1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Zo jammer dat alles zo zwart-wit is bij jou Lyanah.

    Het is of goed of slecht.

    Of interessant of niet interessant.



    Maar wat wel is, is dat je goed bent in mensen provoceren.

    Dat doe je wel goed
    Het is ook vaak roze Maarja dat zie jij dan weer niet.. ik doe nu nog aardig tegen jou. Ondanks dat je mij aanviel met die Arabia. Dus je hebt nog mazzel haha
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Provoceeractie nummer 3203532854529935 vandaag

    Is goed Lyanah, shokran.
    Ik heb je toch groen gegeven? Niet zeuren dan .. was aardig bedoeld.
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  3. #33
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Lyanah Bekijk reactie
    Ik heb je toch groen gegeven? Niet zeuren dan .. was aardig bedoeld.
    Kwam subtiel gemeen over.

    Zo van: je hebt een zielige topic die niemand wil lezen, hier heb je een puntje om het goed te maken

    Wil je een groen puntje teruggeven, maar ik kan niet. Heb nog geen 10 leden gegeven na je laatste puntje ::S

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Kwam subtiel gemeen over.

    Zo van: je hebt een zielige topic die niemand wil lezen, hier heb je een puntje om het goed te maken

    Wil je een groen puntje teruggeven, maar ik kan niet. Heb nog geen 10 leden gegeven na je laatste puntje ::S
    Hahahaha nee was omdat je al die moeite hebt gedaan. Oh joh komt goed maar bedankt iig
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  5. #35
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Lyanah Bekijk reactie
    Het is ook vaak roze Maarja dat zie jij dan weer niet.. ik doe nu nog aardig tegen jou. Ondanks dat je mij aanviel met die Arabia. Dus je hebt nog mazzel haha
    Roze? Wat houdt dat in?

    Ik vind dat je best gemeen tegen haar doet, zonder goede reden. Dan mag ik daar toch wat van zeggen?

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Roze? Wat houdt dat in?

    Ik vind dat je best gemeen tegen haar doet, zonder goede reden. Dan mag ik daar toch wat van zeggen?
    Tuurlijk mag jij dat maar verwacht de volle laag terug. Verder heb ik geen zin om met je te chatten over kleuren enzo ..
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  7. #37
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Lyanah Bekijk reactie
    Hahahaha nee was omdat je al die moeite hebt gedaan. Oh joh komt goed maar bedankt iig
    Bedankt, fijn om te horen het zou me nog blijer maken als je het ook daadwerkelijk zou lezen.

    Zo jammer...

  8. #38
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Lyanah Bekijk reactie
    Tuurlijk mag jij dat maar verwacht de volle laag terug
    Tuurlijk, je mag me aanvallen als jij dat rechtvaardig vindt.

    Maar laat mij ook in mijn eigen waarde en doen wat ik vind dat goed is.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Bedankt, fijn om te horen het zou me nog blijer maken als je het ook daadwerkelijk zou lezen.

    Zo jammer...
    Nee helaas te lang en jij boeit mij niet als lid. Dus niet echt intressant allemaal. Bye
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  10. #40
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Lyanah Bekijk reactie
    Nee helaas te lang en jij boeit mij niet als lid. Dus niet echt intressant allemaal. Bye
    Als ik je niet boeide, waarom klik je dan op mijn topic?

    Zo gemeen, wat hebben andere leden wat ik niet heb?

    Waarom BOEI ik jou niet? WAAROM?

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Wa fieki, amien!




    Misschien ga ik wel een keer een samenvatting maken.

    Alleen vind ik het niet zo netjes van je dat je die uitspraak 'geen hond' doet.


    People are sensitive.
    Volgende keer zeg ik kat mischien beter.



    Groet.

  12. #42
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    People are sensitive.
    Volgende keer zeg ik kat mischien beter.



    Groet.
    Kat is beter.

    !

  13. #43
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Heeft volgens mij meerdere oorzaken, die bijna allemaal draaien rondom sociaal media gebruik.
    Hierbij wil ik wel als disclaimer zetten dat dit puur mijn mening over dit onderwerp is en ik nodig vooral uit om mijn woorden te bekritiseren en erover te reflecteren.

    Dat gezegd hebbende, wil ik social media niet aanwijzen als de boosdoener die in de ban gedaan moet worden.
    Eerder zie ik social media als een middel, waar je zowel goed als kwaad mee kunt doen. Echter niet iedereen is zich bewust van het kwade, waardoor het je ook daadwerkelijk kwaad kan doen.
    Ik hoop daarom met name niet alleen discussie uit te lokken met dit onderwerp, maar ook om bewustzijn bij mensen te creëren over de gevaren.

    ~~~

    1. Virtueel contact via social media maakt het mogelijk om immoreel te handelen en er ook nog mee weg te komen

    Vergelijk het met mensen die makkelijk schelden en bekritiseren op internet, waar ze in het echte leven wijselijk hun mond houden of respectvoller met hun medemens omgaan.

    Het feit dat men elkaar niet in de ogen kijkt en elkaar fysiek ziet, maakt het voor sommige mensen mogelijk om hun (slechte) daden lichtelijk op te vatten,
    'omdat het toch maar internet is'. Op internet kun je je voordoen zoals je wilt en gaan voor de 'kick', waardoor er genoeg mensen online flirten en gaan kletsen met het ander geslacht, alleen maar omdat het hun een goed gevoel geeft. Waarschijnlijk moet dat ook weer compenseren voor een gevoel dat ze in het echte leven missen of willen ze domweg 'een goed gevoel' creeeren om andere negatieve emoties weg te drukken.
    Hoe dan ook, blijft het speculeren waarom mensen zoiets zouden moeten doen, maar vaak gebeurt het ook onbewust.
    Er zijn mensen die virtuele contacten niet zo serieus nemen door deze afstand, omdat ze iemand niet 'fysiek' voor zich zien en daardoor voelen ze zich ook niet moreel verantwoordelijk om de ander 'goed' te behandelen.
    Een gesprek wordt net zo snel aangeknoopt, als afgesloten, waardoor een groot aantal mensen een negatieve geschiedenis in de liefde opbouwen.
    Dit bouwt dan weer een volgend probleem op, dat we in het volgende punt bespreken.
    Gelezen niets aan toe te voegen.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #44
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    2. Negatieve saldo van liefdes-ervaringen door het gemak van benaderen van elkaar

    Waar we in het echte leven maar slechts weinig 'liefdes-ervaringen' opdoen, deels ook door alle barrières die er zijn om iemand te ontmoeten die je echt leuk vindt, is die mogelijkheid op internet veel groter.
    Door je aan te sluiten op platforms met gelijkgezinde mensen, kun je ook sneller diegene ontmoeten bij wie het klikt. Het feit dat je elkaar ook nog eens kunt spreken zonder tussenkomst van anderen (het privéberichten), maakt het voor partijen nog makkelijker om die eerste stap te zetten.
    Waar je in het echte leven bang bent om een blauwtje op te lopen en gezichtsverlies te lijden, is het virtueel geen enkel probleem omdat niemand getuige is van je virtuele 'blauwtje'.
    Echter, door het gemak van contacten aangaan, is het gemakkelijker geworden om dus verliefd te worden en helaas ook net zo makkelijk voor een ander om er een punt achter te zetten.
    Zo kan het zijn dat de internet-naïeve persoon, die nog enthousiast en onbevangen aan een liefdes-reis begint, na verloop een dusdanige negatieve bagage gaat dragen van contacten, dat men uiteindelijk negatief gaat denken over de liefde en het aangaan van contacten.
    Natuurlijk leert degene van zijn ervaring, maar helaas laat het ook littekens achter waardoor men liefdesschuw kan worden.
    Waarom zou de volgende contact ook niet zo verkeerd aflopen? Wat maakt dat je de volgende persoon WEL kunt vertrouwen?
    Helaas weegt de ervaring van het telkens aangaan van deze sociale contacten met het andere geslacht niet op tegen de negatieve consequenties die het op je hart kan hebben, want ons brengt op het volgende punt.
    Spijker op zijn kop. géén privé gesprekken voeren met het andere geslacht. In het echte leven doe je dat toch ook niet.

    (Tenzij in aanwezigheid van een ma7ram)
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #45
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Hihi, doe maar 2 koppen, het is erg lang
    ---

    3. Men wordt passiever en wantrouwender naar het andere geslacht toe.

    Als men vaak genoeg blootgesteld is aan een negatieve ervaring, zal een volgende ervaring minder vlekkeloos verlopen.
    Men wordt wantrouwender en wordt moeilijker om te benaderen. Ook zal men eerder de handdoek in de ring gooien als iets niet vlekkeloos verloopt.
    Want waarom zou je je hart nog een keer blootstellen aan pijn? De virtueel gekwetste persoon zal zich niet nog gauw zich kwetsbaar opstellen naar het andere geslacht toe.
    Sterker nog, door de negatieve ervaring met het andere geslacht zal er sneller meer generaliserend en negatiever gedacht worden over het andere geslacht.
    Hierdoor zullen de mensen, die het wel goed bedoeld hebben met de persoon, sneller in slecht daglicht worden gezien en weggejaagd.
    De persoon is nu zodanig geconditioneerd door de negatieve ervaringen, dat het al gauw de bui ziet hangen en eieren voor zijn geld kiest.
    Wat er dan gebeurt is dat de andere partij ook een negatieve saldo gaat opbouwen, door de emotioneel gekwetste persoon, waardoor je een grotere pool van gekwetste personen gaat creëren. Wat uiteindelijk resulteert in meer wantrouwen onderling.
    De welbekende vicieuze cirkel, ben benieuwd naar het vervolg ...
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna