1. #248491
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Of misschien wou die oom hem juist beschermen van dingen die thuis of op school gebeurden... Want hij is toch zelf vrijwillig van huis weg gelopen, als thans daar lijkt het nu op met wat we weten.
    Ik vind het moeilijk om zo te praten want we weten er heel weinig over.
    Zou natuurlijk graag weten wat er gebeurt is maar denk niet dat we dat ooit zullen weten, de pers stopt bijna altijd met berichtgeving eens ze gevonden zijn als het om minderjarigen gaat.
    Als dat zo zou zijn, zou het dan niet logisch zijn dat die oom hulp zoekt?

    Als die oom een misbruiker is, dan zal er veel manipulatie in het spel zijn en kan dat vrijwillige vertrek ook verklaard worden. Allaaho alam. Je hebt wel gelijk, misschien zijn er andere verklaringen en waren er andere redenen waarom ilias van huis vertrok.

  2. #248492
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Als dat zo zou zijn, zou het dan niet logisch zijn dat die oom hulp zoekt?

    Als die oom een misbruiker is, dan zal er veel manipulatie in het spel zijn en kan dat vrijwillige vertrek ook verklaard worden. Allaaho alam. Je hebt wel gelijk, misschien zijn er andere verklaringen en waren er andere redenen waarom ilias van huis vertrok.
    Normaal zou hij idd hulp moeten zoeken, maar misschien wou hij hem helpen omdat de thuissituatie niet ok is of hij word gepest ofzo of een andere reden en dan dichtgeklapt door alle politie die ingeschakeld werd?

    Wat je zegt kan zeker ook en vaak zijn misbruikers iemand die dicht bij de familie staan of zelf familie zijn. Maar ik denk dat we echt te weinig weten om er zomaar naar te kunnen gissen. Hopelijk word dit nog opgehelderd voor de buitenwereld en de mensen die naar hem zochten. En als de familie het nu wil afsluiten is dat ook begrijpelijk.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  3. #248493
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Thischick....ik las de nieuwe maatregelen en moest aan je denken. 50 personen...volgens mij kunnen alleen Nederlanders dan nog trouwen :s
    Hahaha, echt vreselijk! En dat net een maand voor de bruiloft. Even kijken of de zaal meer mensen gedoogd. Het zit ons in elk geval niet mee.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  4. #248494
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Nou bij mijn gaan alle alarmbellen af als er in deze situatie over een lievelingsoom wordt gesproken. Het gaat om een volwassen man dus als er sprake was van een slechte thuissituatie, kan hij 80 andere dingen doen voordat zo'n interventie überhaupt gerechtvaardigd is. Hij had ook de politie kunnen inlichten en van daar uit aanvechten. Hier is geen enkel excs voor, echt niet.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  5. #248495
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Oh gevonden! Heel fijn! Ik vind het maar raar dat een oom dit doet.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  6. #248496
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Die oom is gearresteerd en wordt verdacht van ontvoering.

    Ilias is terug bij zijn ouders.

  7. #248497
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Die oom is gearresteerd en wordt verdacht van ontvoering.

    Ilias is terug bij zijn ouders.
    Verdacht van ontvoering, bedreiging en geweld zelfs

    Had het ook echt liever anders gezien, meskin zn eigen oom.
    Happiness is an inside job


  8. #248498
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Die oom is gearresteerd en wordt verdacht van ontvoering.

    Ilias is terug bij zijn ouders.
    Dit geeft het verhaal wel een hele andere wending nu.
    Alhamdoulilah is hij terug bij z'n ouders en inchallah heeft hij niets vies moeten meemaken.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #248499
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Lhamdoelilah. Hopelijk is hij veilig bij zn ouders.
    Laat alles in het midden wa rabbi 3alem.

    Moge Allah hem en onze kinderen beschermen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #248500
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Alhamdolilah dat hij terug is!

  11. #248501
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Salaam damess. Hoop dat alles goed met jullie gaat insha Allah! Heb niet alles kunnen teruglezen helaas.

    Las wel een stukje over terug gaan naar werk of de ziektewet in.. die keuze lijkt me snel gemaakt. Zou zeker ziektewet ingaan vooral met een baby. Het is een goeie beslissing, je krijgt betaald en geen externe stress erbij. Kijk wel even goed tot wanneer je contract is en dat er geen ‘rechtswege’ mag staan achter je einddatum. Dat betekend dat het direct stopt na die datum ongeacht je in de ziektewet zit of niet.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #248502
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Hier heb ik weer gedonder en bliksem gehad met the one and only ex wife. Ze heeft fake mails naar mijn werkemail gestuurd, gebeld etc. Gedaan alsof ze een cliënt is. Moet er gewoon om lachen nu. Op het begin was het wel anders..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #248503
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Hier heb ik weer gedonder en bliksem gehad met the one and only ex wife. Ze heeft fake mails naar mijn werkemail gestuurd, gebeld etc. Gedaan alsof ze een cliënt is. Moet er gewoon om lachen nu. Op het begin was het wel anders..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Hoe kan zij weten waar je werkt? Je werkt toch vanuit huis?

    Mijn advies, bescherm jezelf iets beter richting haar. Hoe minder ze van en over jou weet hoe beter, want die dame heeft te veel tijd voor jou. Dat kan je alleen stoppen door je zoveel mogelijk van haar af te schermen. Ik zou hier nooit om kunnen lachen eerlijk gezegd. Is gewoon te ziek dit.

  14. #248504
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    De klantenservice is ook niet meer wat het geweest is. Ik sta inmiddels alweer 20 minuten in de wacht.

    Beide kids zijn vandaag naar school. Ik heb er wel moeite mee, maar de kids zijn helemaal happy.

    Wat doen jullie in die me-time die vrijkomt als de kinderen naar school zijn? Mijn hoofd mompelt schoonmaken, bhal ik weet gewoon niet meer hoe ik leefde vóór de kids. Komt dat nog goed?

  15. #248505
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Zit er aan te denken een 2e master te doen en mijn lerarenbevoegsheid te halen (middelbare school), kan gewoon met één jaartje en met dit nijpende tekort.. altijd een baan eventueel als ZZP'er invaller gaan werken

    Maar welk vak, geschiedenis, filosofie, maatschappijleer, iets in die richting. Wilde na mijn master toen gelijk door maar was net 22 en zag het voor de klas staan niet zitten, nu zou ik het wel durven/kunnen.

    Kwam gisteren in mij op, nu alles goed uitzoeken