heb echt zoveel rijst gekookt, weet niet waar ik was. Mohiem vandaag weer chili con carne met salade erbij
    Ooh lekker besaha. Haha ja soms heb je van die momenten. Ik heb dat trouwens nog nooit gemaakt, maar lijkt me wel heel lekker en voedzaam.

  15. #110325
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Dit was nog mn taartje van vrijdag. Ik had Adam gezet en ze zou het 13.15 ophalen, kwam net terug van trainen,
    toen ging ik m'n foto's bekijken en zag ik dus Adam staan en opeens dacht ik huh, was het wel Adam? Dus ik terugkijken in ons gesprek,was het Damin ik echt heel snel de i en de n nog erbij gezet, A eraf gehaald. Was nog net op tijd was echt puur toeval dat ik nog ff naar m'n foto's keek







    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk