1. #82621
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium


    Morgen naar souk alhad.. wil nog de welbekende koekenpannentje halen voor mini beghrir en sieraden setje als ik wat leuks vindt. Nog argan olie en amlou natuurlijk


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  2. #82622
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Ik lees leuke verhalen...

    Ik ben net klaar met alles inpakken.

    Man is al vertrokken met de kids. Ik vlieg straks met de baby. Ben best zenuwachtig, en dat ik iets vergeet.

    Qua eten voor onderweg heb ik van die bolletjes gemaakt met kipfilet en met omelet. Flesje drinken, chips, chocolade, koffie voor man oe safi.

    Mijn man heeft al bij al zelfs geen 20u erover gedaan.

    Weet iemand als een baby vliegt, de 10 kg handbagage, is het echt bagage of bedoelen ze daarmee de buggy enzo?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  3. #82623
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Heb trouwens niet gekookt. Al de restjes van de koelkast.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  4. #82624
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Buggy telt niet mee als gewicht van jr handbagage olifantje. Ik mocht ook een luiertas hebben met het hoognodige en die telde dan ook niet mee als handbagage. Dus alleen van jezelf telt.

    Allahiwaslohom 3la gair, je man en kids. En iedereen die hier gaat! Riannah, freya, olifantje met baby en de rest. Praline geniet van je vakantie, ziet er nogmaals heerlijk uit.

  5. #82625
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Je kan het overigens altijd nalezen op de site van de organisatie waar je geboekt hebt. Ik zou googelen: 'KLM/tui buggy' maar dan maatschappij of organisatie waar je geboekt hebt.

  6. #82626
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ik ga ook zo op reis: met 3 baby's naar het consultatiebureau en naar de supermarkt. Echt een onderneming nog voor me, ben benieuwd hoe het zal gaan. Had het zogenaamd zo gepland dat ik de oudste niet zou hebben, maar vakantie...Psz is al afgelopen, vergeten.

  7. #82627
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Buggy wordt volgens mij gezien als ruimbagage waar je baby dan recht op heeft. Naast de buggy mag je ook een tas mee voor in het vliegtuig. Soms kunnen maatschappijen daarin verschillen, maar zo deden wij het steeds.

    Moge allaah jullie allemaal veilig laten aankomen ameen.

  8. #82628
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Olifantje goede reis!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  9. #82629
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Even langs Kruidvat geweest, allemaal voor onderweg [emoji847]

  10. #82630
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Monica heeft t ook blond.. kan aan mij liggen maar vind t echt niet mooi staan, haar donkere haren stonden véél beter

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  11. #82631
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Neef van mijn man en er is ook een 7essas hier.. Het zit ook in de buurt van paleis van de koning.. dus heel erg bewaakt allemaal

    Besaha alvast een fijne vakantie!
    Dan weet ik waar je zit! We kwamen daar zo vaak langs. Dan zit je idd wel goed. We hebben wel een concierge enzo, maar die gaat je app niet onderhouden. Daarom ook is mn man vooruit om de boel in orde te maken.

    Dank je!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #82632
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik lees leuke verhalen...

    Ik ben net klaar met alles inpakken.

    Man is al vertrokken met de kids. Ik vlieg straks met de baby. Ben best zenuwachtig, en dat ik iets vergeet.

    Qua eten voor onderweg heb ik van die bolletjes gemaakt met kipfilet en met omelet. Flesje drinken, chips, chocolade, koffie voor man oe safi.

    Mijn man heeft al bij al zelfs geen 20u erover gedaan.

    Weet iemand als een baby vliegt, de 10 kg handbagage, is het echt bagage of bedoelen ze daarmee de buggy enzo?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Buggy mag gewoon gratis mee en staat los van je bagage .
    We hebben ook dit keer een autostoeltje mee genomen om hier te laten.

    Je mag ook 1 tas mee in het vliegtuig

    Triq salama! Naar waar vlieg je?
    Happiness is an inside job


  13. #82633
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie


    Morgen naar souk alhad.. wil nog de welbekende koekenpannentje halen voor mini beghrir en sieraden setje als ik wat leuks vindt. Nog argan olie en amlou natuurlijk


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Besa77a! Nice pics!

    Ken de pannetjes niet. Maar leuk om daar te slenteren.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #82634
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik lees leuke verhalen...

    Ik ben net klaar met alles inpakken.

    Man is al vertrokken met de kids. Ik vlieg straks met de baby. Ben best zenuwachtig, en dat ik iets vergeet.

    Qua eten voor onderweg heb ik van die bolletjes gemaakt met kipfilet en met omelet. Flesje drinken, chips, chocolade, koffie voor man oe safi.

    Mijn man heeft al bij al zelfs geen 20u erover gedaan.

    Weet iemand als een baby vliegt, de 10 kg handbagage, is het echt bagage of bedoelen ze daarmee de buggy enzo?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Allah wesselkom 3la gheer.
    Ik heb nog een paar dagen. Heb al stapeltjes klaar liggen, moeten nog id koffers.
    Moet alleen nog naar drogist.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #82635
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Ik ga ook zo op reis: met 3 baby's naar het consultatiebureau en naar de supermarkt. Echt een onderneming nog voor me, ben benieuwd hoe het zal gaan. Had het zogenaamd zo gepland dat ik de oudste niet zou hebben, maar vakantie...Psz is al afgelopen, vergeten.
    Komt goed. Kalm blijven en denken alles gaat voorbij. [emoji3526]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran