1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    850
    25-06-2020

    inshallah gaat het marokko lukken
    hij zag er zo breekbaar uit meskin allahy shafi

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    12.514
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Oushen Bekijk reactie
    Oushen laat jullie hoofd koken, daarom reageren jullie zo. Ik zal je ook meteen uit de droom helpen, oushen geeft nooit correcte persoonlijke info op internet dus wat jij denkt te weten is ook al fout.

    You have got nothing on the wolffsen, slaafje

    Maar jij bent op vakantie en je bent niet van m.nl te slaan
    Oushen heeft geen waarde in mijn leven. Je voelt je eigen hart die in brand staat aangezien jullie niets te zeggen hebben op dit aardbol
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    12.514
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Oushen Bekijk reactie
    Universiteit als ik mij niet vergis, nu is het of naar Fes of Oujda dacht ik...allebei een paar honderd km's.
    Of tetouan. Niet vergeten e. Maar jah, aangezien je maar half geïnformeerd bent kan je dat moeilijk weten.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    12.514
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door SevenVega Bekijk reactie
    De 21 eisen van de volksbeweging Hirak:

    1.Vervolging van de echte (politieke) verantwoordelijken in de zaak Mohsin Fikri zonder zondebokken. Hier draagt het OM de volledige verantwoordelijk voor.
    2. Het onderzoek moet volledige transparant verlopen en alle details van het onderzoek moeten bekend worden gemaakt.
    3. Heropening van de zaak van 20 februari 2011 waarbij 5 jongeren mishandeld en vermoord werden en vervolgens achtergelaten in een brandend bankgebouw om hen als daders aan te wijzen.
    4. Opheffen van de decreet 1-58-381 dat de Rif tot een militair gebied verklaart waar door er een grote militaire aanwezigheid in het gebied is en de bewoners het gevoel van tweederangsburger bezorgt.
    5.Vervolgen van de vastgoed- en visserijlobby in het gebied die zich schuldig maken aan corruptie.
    6. Stoppen met landonteigening in de Rif door autoriteiten. Met dit handelen geven de autoriteiten uiting aan deportatiepolitiek en daar moet afgelopen zijn.
    7. Alle bestuurders in het gebied dienen competent en integer te zijn en moeten mensenrechten in woord en daad respecteren.
    8. Beleidsontwikkeling en initiëren van programma’s zodat jongeren werk hebben en emigratie daardoor wordt beperkt
    9.Investeren in het ziekenhuis in Al Hoceima dat in alle opzichten in zeer slechte staat is
    10. Bouw van een ziekenhuis dat qua omvang voldoet aan de huidige demografische groei in de Rif.
    11. Investeren in het centrum voor oncologie in het gebied zodat burgers niet hoeven af te reizen naar steden als Rabat en Fes waardoor ze op kosten worden gejaagd.
    12. Heropenen van vele gesloten gezondheidscentra in plattelandsgebieden waar de basisinfrastructuur ontbreekt om telkens naar de stad te gaan.
    13.Onderzoek naar en oplossing voor de opvallend hogere prijzen van levensmiddelen in Al Hoceima.
    14. Herziening van het percentage van vis dat geëxporteerd mag worden uit de Rif. Het hoge exportpercentage maakt van het visgebied speelbal van de visserijlobby.
    15. Aanjagen van de lokale maakeconomie door een gunstig klimaat te creëren voor fabrieken die vis verwerken waar de lokale bevolking kan werken.
    16. Het stimuleren van kleine boeren die door de geringe regen al jaren moeilijke tijden doormaken.
    17.De Nekor-vallei weer tot vruchtbaar landbouwgebied maken i.p.v. een vastgoedarena.
    18. Het opzetten van een universiteit in het gebied met daarbij behorende faculteiten.
    19. Laat de aanwezige banken verplicht een lokaal investeringsbeleid voeren.
    20. Hervorming van het belastingstelsel waarmee investeren in het gebied toegankelijker wordt.
    21. Laat de autoriteiten verantwoordelijkheid dragen voor de veiligheid van burgers in het gebied.

    Vreedzaam demonstreren voor bovenstaande eisen maar kregen knuppel, slot en grendel van de Banu Hilal Arabieren

    Alhamdulillah worden eisen mondjesmaat ingewilligd

    Een van de belangrijkste eisen van de Hirak protestbeweging in het noorden van Marokko heeft eindelijk gehoor gekregen. Al Hoceima krijgt een eigen multidisciplinaire faculteit en een ENCG-hogeschool voor handel en management.

    Een overeenkomst voor de bouw van de faculteit en de hogeschool werd op 30 oktober in Al Hoceima gesloten. De werken zullen over enkele weken al van start gaan.

    Minister Saaïd Amzazi van Onderwijs stelt dat naar schatting 5000 jongeren uit de regio die momenteel in Tetouan, Tanger en Larache studeren, van de nieuwe onderwijsinstellingen gebruik zullen maken.

    Zowel de faculteit als de ENCG-hogeschool zullen in de gemeente Ait Kamra worden gebouwd. De ENCG komt op een stuk grond van 15 hectare en zal 2700 studenten kunnen ontvangen. De faculteit zal open zijn voor 4000 studenten en zal 25 hectare beslaan.

    We komen er wel bi idni Allah Wa Ta 'ala
    Hh msaken. Die denkt hier dat dit door hirak elkif komt.

    Ik zal je even duidelijk maken dat dit voor Marokko is. Yallah tferga3
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  5. #65
    Le méchant loup

    Reacties
    1.601
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Oushen heeft geen waarde in mijn leven. Je voelt je eigen hart die in brand staat aangezien jullie niets te zeggen hebben op dit aardbol
    Jij dat blijkt wel, je bent zogenaamd op vakanie en je zit op een forum op oushen te reageren

    Blijkbaar heeft jouw soort de homo-slaafiëns een ander idee van vakantie dan de doorsnee persoon.
    Les Salauds

    Anti-homo-slaafiëns

  6. #66
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Iedereen wil geld verdienen zonder tegenprestatie.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  7. #67
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Iedereen wil geld verdienen zonder tegenprestatie.
    .

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    12.514
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Iedereen wil geld verdienen zonder tegenprestatie.
    Drm dat de azulis drugs beheren
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  9. #69
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Hele topics worden gewoon verpest


    @ redactie

    In het verleden had ik al gevraagd om een arab vs azul topic waar ze los kunnen gaan en zo de rest van marokko.nl bespaard wordt van alle analfabetische haat.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    850
    25-06-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Hele topics worden gewoon verpest


    @ redactie

    In het verleden had ik al gevraagd om een arab vs azul topic waar ze los kunnen gaan en zo de rest van marokko.nl bespaard wordt van alle analfabetische haat.
    dat valt mij ook op
    ik ben half berbers en half arabisch
    gaat dus prima samen mensen xx

  11. #71
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door Oushen Bekijk reactie
    Jij dat blijkt wel, je bent zogenaamd op vakanie en je zit op een forum op oushen te reageren

    Blijkbaar heeft jouw soort de homo-slaafiëns een ander idee van vakantie dan de doorsnee persoon.
    Lol
    Wat een loser id

  12. #72
    account overgenomen

    Reacties
    314
    18-10-2011

    Berberpians verzameluuuh
    Love the women

  13. #73
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Hele topics worden gewoon verpest


    @ redactie

    In het verleden had ik al gevraagd om een arab vs azul topic waar ze los kunnen gaan en zo de rest van marokko.nl bespaard wordt van alle analfabetische haat.
    Alleen nl’se marokkanen kunnen dat
    vooruit kijken is regeren.

  14. #74
    Le méchant loup

    Reacties
    1.601
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    Ff lachen mensen!!
    *krekels*
    We zullen zien wie er gaat lachen binnen 5 jaar, het zal het Marokkaanse volk niet zijn.
    Les Salauds

    Anti-homo-slaafiëns

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    12.514
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Oushen Bekijk reactie
    We zullen zien wie er gaat lachen binnen 5 jaar, het zal het Marokkaanse volk niet zijn.
    Morgen is nog ver, laat staan 5 jaar. Maar daar denken de nepmoslims niet aan zie ik
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!