1. #946
    Worldfamous

    Reacties
    25.419
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb het net gezien, vreselijk man, wat een klapper. Is die gozer ok?

  2. #947
    Worldfamous

    Reacties
    25.419
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Verschrikkelijke val en belachelijke actie inderdaad.
    Die eerste beweging naar rechts was niet zo'n ramp, dat gebeurt standaard in de sprint, maar die tweede kan niet.
    Door de enorme snelheden zag het er nog erger uit dan normaal bij zo'n actie, want dit gebeurt wel vaker.
    Paar maanden schorsen zou ik prima vinden als standaard voor dit soort acties, alleen dat is tot nu toe nog nooit gebeurd.

    Ik begrijp dat er een officieel die daar stond in levensgevaar is.

    Edit: Jakobsen in coma naar het ziekenhuis gebracht.
    Tering hey, in coma nog wel.

  3. #948
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Tering hey, in coma nog wel.
    Kwam van een Poolse tv reporter, is nog wel onbevestigd.
    Kan ook gaan om die official, wat het natuurlijk niet minder erg maakt.

  4. #949
    Worldfamous

    Reacties
    25.419
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Kwam van een Poolse tv reporter, is nog wel onbevestigd.
    Kan ook gaan om die official, wat het natuurlijk niet minder erg maakt.
    Laten we hopen dat het meevalt

  5. #950
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Dylan is de loel

  6. #951
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Zie et nu pas terug..wel een mooie snoekduik van Jakobsen,met 80 kmh de hekken in.
    Hopelijk loopt het goed af.

    https://twitter.com/wcsbike/status/1291048127823314945

  7. #952
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Volgens Barbara Jerschina, de arts in de Ronde van Polen, verkeert Fabio Jakobsen in levensgevaar. De Nederlandse renner kwam woensdag in de eerste etappe van de Poolse rittenkoers hard ten val en ligt zwaargewond in het ziekenhuis. "Zijn toestand is erg slecht. We hebben te maken met een ernstig craniocerebraal trauma (hersenletsel, red.). Zijn hart werkte wel heel goed. Maar hij vecht voor zijn leven. Laten we onze vingers voor hem kruisen. Hij heeft veel bloed verloren", aldus Jerschina tegenover verschillende media in Polen.

  8. #953
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    the Inner Ring @inrng 2m TVP (Polish TV) interviews the Sosnowiec (Katowice suburb) hospital director at 10pm, he is slightly more optimistic for Jakobsen now but he remains in a serious but stable condition

  9. #954
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Mooi zo..

    Zijn ploegbaas wil Groenewegen achter de tralies zien denk dat een diskwalificatie voldoende is aangezien dit veel vaker gebeurt,nu heb je de pech dat het verkeerd afloopt..misschien maar eens overwegen om de dranghekken te vervangen ..de laatste 2 kilometer stootkussens bijvoorbeeld

  10. #955
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Mooi zo..

    Zijn ploegbaas wil Groenewegen achter de tralies zien denk dat een diskwalificatie voldoende is aangezien dit veel vaker gebeurt,nu heb je de pech dat het verkeerd afloopt..misschien maar eens overwegen om de dranghekken te vervangen ..de laatste 2 kilometer stootkussens bijvoorbeeld
    Achter de tralies slaat nergens op.
    Lefevre staat er om bekend nogal eens emotioneel te reageren, wat in deze ook nog best te begrijpen is, maar hoe fout ook, dit soort acties zien we vaker in sprints, alleen meestal zonder gevolgen en nooit met zoveel gevolgen.
    Theo Bos trok een keer in een sprint aan iemands stuur, wat volgens mij erger is dan dit en die is toen een mand geschorst.
    Van mij mag Dylan ook een maand geschorst worden want dit soort acties zijn gevaarlijk en moeten bestraft worden.

  11. #956
    Worldfamous

    Reacties
    25.419
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Mooi zo..

    Zijn ploegbaas wil Groenewegen achter de tralies zien denk dat een diskwalificatie voldoende is aangezien dit veel vaker gebeurt,nu heb je de pech dat het verkeerd afloopt..misschien maar eens overwegen om de dranghekken te vervangen ..de laatste 2 kilometer stootkussens bijvoorbeeld
    De laatste 300 meter is al genoeg, het is sowieso gekkenwerk dat ze nauwelijks bescherming aan hebben

  12. #957
    Worldfamous

    Reacties
    25.419
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Achter de tralies slaat nergens op.
    Lefevre staat er om bekend nogal eens emotioneel te reageren, wat in deze ook nog best te begrijpen is, maar hoe fout ook, dit soort acties zien we vaker in sprints, alleen meestal zonder gevolgen en nooit met zoveel gevolgen.
    Theo Bos trok een keer in een sprint aan iemands stuur, wat volgens mij erger is dan dit en die is toen een mand geschorst.
    Van mij mag Dylan ook een maand geschorst worden want dit soort acties zijn gevaarlijk en moeten bestraft worden.
    Ik zie Dylan niet zoveel fout doen, hij maakt zich gewoon breed wat altijd wel gebeurd

  13. #958
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Wielrenner Fabio Jakobsen ademt zelfstandig en kan al zijn ledematen bewegen. De vicedirecteur van het Poolse ziekenhuis waarin de Nederlander ligt, is ervan overtuigd dat Jakobsen terugkeert op de fiets.

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Ik zie Dylan niet zoveel fout doen, hij maakt zich gewoon breed wat altijd wel gebeurd
    Soortgelijks gebeurt inderdaad wel vaker. Meestal wel minder extreem dan hier, maar dat maakt het niet dat dit niet gevaarlijk is en het mag gewoon niet.

  14. #959
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Een aangeslagen Groenewegen doet zn verhaal bij de NOS

    https://twitter.com/nossport/status/...891764737?s=21

  15. #960
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb een prachtige wedstrijd gezien in Frankrijk.. Tour Ain was vandaag echt een vuurwerkshow.. Jumbo Visma heeft Bernal helemaal geïsoleerd en wie won de wedstrijd.. Die Sloveen van Jumbo... Jullie moeten deze zien.. Was echt vuurwerk in de bergen.. Morgen ook bergen