1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    148
    26-05-2020

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Ze hoeven van mij geen boxershort met Marokkaanse vlag te dragen. Shirt is voldoende.

    En als ze voor een Nederlandse shirt kiezen? (persoonlijk denk ik dat die keuze's niets te maken hebben met de loyaliteit naar Nederland maar eerder een afkeer naar Rabat).

    Die afweging maken jullie niet. Die Riffijnse voetballers zijn verraders en shemetta hoor ik vaak. ( is het niet de grootvader van M6 die Marokko heeft verraden?)

    Is het geen toeval dat bijna elke Marokkaanse voetballer met een Riffijnse achtergrond voor het Nederlandse elftal kiest?


    Hassan2 heeft daar aan groot aandeel in gezien veel grootmoeders nog uit de tijd dateren dat Hassan2 een verkrachtings-exepeditie naar het Rif-gebied stuurde.

    Vergeven maar niet vergeten. Ik zou ook als ik goed kon voetballen voor Oranje hebben gekozen puur om Rabat te fucken.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    148
    26-05-2020

    Affellay,Ihhataren,Dries Boussata…..


    Ik begrijp de keuzes die deze voetballers moe(s)ten maken.

    Het is echt niet makkelijk om te kiezen tussen 2 landen.

  3. #48
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro Bekijk reactie
    En als ze voor een Nederlandse shirt kiezen? (persoonlijk denk ik dat die keuze's niets te maken hebben met de loyaliteit naar Nederland maar eerder een afkeer naar Rabat).

    Is het geen toeval dat bijna elke Marokkaanse voetballer met een Riffijnse achtergrond voor het Nederlandse elftal kiest?


    Hassan2 heeft daar aan groot aandeel aan gezien veel grootmoeders nog uit de tijd dateren dat Hassan2 een verkrachtings-exepeditie naar het Rif-gebied stuurde.
    Elke persoon is vrij om te gaan en staan waar hij wil. Ik zie niet in waarom ik daar tegen zou zijn? Het is graag of niet. Alle geluk toegewenst.

    En waarom wil je hier een discussie ontketenen tussen Rwaffa en Arabieren? Nergens voor nodig. Genoeg Rwaffa die Marokko vertegenwoordigen.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Ze hoeven van mij geen boxershort met Marokkaanse vlag te dragen hoor. Shirt is voldoende.
    Gekske
    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro Bekijk reactie


    Jij bent een topper.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro Bekijk reactie
    Affellay,Ihhataren,Dries Boussata…..


    Ik begrijp de keuzes die deze voetballers moe(s)ten maken.

    Het is echt niet makkelijk om te kiezen tussen 2 landen.
    Boula..maar die heeft volgens mij nooit een uitnodiging ontvangen uit Marokko

  6. #51
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Gekske
    Onwijs lief puntje trouwens.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    148
    26-05-2020

    @ FCE en Frozen

    Mijn begrip en steun voor de keuzes van Ihhateren en Affelay om voor het Nederlands elftal te kiezen heeft met geschiedenis te maken.

    En laat juist nou die geschiedenis ( een geschiedenis vol zinloos bloedvergieten en verkrachtingen van Rabat richting de Riffijnen) nog steeds actueel is.

    De gewelddadige erfenis van Hassan2 wordt niet vergeten in de rif-gebergte. M6 is een een softe variant van dictator Hassan2.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Onwijs lief puntje trouwens.
    Zei ze sarcastisch...
    Dat was maar een tussendoor puntje,relaxt

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    148
    26-05-2020

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Boula..maar die heeft volgens mij nooit een uitnodiging ontvangen uit Marokko

    Boulahrouz was een laatbloeier net als Virgil van Dijk.


    Khaled is destijds nooit op de radar gekomen door het corrupte beleid van de Marokkaanse voetbalbond.

  10. #55
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Zei ze sarcastisch...
    Dat was maar een tussendoor puntje,relaxt
    Mlih, ik was al in de auto gestapt om je op te zoeken. ;o

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    148
    26-05-2020

    @ FCE



    Ik als geboren Riffijn in de bergen van Al-Hoceima vind het heerlijk om te zien hoe de Marokkaanse voetbalbond voor een dichte deur staat bij de hedendaagse lichting Riffijnse voetballers,

    Wij geven een antwoord. Niet gewelddadig maar de keuzes van Affelay en Ihhateren zijn een statement.

    ( Affelay zie ik elke dag op de neude een koppie koffie drinken).

  12. #57
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Tattoo_Mocro, wat een mafklapper ben je ook. Wat snuif jij? Blijf weg uit mijn hoekje alsjeblieft.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    148
    26-05-2020

    Ik zie je reactie graag tegemoet FCE.


    @ Frozen; Vrijheid van reageren. Accepteren of je moeder helpen in de keuken.

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Mlih, ik was al in de auto gestapt om je op te zoeken. ;o
    Oke,nu maak je mij bang...check je hoekje ;o

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro Bekijk reactie
    @ FCE



    Ik als geboren Riffijn in de bergen van Al-Hoceima vind het heerlijk om te zien hoe de Marokkaanse voetbalbond voor een dichte deur staat bij de hedendaagse lichting Riffijnse voetballers,

    Wij geven een antwoord. Niet gewelddadig maar de keuzes van Affelay en Ihhateren zijn een statement.

    ( Affelay zie ik elke dag op de neude een koppie koffie drinken).
    Lig er eerlijk gezegd nie wakker van ..heb als buitenstaander vrede met beide keuzes.

    Heeft er denk ik ook mee te maken waar ze dat moment de meeste toekomstperspectief zien,stel Ihattaren zou 3 jaar terug zijn keuze moeten maken ,toen Oranje shit was en geen zicht op verbetering was,was de kans groter geweest dat ie voor Maroc had gekozen.. spelers bekijken natuurlijk ook wat het beste is voor hun carrière.

    Affelay is een trotste Riffie idd,zou best kunnen dat ie dat mee heeft laten wegen.
    Zijn wel uitzonderlijke gevallen..net als Oleguer die als Catalaan weigerde voor Spanje uit te komen.

  15. #60
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro Bekijk reactie
    @ Frozen; Vrijheid van reageren. Accepteren of je moeder helpen in de keuken.
    Dat soort taalgebruik weiger ik te accepteren, zo praat je maar tegen je vriendinnetjes, niet tegen mij. Ken je plek.