1. #82321
    MVC Lid

    Reacties
    5.699
    11-03-2010

    vanmiddag Rotterdam heeft iemand nog tips voor winkels hijaabproof aub of leuke jurken vesten spijkerbroeken???

  2. #82322
    MVC Lid

    Reacties
    5.699
    11-03-2010

    Ga zowiezo naar la Femme

  3. #82323
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Bordje van de afgelopen dagen.
    Niks speciaals geen zin om te koken [emoji849]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  4. #82324
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Jullie zijn voorlopig wel drukjes. Helemaal met kids om je heen. Alhamdoulilaah kan je weer koken. Besaha tajine. Allahi sahel ameen.

    Ik vind de aanloop van eid in Marokko wel sfeervol. Maar daarna echt niet. Een normale dag is nog feestelijker
    Nee in Marokko draait alles om rond zijn familie zijn en we wonen bij zijn ouders
    Dus alles gaat volgens hun systeem .wat ik wel begrijp. Dus ja dan ga ik minn tijd uitzitten..Ik ken de omgeving daar ook niet goed en mijn arabisch is ook nog niet zo goed dat ikzelf makkelijk dingen onderneem. Het is gewoon irritant dat dan nichtjes mee moeten en beslissingen voor je nemen. Nee mort je niet hier kopen. Hier is het duur. Op de markt heb je ook mooie jurken en veeeeel goedkoper. Kom je daar,tref je niet aan wat je echt mooi vind. En nee manlief krijg ik geen winkels in. Dus eigenlijk is het erger dan een gevangenis

    Hier wordt het couscous in shaa allah. Heb net fekkas afgebakken. Mijn zusje liet net weten dat ze misschien langs komt. Dus misschien nog sfenj van kookmutjes bakken. Eerste keer proberen.
    dat slaat nergens op. Waarom moeten nichtjes mee? Waarom moeten se precies kunnen zien wat jji koopt? ???? Al ken je de taal niet sat maakt niet uit .. met handen en voeten kan je alles duidelijk maken en met handen en voeten lan je makkelijk afdingen ....als ke Joey weet hoe de 50 DH UIT SPREEKT dan pak je je tel en toets je 50 DH in en laat he de verkoper zien .... geloof me hij snapt je dan heus wel

  5. #82325
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Nismae, aafoureh dankjewel

    @juno jaa super lieve mensen! Ze laat ons nergens anders slapen dan in haar slaapkamer en we hebben gewoon de sleutel gekregen. Heel gastvrij . Morgen is de bruiloft in Tetouan

    Dit was echt een lekkere tajine die de tante van Mn man gemaakt.. ze kookt heerlijk [emoji7]



    Souk geweest en veel bakspullen gehaald natuurlijk ook leuke dingetjes voor thuis, sieraden









    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  6. #82326
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Hier hebben we leuke fotos gemaakt in deze park [emoji3590] was er heel mooi

    En dit was trouwens die aliexpress/Zara jurk




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  7. #82327
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Nismae, aafoureh dankjewel

    @juno jaa super lieve mensen! Ze laat ons nergens anders slapen dan in haar slaapkamer en we hebben gewoon de sleutel gekregen. Heel gastvrij . Morgen is de bruiloft in Tetouan

    Dit was echt een lekkere tajine die de tante van Mn man gemaakt.. ze kookt heerlijk [emoji7]

    [IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/201
    2/811600ab704775300490b1585bfadeb1.jpg[/IMG]

    Souk geweest en veel bakspullen gehad natuurlijk ook leuke dingetjes voor thuis, sieraden

    [IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190712/e39db78abf55768acf21b5007404c3ee.jpg[/I







    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Krijg al helemaal zin om te gaan als ik dit zie.
    Geniet ervan.!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  8. #82328
    MVC Lid

    Reacties
    4.516
    09-04-2012

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Bordje van de afgelopen dagen.
    Niks speciaals geen zin om te koken [emoji849]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Ziet er toch lekker uit

  9. #82329
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Besa77a allemaal dames. Zag heerlijke brownies..nu erg zin in met koffie, cake pops, tagine, salade, besa7tkoem.

    Praline krijg zelfs de kriebels vam je foto's. Hoe lang ik niet naar tetwan ben geweest? Weet nog dat we naar familie ginhen in malaliyen...was heerlijk buiten tetwan .. Bsa7a aankopen hoor!

    Moslima...dat lijkt me dan echt uitzitten. Maar laat je niet op je nek zitten door nichten die het elders goedkoper weten. Zeg nee, ik wil deze en basta. Raar gedoe.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #82330
    Verbannen

    Reacties
    252
    13-04-2019

    Citaat Geplaatst door gwoonkraal Bekijk reactie
    Ziet er toch lekker uit
    Dat wel. Alleen vind ik het best weinig.

  11. #82331
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Afvallen? Wat is je gewicht en lengte dan zeker 170 en 50 kilo, of afvallen om eraan te vreten. Wat bij mij hielp is avond niet veel eten.. had na bevalling continu honger at vooral nachten kwam er alleen van aan. Heb ik gelukkig niet echt meer.
    Hahahah neee kben echt goed zoals ik nu ben wollahh maar gewoon misschien voor de vakantie eventjes iets eraf nog. Zodat ik daar kan eten hahahah.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #82332
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Pralineee bsa7aaa!! Ziet er leuk uitt. Geniet van jullie daagjesss xx


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #82333
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Waarom komen drama mensen altijd bij mij. Even serieus. Soms snap ik het echt niet meer. Ik bemoei echt met niemand heb daar geen tijd voor en toch vinden mensen het nodig om mij lastig te vallen. In dit geval de Ex-vrouw van mijn man. Meteen me hele mood is verpest. Iegh


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #82334
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Waarom komen drama mensen altijd bij mij. Even serieus. Soms snap ik het echt niet meer. Ik bemoei echt met niemand heb daar geen tijd voor en toch vinden mensen het nodig om mij lastig te vallen. In dit geval de Ex-vrouw van mijn man. Meteen me hele mood is verpest. Iegh


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Wat heb jij met de ex van je man te maken? Zijn pakkie an hoor. Alle drama van haar kant hoort op zijn bordje. Ma zou ik dan contact hebben. Debbar m3aha. [emoji1745]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #82335
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Wat heb jij met de ex van je man te maken? Zijn pakkie an hoor. Alle drama van haar kant hoort op zijn bordje. Ma zou ik dan contact hebben. Debbar m3aha. [emoji1745]
    Ja iknow. Ben nu 1,5 jaar getrouwd en heb haar nooit gezien/gesproken. Oke 1 keer gezien echt per ongeluk. Deze chick wilt nu opeens mij uitschelden en mij zwart maken. Helemaal gestoord en jaloers. Meer kan ik er niet van maken. Kga rustig koekjes eten nu. En me klaarmaken om straks weg te gaan. Hahaha word hier echt chagrijnig van.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk