1. #248446
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Als je jong bent wel, maar hoe ouder je bent hoe verstandiger je wordt. Ook in de liefde.
    Geldt helaas niet voor iedereen...[emoji44]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #248447
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Geldt helaas niet voor iedereen...[emoji44]
    Dit klopt echt gewoon. Zie het in mijn omgeving. Je wil niet weten hoeveel er echt blind blijven. Ongelofelijk maar waar

  3. #248448
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Hartpijn voor ieder ouder dit
    Moge Allah hem heelhuids thuis brengen ❤️

    Happiness is an inside job


  4. #248449
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Hartpijn voor ieder ouder dit
    Moge Allah hem heelhuids thuis brengen [emoji3590]

    Hier gaat het ook massaal rond.

    Hoop op een goede afloop.

    Moest echt aan mn eigen kind denken. Die gaat sinds dit jaar ook alleen naar school.

    Je denkt gewoon dat ze aankomen op school en thuis. Allah ya hfed oe safi

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  5. #248450
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Als je jong bent wel, maar hoe ouder je bent hoe verstandiger je wordt. Ook in de liefde.
    Denk je dat?

    Het ouder worden brengt ervaring met zich mee maar echt verstand?

    Het is te zeggen fouten maken is niet leeftijd gelateerd en dat kan echt lelijk tegenvallen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  6. #248451
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Weet niet. De shit die ik accepteerde toen ik 18 was, zou ik nu nooit meer accepteren. Dat heeft heel veel te maken met geven om jezelf. En als ik dan zo'n verhaal lees, dan denk ik vooral dat zij niet heel veel om zichzelf geeft.

    Ik had een Marokkaanse buurvrouw die als kind achtergelaten werd bij haar oma, want anders zou oma alleen zijn. Die oma was een liefdevolle vrouw en zorgde goed voor haar. Maar die buurvrouw was gebroken. Altijd een smile, maar vanbinnen zoveel verdriet.

    Saar weet nu sinds een paar jaar een beetje wat er is gebeurd, maar ze heeft vast nog heel veel vragen. Dingen die ze niet begrijpt. Weet niet. Ik heb wel met haar te doen.
    Ochtendmens? Heeft die buurvrouw je dat verteld?

    Over grenzen stellen kan ik je helaas niet helpen. Mensen of de meeste vinden mij best arrogant overkomen, maar grenzen stellen heb ik nooit gekund en daar sukkel ik mee.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  7. #248452
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Hier gaat het ook massaal rond.

    Hoop op een goede afloop.

    Moest echt aan mn eigen kind denken. Die gaat sinds dit jaar ook alleen naar school.

    Je denkt gewoon dat ze aankomen op school en thuis. Allah ya hfed oe safi

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Ameen
    Ja zelfs hier in nl

    Blijft eng dat los laten.. Vind dit kindje er ook zoo lief uitzien meskin als het maar niks ergs is
    Happiness is an inside job


  8. #248453
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ochtendmens? Heeft die buurvrouw je dat verteld?

    Over grenzen stellen kan ik je helaas niet helpen. Mensen of de meeste vinden mij best arrogant overkomen, maar grenzen stellen heb ik nooit gekund en daar sukkel ik mee.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Ja zij sprak daarover. Alsof het gister gebeurde. Het was gewoon triest. Ze begreep heel veel dingen niet. Hoe moet je sommige dingen ook begrijpen, als het gaat om de relatie met je ouders, broer, zus. Helemaal rwina.

  9. #248454
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Moge allaah ilias veilig thuis laten komen ameen. Moge allaah zijn gezin geduld geven, ameen. Hoe kan een moeder of vader zoiets dragen....

  10. #248455
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Moge allaah ilias veilig thuis laten komen ameen. Moge allaah zijn gezin geduld geven, ameen. Hoe kan een moeder of vader zoiets dragen....

    Ameen.
    Vind het erg heftig, zo ineens weg?

    Grootste nachtmerrie dit.

  11. #248456
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    No way

    Dan heeft ze echt zaagsel in der hoofd.

    Die grietjes denken altijd de jackpot binnen te halen maar vergeten dat zo een man niet voor niks bij z’n eerste weg is.. ya3ni mafih salha. Anders had de eerste m wel gehouden.


    Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
    Vaak denken zulke meisjes/vrouwen dat ze zulke sukkels wel aankunnen en dat ze een soort van uitverkoren zijn dat ze hem helemaal gaan veranderen. Gaat m niet worden meisje. Hoe dom kun je zijn dat je het toelaat om op zoiets te vallen. Wat een klootzak dat hij zoiets zo een vrouw als Shirin kan aandoen. Ze is echt masha Allah, ook al voordat ze praktiseerde vond ik haar echt een bijzonder sterke vrouw! En nu al helemaal!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  12. #248457
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Moge allaah ilias veilig thuis laten komen ameen. Moge allaah zijn gezin geduld geven, ameen. Hoe kan een moeder of vader zoiets dragen....
    Allahoemma ameen. Echt een nachtmerrie dit voor iedere ouder.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  13. #248458
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Hartpijn voor ieder ouder dit
    Moge Allah hem heelhuids thuis brengen [emoji3590]

    Amien!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #248459
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Vaak denken zulke meisjes/vrouwen dat ze zulke sukkels wel aankunnen en dat ze een soort van uitverkoren zijn dat ze hem helemaal gaan veranderen. Gaat m niet worden meisje. Hoe dom kun je zijn dat je het toelaat om op zoiets te vallen. Wat een klootzak dat hij zoiets zo een vrouw als Shirin kan aandoen. Ze is echt masha Allah, ook al voordat ze praktiseerde vond ik haar echt een bijzonder sterke vrouw! En nu al helemaal!

    Ja het is een mooie en sterke vrouw mashaAllah
    Hier verteld ze ook kort over haar ex

    https://www.npostart.nl/shirin-offer...S_NTR_16249745

    Toch hoop ik dat het tussen hem en Saartje wel goed gaat.. en wie weet samen trouwen. Ze zijn samen op vakantie geweest, dat vind ik echt al behoorlijk een stap te ver gaan. Dus hoop dat hij toch niet zo maar met haar gevoelens speelt
    Happiness is an inside job


  15. #248460
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Thischick....ik las de nieuwe maatregelen en moest aan je denken. 50 personen...volgens mij kunnen alleen Nederlanders dan nog trouwen :s