1. #104416
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Nou dames dat was m ramadan 2020.
    Een bijzondere ramadan om nooit te vergeten. Toen de adhaan klonk bij maghreb barste ik in tranen uit. Zijn we er nog volgend jaar...mogen we nog een jaar vasten. Zullen onze geliefden er nog zijn. In welke staat zullen we ons bevinden.
    Ya rabb accepteer het vasten van de oummah.
    Vind jou echt een bijzondere dame. Ma sha allah. Echt een lieve vrouw ben jij.
    Ameen.

  2. #104417
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Iedereen hier trouwens. Allemaal lieve vrouwen hier ma sha allah.
    In sha allah morgen toch een leuke dag met jullie familie/gezin.
    Ik wens jullie allen alvast een eid moubarak.

  3. #104418
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    In sha Allah ik_gewoon. Allah ita9abel minna wa minkoem. Mabrouk eid ul fitr
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  4. #104419
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Ik_gewoon

    Zo lief van jou, rabbi khalik insaan 3adi o saffi. Vind de leden hier oprecht stuk voor stuk schatten. Rabbi khalikoum kamlin
    Inchallah hebben jullie allrmaal een mooie en fijne dag. Probeer je vast te houden aan wat wel kan en mag ipv wat niet.

    Ik had het even moeilijk omdat we het zonder familie vieren. Maar terwijl ik aan het voorbereiden was voor eid telde ik terug mijn zegeningen. De rizq, se barakah onze gezondheid.hamdollah we zijn gezegend.
    Moge Allah onze zondes vergeven en onze vasten accepteren amin.

  5. #104420
    MVC Lid

    Reacties
    171
    28-02-2020

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Vind jou echt een bijzondere dame. Ma sha allah. Echt een lieve vrouw ben jij.
    Ameen.
    Ben het hier zo mee eens! Allahoemabareekfieha[emoji3590]

  6. #104421
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Mashallah 3liekoum wat een prachtige plateau’s allemaal! Alles wat je met je eigen handen hebt gemaakt is met moeite hoe makkelijk of simpel een recept is.

    Geniet allemaal van de prachtige gezegende dag. Morgen (euhhh straks na salaat Eid) feliciteer ik jullie echt!

    Ik heb nog na middernacht nog laatste dingen gedaan tafel vast gedekt en snoepzakjes ‘opgeleukt’


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #104422
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001


    Ik heb ze gelukkig ruim voor iftar kunnen inpakken, hier nog bezig.

    Grote zijn voor ouders en schoonouders de rest voor buren en andere familie leden om langs te brengen. Was ff passen en meten want had overal recepten van gehalveerd behalve briwats (narlicous)

    Tafel ook vast gedekt. Yep papieren bordjes, matchte nl met tafelkleed, servetten en bekertjes.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #104423
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Masha Allah 3likoum dames!
    Heerlijk al dat zoetigheid.

    Hier niks gemaakt, man heeft zelfs dingen voor ontbijt besteld om morgenochtend op te halen. Easy dit jaar.

    Kleine heeft ontstoken oortjes van haar oorbellen, terwijl het echt goud is? Die van Marokko, ik zei al waarschijnlijk dat staafje is gewoon nep. Maarja was vanochtend helemaal in de stress zie oortjes rood beetje bloed etc. Heb nu van die oorbelletjes gekocht die ze krijgen bij de eerste keer schieten. Moet neusspray erop spuiten en dan insha Allah moet het voorbij gaan.. zo erg vind ik het wollah.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Meskina wat vervelend, Inshallah is ze er gauw vanaf. Weet wat t is mn oudste had ook heel veel last en mn andere dochter trouwens ook ze kreeg toen ook van die steriele oorbellen weer die ze bij schieten gebruiken. Hielp wel en weet niet of je Sterilon hebt of kent maar dat is echt geweldig spul, is speciaal voor na piercings/oorbellen. 1 a 2 d pd druppelen en heel voorzichtig oorbelletjes draaien zodat t niet gaat plakken en smetten.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #104424
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    MammavanN, Allah chafee je dochtertje meskina
    Ameen lieverdd


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #104425
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Meskina wat vervelend, Inshallah is ze er gauw vanaf. Weet wat t is mn oudste had ook heel veel last en mn andere dochter trouwens ook ze kreeg toen ook van die steriele oorbellen weer die ze bij schieten gebruiken. Hielp wel en weet niet of je Sterilon hebt of kent maar dat is echt geweldig spul, is speciaal voor na piercings/oorbellen. 1 a 2 d pd druppelen en heel voorzichtig oorbelletjes draaien zodat t niet gaat plakken en smetten.
    Insha Allah meid. Ja schrok er heel erg van.. juist! Die oorbelletjes heeft ze nu en moet met een zoutoplossing dus een neusspray voor baby’s erop spuiten. En draaien idd, insha Allah is het gauw over.. ze heeft er best wel last van. Hamdoelilah heeft het goed geholpen bij je dochters! Zo erg wanneer het plakt en je moet draaien, maar het is wel nodig..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #104426
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Eidkoum Mubarak lieve dames.


    Taqabal Allahu Minna wa Minkum.

    Moge Allah jullie vasten accepteren en onze gebeden verhoren. Ameen. Ondanks de tijd waarin we nu zijn, maak er een leuke dag van.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #104427
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Ccfabriek kus

    Eid moubarak saeed dames. Taqabal allah wa mina wa minkom inchallah. Besa7a o lehna en alles wat jullie wensen Inchallah yarabbi. Zoals mama van m al zei maak er iets leuks van al is het zonder onze families. Hamdollah voor alles, overal komt een einde aan.inchallah met eid kbir kunnen we wel onze geliefden omhelzen. Xxx ik hou van jullie omwille van Allah

  13. #104428
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Ccfabriek kus

    Eid moubarak saeed dames. Taqabal allah wa mina wa minkom inchallah. Besa7a o lehna en alles wat jullie wensen Inchallah yarabbi. Zoals mama van m al zei maak er iets leuks van al is het zonder onze families. Hamdollah voor alles, overal komt een einde aan.inchallah met eid kbir kunnen we wel onze geliefden omhelzen. Xxx ik hou van jullie omwille van Allah
    Allahi barek fiek! T3ayed besa77a wa lehna. Ik wens jou een hele mooie dag toe. Moge Allah je wensen doen uitkomen, je zegenen met een goede gezondheid en veel vreugde in je leven.

    Lieve dames, eid mobarak. Geniet van deze mooie dag. Moge Allah jullie rust in jullie harten schenken! [emoji3590]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #104429
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Amien op al jullie ad3iya! [emoji178]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #104430
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie

    Ik heb ze gelukkig ruim voor iftar kunnen inpakken, hier nog bezig.

    Grote zijn voor ouders en schoonouders de rest voor buren en andere familie leden om langs te brengen. Was ff passen en meten want had overal recepten van gehalveerd behalve briwats (narlicous)

    Tafel ook vast gedekt. Yep papieren bordjes, matchte nl met tafelkleed, servetten en bekertjes.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Bsa7tkoem! Ziet er gezellig uit. Hiernook papieren bordjes hoor. Vinden de dames leuk. Net een verjaardagsfeestje.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran