1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    En nog iets broer, luister niet naar de meeste die hier reageren. Mensen zijn onwetend en er zijn ook niet-moslims op deze forums.
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door 3esses Bekijk reactie
    En nog iets broer, luister niet naar de meeste die hier reageren. Mensen zijn onwetend en er zijn ook niet-moslims op deze forums.
    Mooi gezegd. Daarbij is het voor iemand die niet in jouw situatie zit makkelijk om te zeggen waarom je nog bij haar blijft etc maar jij weet wel beter en jij weet waar je het voor doet alhamdulillah

    Moge Allah het voor jou vergemakkelijken

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Salaam aleikoum Mezjrouh,

    Je gekozen nicknaam geeft al aan hoe jij je voelt. Gekwetst, een gebroken man.

    Allereerst wil ik zeggen dat ik jou een echte man vind. Weet je waarom? Een man die tijdens zo'n beproeving zijn verstand nog kan gebruiken en aan zijn kinderen denkt MACHA ALLAH 3lék!

    Wat jij nodig hebt is tijd, tijd voor jezelf. Wat jij hebt meegemaakt is verschrikkekijk. Je vrouw de moeder van je kinderen heeft jou bedrogen. Een geliefde bedriegen is het ergste wat je kunt doen laat staan meemaken!

    Ik ga jou niet vertellen wat te doen diep van binnen weet jij dat het tijd is om dit hoofdstuk af te sluiten.

    Daar waar Allah azza wa jall een deur sluit opent HIJ tien anderen.

    Geef jezelf de tijd om alles een plekje te geven. Vader ben je en blijf je hamdulilaah niemand pakt jou dat af! Daarna kun je beginnen aan een nieuw hoofdstuk je zult zien dat je er de energie weer voor hebt niets overhaasten. Verricht veel dua

    Liefde kent geen dwang blijf bij elkaar om de juiste redenen. Liefde omwille van Allah azza wa jall

    Hoop dat je wat aan onze adviezen hebt je verdient beter khoya Mezjrouh a3tih 9ima raasek.

    Moge Allah het voor jou vergemakkelijken Amien.
    Ik sluit me hierbij aan

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door Miss_gezellig Bekijk reactie
    Mooi gezegd. Daarbij is het voor iemand die niet in jouw situatie zit makkelijk om te zeggen waarom je nog bij haar blijft etc maar jij weet wel beter en jij weet waar je het voor doet alhamdulillah

    Moge Allah het voor jou vergemakkelijken
    Djazaak Allahoe Ghairan. Maar als iemand niet wilt, na al die kansen, dan zit er maar één ding op.


    Khair Inshallah.
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Koran 99:7-8 (zie Koran.nl)



    فَمَن يَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَرَّةٍ خَيۡرٗا يَرَهُۥ 7

    Dus wie iets goeds deed ter grootte van een mosterdzaadje, zal het dan zien.
    وَمَن يَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَرَّةٖ شَرّٗا يَرَهُۥ 8

    En wie iets kwaads deed ter grootte van een mosterdzaadje, zal het dan zien.
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door 3esses Bekijk reactie
    Djazaak Allahoe Ghairan. Maar als iemand niet wilt, na al die kansen, dan zit er maar één ding op.


    Khair Inshallah.
    Inchallah

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Mannen die zeggen : trouw nooit met een marokkaanse zijn opgegroeid met straatmeisjes en hebben hiermee ook een relatie gehad,
    Maar ja een echte man zal nooit zeggen : trouw nooit met met een marokkaanse.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Heftig man, daarom nooit zo snel aan kinderen beginnen. Als ik het zo lees en het klopt mag zij echt blij zijn met jou. Je hebt geprobeerd om je huwelijk te redden maar als de tegenpartij niet meewerkt heeft het geen zin en houd het op. Je verdiend veel beter en waatom zou je in een situatie blijven waarblij je niet gelukkig bent. Kies voor je geluk! Heel veel sterkte en succes

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door Inesje Bekijk reactie
    Heftig man, daarom nooit zo snel aan kinderen beginnen. Als ik het zo lees en het klopt mag zij echt blij zijn met jou. Je hebt geprobeerd om je huwelijk te redden maar als de tegenpartij niet meewerkt heeft het geen zin en houd het op. Je verdiend veel beter en waatom zou je in een situatie blijven waarblij je niet gelukkig bent. Kies voor je geluk! Heel veel sterkte en succes
    Dat met kinderen heb je geen gelijk in, dat heeft er niks mee te maken, hoeveel mensen hebben snel na het trouwen kinderen en zijn nog steeds bij elkaar? En dat is juist beter om vroeg te beginnen aan kinderen, zodat je samen opgroeit.

    Als je pas kinderen neemt wanneer je opa of oma bent, dan gaat de opvoeding en alles moeilijk.

    Voor de rest heb je wel gelijk. Als ze niet wilt, helaas.

    Geven en nemen is het huwelijk maar ook het leven, als je alleen maar geeft aan een partij en die partij neemt alleen maar, dat is niet hoe het hoort, dat is net als rente.

    Djazaak Allahoe Ghairan.
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Waar ik woon, daar wonen amper marokkanen en die er wonen zeggen ook zulke dingen.Was benieuwd waarom.Lees het hier op deze site ook vaak terug.Ben gaan googlen en schrok me wel om eerlijk te zijn.Als je leest wat voor reputatie ze hebben en hoe erover ze gedacht wordt.
    Het is niet alleen op deze site trouwens.Op die turkse site hebben ze ook niet een al te beste naam.Lees ook gewoon in de volkskrant,of een belgische krant dat ze zelfs in het midden oosten geweerd worden en bekend staan als heksen en prostitues.Hoe is dit zo gekomen en ontstaan?? Waarom worden ze voor goedkoop makkelijk en laag aangezien?
    Het is wel Apart dat niet niet word gezegd over Turkse,Tunesische of Algerijnse.
    Beeldvorming, ze praten veel over de foute gevallen, zodat het gaat lijken alsof er weinig goede zijn, wa Allahoe a3lam.
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Zou dat echt de reden zijn
    Maar wat me opvalt is wel veel mannen dat doen.Ook heel veel niet Marokkaanse mannen hebben dat beeld van ze.Lees het bij Turken die zo over ze denken dan ook nog al die verhalen in het midden oosten.Is dit toeval denk je?
    Salamoualaikoum broer
    Ja dat het veel gebeurt dat kan, maar je hebt oorzaak en gevolg.

    Ik denk, dat wij een culturele opvoeding hebben.
    Dit hoort een islamitische opvoeding te zijn.

    Dat zou een groot verschil maken, dat weet ik zeker.

    Opvoeding heeft echt een grote invloed.
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Mensen zullen altijd wel oordelen of een mening hebben. Zelfs de profeet Mohammed (vrede en zegeningen zij met hem) de beste mens, werd voor van alles en nog wat uitgemaakt.

    Oordelen zal je altijd wel hebben. Khair Inshallah.

    Zorg ervoor dat je bent, zoals iemand waarmee je wilt trouwen.

    Als je een nette moslima wilt, wees dan ook een nette moslim!
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Als je verder gaat kijken zie je dat 9,9 van de gevallen geen vaderfiguur heeft gehad. En dan bedoel ik niet een zaaddonor maar een vader die zijn gezin hoed, onderwijst en aandacht voor zijn gezin heeft.

    Vaders hebben een erg belangrijke rol binnen de opvoeding van dochters. Zij zijn hun eerste voorbeeld en de eerste man in hun leven tegen wie ze opkijken. Als dat een loser is... dan is de rest history.
    Daarom zeg ik opvoeding...
    En als je islamitisch bent opgevoed, dan weet je ook hoe je met bepaalde dingen om moet gaan en hoe je dingen moet aanpakken.

    En niet: wanneer je een fout maakt, gelijk klappen.
    Leg uit waarom iets is...

    Khair Inshallah, laten we leren van andermans fouten en daaruit een les trekken, dan hoeven we die fouten niet zelf te maken. En hoeven we niet door hetzelfde stof.
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    30
    05-02-2018

    Is dit serieus:/

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    13
    24-05-2020

    dat gebeurt zo vaak bij Marokkaanse gasten omdat ze geen mannen zijn ze verwennen die sletjes kopen auto’s voor alles omdat Marokkaanse gasten zielig en hopeloos zijn wat gaan die meisjes of vrouwen dan doen die maken gebruikt van t materialisme en gaan ondertussen vreemd vaak met andere afkomst die ****** hun gratis terwijl de Marokkaanse hond alles voor der doet auto kopen alles maar daardoor verdwijnt haar gevoel voor hem terwijl hij denkt als ik auto voor der koop dan blijft ze bij me zo n hopeloze gedachte is eigenlijk haar wegjagen domme ezels maar ze leren er niet van terwijl veel Marokkaanse meisjes met donkere jongens gratis gaan kijk maar in Amsterdam veel je ziet t nog op straat terwijl Marokkaanse ezels zich bewijzen met gehuurde auto’s en rondjes rijden en moeite doen voor troep en later huilen