1. #2206
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    25-01-2019

    En dan marokko krijg je niet meer aan de praat
    Wie gaat t dan doen en coachen
    Vermoeide ploeg met weinig structuur
    Sim sala bim ewa kim

  2. #2207
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Het Marokkaanse volk roept weer om Botola en een Marokkaanse trainer. Ik zou zeggen doe dat, gooi s7ab Europa er helemaal uit. Gaan we zien of zij ook niet van een koude kermis thuiskomen.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  3. #2208
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Het Marokkaanse volk roept weer om Botola en een Marokkaanse trainer. Ik zou zeggen doe dat, gooi s7ab Europa er helemaal uit. Gaan we zien of zij ook niet van een koude kermis thuiskomen.
    Ik zeg doen.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  4. #2209
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Ik zeg doen.
    Ik herinner mij een wedstrijd tegen Tanzania, in Dar Es Salaam trad Taoussi met spelers uit de Marokkaanse competitie op, want de spelers uit Marokko hebben meer 'ro7 lwatan' en zouden het veel beter doen dan de verwende jochies uit Europa. Uiteindelijk gingen ze met 3-1 op hun bek. Touassi hield spelers als Boussoufa en Benatia buiten de selectie.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  5. #2210
    Verbannen

    Reacties
    451
    10-07-2019

    Algerije baby

  6. #2211
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Ik herinner mij een wedstrijd tegen Tanzania, in Dar Es Salaam trad Taoussi met spelers uit de Marokkaanse competitie op, want de spelers uit Marokko hebben meer 'ro7 lwatan' en zouden het veel beter doen dan de verwende jochies uit Europa. Uiteindelijk gingen ze met 3-1 op hun bek. Touassi hield spelers als Boussoufa en Benatia buiten de selectie.
    Toen kwamen Amrabat en al Arabi het veld op en zorgden ze met een assist en doelpunt voor de eerredder

  7. #2212
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door 3assir Bekijk reactie
    Toen kwamen Amrabat en al Arabi het veld op en zorgden ze met een assist en doelpunt voor de eerredder
    We waren die dag echt weggespeeld, tikki taka Tanzania gewoon. Schandalig.

    Het is elke keer hetzelfde, altijd weer gezeik om Botola, terwijl heel die competitie weinig voorstelt. Mensen doen alsof wij daar Messi's en Ronaldo's hebben rondlopen. Wij moeten gewoon beseffen dat Marokko niet goed genoeg is en ons zelf niet zien als één van de favorieten. Leuk team, maar zonder scorend vermogen kom je er niet. Kwalificatie voor WK 2022 wordt ook erg lastig. Ik heb het be'da opgegeven nadat ik zag over hoeveel rondes er gespeeld moet worden.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  8. #2213
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    We waren die dag echt weggespeeld, tikki taka Tanzania gewoon. Schandalig.

    Het is elke keer hetzelfde, altijd weer gezeik om Botola, terwijl heel die competitie weinig voorstelt. Mensen doen alsof wij daar Messi's en Ronaldo's hebben rondlopen. Wij moeten gewoon beseffen dat Marokko niet goed genoeg is en ons zelf niet zien als één van de favorieten. Leuk team, maar zonder scorend vermogen kom je er niet. Kwalificatie voor WK 2022 wordt ook erg lastig. Ik heb het be'da opgegeven nadat ik zag over hoeveel rondes er gespeeld moet worden.
    Toen de botola iets voorstelde, werden deze spelers opgekocht door Europese ploegen.

    Wat voor rondes zullen er gespeeld worden??

  9. #2214
    MVC Lid

    Reacties
    2.772
    29-05-2009

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Het Marokkaanse volk roept weer om Botola en een Marokkaanse trainer. Ik zou zeggen doe dat, gooi s7ab Europa er helemaal uit. Gaan we zien of zij ook niet van een koude kermis thuiskomen.
    Het probleem nu bij het Marokkaanse volk maar ook de bond is dat er totaal geen balans is. Destijds onder Taoussi werden veels te veel Botola spelers opgeroepen waarvan sommige niet eens bij de beste spelers van de Botola hoorden en eerlijk gezegd in die periode ging het erg slecht met de Botola aangezien de Marokkaanse clubs totaal niet presteerden op de continentale toernooien. Nu hebben we een selectie dat veels te veel Europese opgeleide spelers heeft die gewoon te oud zijn en te weinig kwaliteit meer hebben. Het moet een balans zijn tussen Botola en de besten die in Europa spelen, dus geen oudjes uit het Midden-Oosten. Relatief jonge spelers uit het Midden-Oosten zou wel kunnen want Algerije en Tunesië laten zien dat je nog steeds met dat soort spelers in je selectie (bijv. Msakni) kan presteren.

  10. #2215
    Haat leugenaars

    Reacties
    2.637
    26-10-2017

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    We waren die dag echt weggespeeld, tikki taka Tanzania gewoon. Schandalig.

    Het is elke keer hetzelfde, altijd weer gezeik om Botola, terwijl heel die competitie weinig voorstelt. Mensen doen alsof wij daar Messi's en Ronaldo's hebben rondlopen. Wij moeten gewoon beseffen dat Marokko niet goed genoeg is en ons zelf niet zien als één van de favorieten. Leuk team, maar zonder scorend vermogen kom je er niet. Kwalificatie voor WK 2022 wordt ook erg lastig. Ik heb het be'da opgegeven nadat ik zag over hoeveel rondes er gespeeld moet worden.
    hun moe je niet serieus nemen man... Mgharba zijn eigenwijs
    Hallo aap,

  11. #2216
    Haat leugenaars

    Reacties
    2.637
    26-10-2017

    Citaat Geplaatst door 3assir Bekijk reactie
    Toen de botola iets voorstelde, werden deze spelers opgekocht door Europese ploegen.

    Wat voor rondes zullen er gespeeld worden??
    achraf ben sharqi is piece of shit
    Hallo aap,

  12. #2217
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door summer2018 Bekijk reactie
    achraf ben sharqi is piece of shit
    Ik bedoel naybet,Bassir, tahar, saber, hadrioui. Die generatie

  13. #2218
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door 3assir Bekijk reactie
    Toen de botola iets voorstelde, werden deze spelers opgekocht door Europese ploegen.

    Wat voor rondes zullen er gespeeld worden??
    Eerste ronde: hierin spelen de 24 zwakste landen in twaalf duels met een thuis- en uitwedstrijd om twaalf plaatsen in de tweede ronde.

    Tweede ronde: hierin spelen de twaalf winnaars van de eerste ronde met de 28 sterkste landen in tien groepen van vier landen een volledige competitie. De tien groepswinnaars gaan door naar de derde ronde.

    Derde ronde (play-offs): hierin spelen de tien groepswinnaars vijf duels met een thuis- en uitwedstrijd. De winnaars plaatsen zich voor het WK.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  14. #2219
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door racboy13 Bekijk reactie
    Het probleem nu bij het Marokkaanse volk maar ook de bond is dat er totaal geen balans is. Destijds onder Taoussi werden veels te veel Botola spelers opgeroepen waarvan sommige niet eens bij de beste spelers van de Botola hoorden en eerlijk gezegd in die periode ging het erg slecht met de Botola aangezien de Marokkaanse clubs totaal niet presteerden op de continentale toernooien. Nu hebben we een selectie dat veels te veel Europese opgeleide spelers heeft die gewoon te oud zijn en te weinig kwaliteit meer hebben. Het moet een balans zijn tussen Botola en de besten die in Europa spelen, dus geen oudjes uit het Midden-Oosten. Relatief jonge spelers uit het Midden-Oosten zou wel kunnen want Algerije en Tunesië laten zien dat je nog steeds met dat soort spelers in je selectie (bijv. Msakni) kan presteren.
    Het was niets, het is niets en het gaat ook niets meer worden. Harde waarheid.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  15. #2220
    Haat leugenaars

    Reacties
    2.637
    26-10-2017

    Citaat Geplaatst door 3assir Bekijk reactie
    Ik bedoel naybet,Bassir, tahar, saber, hadrioui. Die generatie
    die vlogen er in 2000 uit, haalden geen Zuid-korea/Japan
    Hallo aap,