1. #247681
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    In een ISLAMITISCHE land voel je pas echt wat l3ied is .... en met name in de chaabi wijken of op het platte land .........
    De dhikr vanuit de moskeeën vroeg in de ochtend is het mooiste zowat van de eid.
    De opwinding en voorbereiding...messen slijpen...markten zdem fiya nzdem fiek...houstkool...zelfs de reclame en advertenties dragen bij aan de sfeer.

    Niet voor tere zieltjes.
    Slacht in lbled en koppen en poten branden in de stad.

    https://imgur.com/a/7zmtlAp

    https://imgur.com/a/RPaKDY5


    https://imgur.com/a/CxL9sDD
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #247682
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Denk dat het dan alleen in de vs uit de lucht haalt.
    Heb het bij mn dochters afgehaald. Zo onschuldig vind ik het niet. Zou er ook niet rouwig om zijn.
    Oh ja, ik dacht in heel het westen.
    Totally agree geeft ook veel te veel nutteloze afleiding voor ze.

  3. #247683
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  4. #247684
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Bende alweer terug? Gezellie langs je ma en shwa eten samen. Vond dat altijd het leukste deel, thuiskomen van vakantie bij een ‘achterblijver’.

    Ya 7asraaf. Onze oudste zus bleef regelmatig achter-die was gewoon smart en ging pas wanneer wij terugkwamen en had zodoende daar het rijk voor haar alleen. En dan kwam je thuis in een spik en span huis met al je cravings waarvan je maar kon fantaseren tijdens je veel te lange vakantie in marok in de kasten en koelkast en een uitgebreid menu haha zomaar moet ik daaraan denken.

    Bsaha!
    Ja klopt zijn alweer terug.. vandaag is ook laatste vakantie dag van m’n man en dan zijn de 3weken gewoon alweer om.

    Ging jij nog naar Parijs?

    Ja leuk die herinneringen, alleen ik ben de oudste dus bij mij ging dat ietsje pietsje anders toen altijd haha. Was wel blij als we weer richting hollanda gingen hoor na zo lang. Denk veel kinderen.
    Ik vond de trappen altijd in huis heeel klein ineens hier. daar is 1 stap 2 treden hier haha
    Happiness is an inside job


  5. #247685
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Wat leuk nieuwe aflevering vis a vis.

    Deze chocolaatjes zijn mega lekker
    Ik heb spijt dat ik niet meer heb gehaald zijn gewoon kleine zakjes of juist beter zo.. op is op


    Happiness is an inside job


  6. #247686
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja klopt zijn alweer terug.. vandaag is ook laatste vakantie dag van m’n man en dan zijn de 3weken gewoon alweer om.

    Ging jij nog naar Parijs?

    Ja leuk die herinneringen, alleen ik ben de oudste dus bij mij ging dat ietsje pietsje anders toen altijd haha. Was wel blij als we weer richting hollanda gingen hoor na zo lang. Denk veel kinderen.
    Ik vond de trappen altijd in huis heeel klein ineens hier. daar is 1 stap 2 treden hier haha

    Gaat echt hard deze zomer vind ik, mijn vakantie is ook alweer om. Morgen weer werken.
    Herinneringen maken is waar het uiteindelijk om draait. Haha jaa van die trappen is echt herkenbaar.

    Ja inshaAllah nog naar Parijs, ga laatste week van vakantie een lang weekendje. Ik mag nu nog niet zelf rijden en heb mn nieuwe auto nog niet binnen. Alles bij elkaar hebben ze genoeg plezier ondanks de situatie vind ik.

  7. #247687
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Ik vond vis a vis op gegeven moment echt niet meer te doen. Werd veel te langdradig en dan raak ik mn interesse alweer kwijt.

    Kinderbueno is hier ook favoriet, enige chocola die ik echt lekker vind, lekker licht ook. Bsaha. Had dan meer ingeslagen, of wat je zegt beter idd

  8. #247688
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Mabroukoum El3ied nog allemaal! Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.

    Ik heb een gezellige dag gehad Alhamdoulillah. Maar ik voel me sinds gisteren zo ontzettend beroerd. Vandaag laten testen op Corona, nu tussen 24 en 48 uur wachten op de uitslag, ben erg benieuwd. Ghair in sha Allah.

  9. #247689
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik vond vis a vis op gegeven moment echt niet meer te doen. Werd veel te langdradig en dan raak ik mn interesse alweer kwijt.

    Kinderbueno is hier ook favoriet, enige chocola die ik echt lekker vind, lekker licht ook. Bsaha. Had dan meer ingeslagen, of wat je zegt beter idd
    Ik ook! Laatste seizoen met die Chinezen vond ik helemaal niks. Ook geen zin om nieuw seizoen te checken.

    Morgen weer lekker aan het werk lees ik. Voel je je wel al wat beter?

  10. #247690
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Mabroukoum El3ied nog allemaal! Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.

    Ik heb een gezellige dag gehad Alhamdoulillah. Maar ik voel me sinds gisteren zo ontzettend beroerd. Vandaag laten testen op Corona, nu tussen 24 en 48 uur wachten op de uitslag, ben erg benieuwd. Ghair in sha Allah.
    Hoor ook over zomergriep veel klachten...lgheer insha Allah.[emoji178]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #247691
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hoor ook over zomergriep veel klachten...lgheer insha Allah.[emoji178]
    Owh echt, wist ik niet. Broertje en moeder zijn ook goed ziek en hebben zich vandaag ook laten testen.

    Ghair in sha Allah.

    Hoe was verder jouw eid?

  12. #247692
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Owh echt, wist ik niet. Broertje en moeder zijn ook goed ziek en hebben zich vandaag ook laten testen.

    Ghair in sha Allah.

    Hoe was verder jouw eid?
    Hopelijk is het gewoon de zomergriep. Weee is ook zo raar. Komen wel warme dagen aan. Bij ons was het zowel fris als warm vandaag...zie dan maar niet verkouden te worden.
    Mn moeder en broertje klaagden over verkoudheid en zelf ook niet echt fit.

    Blij dat eid voorbij is... that says it all.



    Niks bijzonders als usual. Blij dat het voorbij is.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #247693
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Mabroukoum El3ied nog allemaal! Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.

    Ik heb een gezellige dag gehad Alhamdoulillah. Maar ik voel me sinds gisteren zo ontzettend beroerd. Vandaag laten testen op Corona, nu tussen 24 en 48 uur wachten op de uitslag, ben erg benieuwd. Ghair in sha Allah.

    Allah barek feek, fijn dat jullie het leuk hebben gehad.

    Oei das minder, je bent natuurlijk niet voor niets getest maar inshaAllah is het toch een griepje. Rabie shafeek.

    Jawel voel me iig goed genoeg om te werken, werk sowieso vanuit huis nu.

  14. #247694
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hopelijk is het gewoon de zomergriep. Weee is ook zo raar. Komen wel warme dagen aan. Bij ons was het zowel fris als warm vandaag...zie dan maar niet verkouden te worden.
    Mn moeder en broertje klaagden over verkoudheid en zelf ook niet echt fit.

    Blij dat eid voorbij is... that says it all.



    Niks bijzonders als usual. Blij dat het voorbij is.
    Ja weet je wat het ook is, kan mij niet herinneren dat ik ziek ben geweest in de zomer haha, maar kan inderdaad de griep zijn.

    Ja ik ook erg blij dat het voorbij is, veel stress met voorbereidingen en op de dag zelf dacht ik wat heb ik eigenlijk allemaal gedaan dat ik zo druk bezig ben geweest?? Hahaha. Ghair In sha Allah.

  15. #247695
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hopelijk is het gewoon de zomergriep. Weee is ook zo raar. Komen wel warme dagen aan. Bij ons was het zowel fris als warm vandaag...zie dan maar niet verkouden te worden.
    Mn moeder en broertje klaagden over verkoudheid en zelf ook niet echt fit.

    Blij dat eid voorbij is... that says it all.



    Niks bijzonders als usual. Blij dat het voorbij is.

    Allah zieb shifaa. Ik las iets van mot, lekker laten gaan meid. Morgen weer een dag.

    Ghair.