1. #107581
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Heerlijk riannah! Besa77a en iedereen bsa7tkoem. Ee gaan morgen pas naar mn moeder. Meskina ze is echt voorzichtig. Ze wilde ook echt niet met me naar winkels ofzo...ze vindt haar tuin genoeg.

    Jaja...vandaag alweer shwa... Denk voor mij en de meiden wat anders, die aten gisteren ook nauwelijks vlees.

    Pas op met snijden! Hoe erg ik ook oplet, snij mezelf altijd, mn aandacht verslapt toch weer bij grote hoeveelheden.
    Dankjewel. Meskina dat begrijp ik wel.
    Het is toch een vreemd virus slaat toe op onverwachte momenten.
    Mijn moeder heeft dat ook.
    Moge Allah swt hun in goede gezondheid houden. Ameen [emoji2969]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  2. #107582
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    SubhanAllah Olifantje wilde er nog iets over zeggen.

    Bij mn siblings gisteren ook, min 3 echtelijke ongeregeldheden. Ene zus gefrustreerd naar d’r man, andere overduidelijk Shi dikke ruzie gehad, schoonzus die overduidelijk met jnoen op d’r phone zat te typen- omdat broertje was gaan werken. Heb sowieso zeker drie uur op de bank gelegen van de hoofdpijn- ja hoe oud ben je dan dat je steeds zo moe bent euhm ik ben net geopereerd schat.

    Iig ik ben soms oprecht aan mezelf aan t twijfelen dat ik wat mankeer ofzo omdat ik gewoon normaal kan blijven doen onder stress sorry dat ik blijf lachen.

    Kan het niet zijn dat ik iets heb waar ik geen weet van heb of is het echt mijn solo leven wat mij een stranger maakt. Dunno.

    Of ben ik gewoon echt gek.
    Lhamdoelilah dat je die eigenschap hebt , echt.
    En denk zonder wederhelft idd minder hoofdpijn.

    Allah zjieb shifa.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #107583
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Gisteren is mn poppetje 5 geworden

    En word ook weer tante , Allahuma baarek

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Gefeliciteerd!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #107584
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik was zelfs te moe toen mn zus op de terugweg een weg voor een andere weg aanzag. Ik zag haar gassen en gassen en dacht je ziet toch die bocht en rotonde of ben ik gek. Ik was gewoon te moe om iets te zeggen. Tot ze vol op de rem moest en mn kids zowat tegen de voorruit vlogen. Gelukkig was ik wel wakker genoeg om ze tegen te houden.

    Eh huh oh ik dacht toch echt dat we op het lange stukje reden. Hihi ik zie lately niet zo goed in het donker.
    Rustig aan hoor! Allah hfedkoem!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #107585
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Selaam dames
    Leuk om te lezen allemaal.

    Olifantje hbiba een dikke virtuele knuffel voor jou van mij. Inchallah Komt de baby snel dan heb je het lichamelijk wat makkelijker Inchallah yarabbi.

    Vele hebben geen eid gevoel, als het aan mij lag ook niet maar we hebben kinderen en halen toch het onderste uit de kan zodat ze iets mee krijgen.

    Freya gefeliciteerd met je meisje allahisla7. En Mabrouk baby nieuws leuk machallah.

    De rest ook Besahtkom
    Riannah je foto's zien er supper cozy uit. Hoe gaat het met kleine noor...heb je een beetje je draai gevonden. Gair Inchallah cd

    Juno lekker BBQ besahtek

    Asfoureh ik vind jou stukjes altijd heerlijk om te lezen,zo droog en hilarisch maar ook realistisch tegelijk Chifae en rahma Inchallah hbiba
    Allah 3tiek sa77a.
    Doe het idd ook meer voor de kinderen. We zijn ook niet meer dan de kinderen qua gezin/familie. [emoji2374]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #107586
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Dankjewel. Meskina dat begrijp ik wel.
    Het is toch een vreemd virus slaat toe op onverwachte momenten.
    Mijn moeder heeft dat ook.
    Moge Allah swt hun in goede gezondheid houden. Ameen [emoji2969]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Amien! [emoji178]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #107587
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Salaam aleikum iedereen.

    Eerst en vooral aan iedereen een 3aid mubarak kariem.

    Hopelijk in teken van familie, vergeving, hoop.

    Heb helemaal geen 3aid gevoel. Allah ya hfed gisteren wou ik alleen mr slapen. Vlees was er ook nog niet, niet bij mij of ouders. Vandaag dan weer wel en wordt denk volop gegeten.

    Hier thuis hebben we een beetje mot zoals ze dat noemen, maar gaat wel over.

    Aan iedereen die achter mij vroeg of bezorgd was. Mijn dank. Doet fijn zulks te lezen van vreemden mr ook weer helemaal niet zo vreemd.

    Ben nog steeds niet bevallen. Nu duurt het wel lang. Maandag terug nr dokter en eens kijken hoe of wat.

    Moslima, Riannah...ik zag jullie mooie tafels. Bsahatkoem. Al de rest ook.

    Zoveel koekjes tbarkellah.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Dankjewel [emoji3590].
    Meskina met deze hitte. Moge Allah swt je gauw verlossen.
    Subhan Allah mot komt heel veel voor met Eid.
    Ik denk dat shaytaan [emoji83] en zijn shaytaantjes dan juist extra hun best doen om mensen tegen elkaar op te zetten zodat ze een rot dag hebben met onze mooie feest dagen. Kan niet anders want ik zie het te veel om mij heen.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  8. #107588
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Dankjewel [emoji3590].
    Meskina met deze hitte. Moge Allah swt je gauw verlossen.
    Subhan Allah mot komt heel veel voor met Eid.
    Ik denk dat shaytaan [emoji83] en zijn shaytaantjes dan juist extra hun best doen om mensen tegen elkaar op te zetten zodat ze een rot dag hebben met onze mooie feest dagen. Kan niet anders want ik zie het te veel om mij heen.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Oh echt? Dacht dat onze familie afwijkend was ofzo. Daarom tegenwoordig geen fijn idee meer met eid.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #107589
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Nog een eid mubarak dames ♡


    Mooie tafels Riannah & Moslima! Bsa7tkom
    Dankjewel. Veel mooie kiekjes van jullie voorbij zien komen. Mabrouk met je dochter en de komende aanwinst [emoji3590][emoji3590]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  10. #107590
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Riannah, echt een prachtig plaatje wat je plaatste. Net als van pinterest!! Bsahtkom.
    Dankjewel [emoji3590] mijn zit hoekje inshaallah de komende tijd [emoji38] we zijn eindelijk klaar met de tuinkamer. Alhamdouliah [emoji2969]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  11. #107591
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Heeft iemand het recept voor orzo van riannah? Ik dacht dat ik het had bewaard, maar niet dus...
    Ik zal effe kijken of ik het zo kan vinden anders typ ik het uit.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  12. #107592
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik was zelfs te moe toen mn zus op de terugweg een weg voor een andere weg aanzag. Ik zag haar gassen en gassen en dacht je ziet toch die bocht en rotonde of ben ik gek. Ik was gewoon te moe om iets te zeggen. Tot ze vol op de rem moest en mn kids zowat tegen de voorruit vlogen. Gelukkig was ik wel wakker genoeg om ze tegen te houden.

    Eh huh oh ik dacht toch echt dat we op het lange stukje reden. Hihi ik zie lately niet zo goed in het donker.
    Oeh subhan Allah. Moge Allah swt jullie beschermen ameen [emoji2969]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  13. #107593
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Selaam dames
    Leuk om te lezen allemaal.

    Olifantje hbiba een dikke virtuele knuffel voor jou van mij. Inchallah Komt de baby snel dan heb je het lichamelijk wat makkelijker Inchallah yarabbi.

    Vele hebben geen eid gevoel, als het aan mij lag ook niet maar we hebben kinderen en halen toch het onderste uit de kan zodat ze iets mee krijgen.

    Freya gefeliciteerd met je meisje allahisla7. En Mabrouk baby nieuws leuk machallah.

    De rest ook Besahtkom
    Riannah je foto's zien er supper cozy uit. Hoe gaat het met kleine noor...heb je een beetje je draai gevonden. Gair Inchallah cd

    Juno lekker BBQ besahtek

    Asfoureh ik vind jou stukjes altijd heerlijk om te lezen,zo droog en hilarisch maar ook realistisch tegelijk Chifae en rahma Inchallah hbiba
    Dankjewel [emoji3590] alhamdouliah het gaat steeds beter.
    Moet af en toe nog wennen dat ik een baby heb haha
    Ze is zooo schattig Machaallah[emoji7]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  14. #107594
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Oh echt? Dacht dat onze familie afwijkend was ofzo. Daarom tegenwoordig geen fijn idee meer met eid.
    Nee jullie zijn niet de enige.. ik zie het heel veel om mij heen. Ik had dat vroeger ook met mijn man. Elke Eid ruzie,boos en chagrijnig... Dan janken om dat de dag is verpest en ik dagen in de keuken had gestaan en zo mijn best had gedaan. Echt Shaytaan's werk.
    Daarom is het altijd belangrijk om koran thuis te draaien surat Albakara
    En voor je het huis verlaat dua te doen.

    Gheer inshaallah [emoji3590]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  15. #107595
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Nee jullie zijn niet de enige.. ik zie het heel veel om mij heen. Ik had dat vroeger ook met mijn man. Elke Eid ruzie,boos en chagrijnig... Dan janken om dat de dag is verpest en ik dagen in de keuken had gestaan en zo mijn best had gedaan. Echt Shaytaan's werk.
    Daarom is het altijd belangrijk om koran thuis te draaien surat Albakara
    En voor je het huis verlaat dua te doen.

    Gheer inshaallah [emoji3590]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Nee bedoel niet tussen mij en mn maar meer familie onderling. Vooral als je er een opstoker tussen hebt. Of broers en zussen die niet met elkaar praten of opzoeken.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran