1. #16
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Pippizeurkous Bekijk reactie
    Bij bv zo'n opa klaas van de week bij nieuwsuur.?.die naïeve man die denkt dat zijn dochter Mandy naar 4 jaar weer contact zocht uit liefde voor hem . .die zo blij is dat zijn half kapotgeschoten terroristisch schoonzoon nog in leven was..
    De moeder en ex vrouw ziet het wat minder rooskleurig in.
    https://www.dagelijksestandaard.nl/2...en-niet-terug/
    Maya:

    “Als kinderen hun ouders zoiets verschrikkelijks aandoen, door zich aan te sluiten bij een moordbende, moet je afscheid van hen nemen.”

    Ouders aandoen? Kinderen zijn m.i. geen bezit van de ouders. Wel kun je zeggen als kinderen verschrikkelijke dingen doen, zo enorm de normen en waarden, cultuur waarmee zij zijn opgevoed met voeten treden, dit is het einde van de relatie, ouders, kinderen.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Een allochtone vrouw uit Nederland, emigreerde naar het kalifaat. Zij trouwde met de Belgische allochtoon Jamal El Koua.
    Volgens hun leefregels is de vader de baas van de kinderen.
    De man is overleden, dus gaat die macht over op de mannelijke leden van zijn familie in Belgie.

    Nu lees je steeds de 2 weeskinderen keren "terug" naar NL. Maar ze zijn geboren in het kalifaat.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Die ouders hadden toch geen PTTS? Toch kozen zij voor een leven in het kalifaat.
    Ik verwijt die ouders dat zij kinderen verwekken lieten in dat Kalifaat!
    Ik vind het moreel verwerpelijk in een tijd en omgeving van oorlog en ellende! Schande voor die ouders omdat daar géén ruggengraat was om zich te onthouden!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Pippizeurkous Bekijk reactie
    Ja we weten nu wel dat de sharia vrouwen niet voor vol aanziet
    Zeg, wees nou eens eerlijk. Beschouw jij jezelf volledig toerekeningsvatbaar?
    Wispelturige wezens die vrouwen.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Ik zie geen enkel probleem of gevaar in het naar Nederland halen van 2 peuters.
    Die zijn nog niet geindoctrineerd door die gekkigheid.

    Sterker nog, het lijkt me voor de veiligheid van Nederland een groter risico deze kleintjes daar te laten creperen.
    Als ze door de verkeerde worden beïnvloedt daar, kunnen ze daar later weleens wat van gaan vinden.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik zie geen enkel probleem of gevaar in het naar Nederland halen van 2 peuters.
    Die zijn nog niet geindoctrineerd door die gekkigheid.

    Sterker nog, het lijkt me voor de veiligheid van Nederland een groter risico deze kleintjes daar te laten creperen.
    Als ze door de verkeerde worden beïnvloedt daar, kunnen ze daar later weleens wat van gaan vinden.
    Nee, politiek correct ziet, correctie, wil nooit enig probleem zien op dit gebied.

    Zoals je had kunnen weten is religie, welk ook, ook in het westen gebaseerd op indoctrinatie vanaf de wieg.
    Men weet dat de inprentingstijd van mensen en dieren zeer belangrijk is.
    Wat men heel jong krijgt ingeprent door ouders voorgeleefd zal in zeer hoge mate bepalen hoe men als volwassene denkt.

    Ook had je kunnen weten uit veel artikelen dat het kalifaat, IS dat ook vanaf zo jong mogelijk met de ukkies heeft gedaan.
    Zo ook o.a. gezellig met de de ouders naar gruwelijke zaken kijken als onthoofdingen, bestraffingen.
    Zo jong mogelijk daar aan laten wennen, en vertellen dat deze mensen dat verdienen, de vijanden zijn.

    Zeer waarschijnlijk haalt men deze 2 kinderen wel op in hun geboortelanden, omdat zij wees.
    Zo wordt het probleem van die Jihadi ouders omzeilt.
    Want reken maar als er nog wel ouders zijn, er onvermijdelijk advocaten worden ingeschakeld inzake het grondrecht, familieleven.
    En dat moet dan natuurlijk hier plaatsvinden.
    Er is een grote groep, ook kinderen die al 10 jaar en ouder zijn.
    Het begin is al gemaakt met deze 2 kinderen.

    Zielig voor die kinderen, zeker, maar een regering heeft ook de plicht de eigen mensen te beschermen tegen o.a. terreur.


    https://www.njb.nl/Uploads/2018/3/No...-bij-ISIS-.pdf

  7. #22
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Nee, politiek correct ziet, correctie, wil nooit enig probleem zien op dit gebied.

    Zoals je had kunnen weten is religie, welk ook, ook in het westen gebaseerd op indoctrinatie vanaf de wieg.
    Men weet dat de inprentingstijd van mensen en dieren zeer belangrijk is.
    Wat men heel jong krijgt ingeprent door ouders voorgeleefd zal in zeer hoge mate bepalen hoe men als volwassene denkt.

    Ook had je kunnen weten uit veel artikelen dat het kalifaat, IS dat ook vanaf zo jong mogelijk met de ukkies heeft gedaan.
    Zo ook o.a. gezellig met de de ouders naar gruwelijke zaken kijken als onthoofdingen, bestraffingen.
    Zo jong mogelijk daar aan laten wennen, en vertellen dat deze mensen dat verdienen, de vijanden zijn.

    Zeer waarschijnlijk haalt men deze 2 kinderen wel op in hun geboortelanden, omdat zij wees.
    Zo wordt het probleem van die Jihadi ouders omzeilt.
    Want reken maar als er nog wel ouders zijn, er onvermijdelijk advocaten worden ingeschakeld inzake het grondrecht, familieleven.
    En dat moet dan natuurlijk hier plaatsvinden.
    Er is een grote groep, ook kinderen die al 10 jaar en ouder zijn.
    Het begin is al gemaakt met deze 2 kinderen.

    Zielig voor die kinderen, zeker, maar een regering heeft ook de plicht de eigen mensen te beschermen tegen o.a. terreur.


    https://www.njb.nl/Uploads/2018/3/No...-bij-ISIS-.pdf
    Je had het ook kort kunnen houden en gewoon zeggen dat je de kinderen aan hun lot wilt overlaten,
    en het liefst een terminaal lot.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Je had het ook kort kunnen houden en gewoon zeggen dat je de kinderen aan hun lot wilt overlaten,
    en het liefst een terminaal lot.
    Dat is het cruciale verschil tussen ons. Ik roep niet zo maar wat. Geef een afgewogen mening, gebaseerd op argumenten.

  9. #24
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Dat is het cruciale verschil tussen ons. Ik roep niet zo maar wat. Geef een afgewogen mening, gebaseerd op argumenten.
    Hmm nee hoor, je hebt een haat visie op bepaalde zaken, daarom wikkel je een zogenaamde mening die jij denkt dat een ander zal slikken,
    want er is over nagedacht, je verwoording is een verpakt cadeau'tje zodra je de verpakking er af hebt gehaalt is de basis niets meer dan een brok met haat en afgunst.

    Ik zal het korte voorbeeld geven hoe jullie rederneren en dat proberen te verpakken: "ik haat negers, oh waarom? nou ze fietsen altijd over de stoep" oh ja totaal gegrond jouw reden.



    Kom aub niet met je zogenaamde rechtvaardige onzin, haat is je drive, sluwigheid is je verpakking.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Hmm nee hoor, je hebt een haat visie op bepaalde zaken, daarom wikkel je een zogenaamde mening die jij denkt dat een ander zal slikken,
    want er is over nagedacht, je verwoording is een verpakt cadeau'tje zodra je de verpakking er af hebt gehaalt is de basis niets meer dan een brok met haat en afgunst.

    Ik zal het korte voorbeeld geven hoe jullie rederneren en dat proberen te verpakken: "ik haat negers, oh waarom? nou ze fietsen altijd over de stoep" oh ja totaal gegrond jouw reden.



    Kom aub niet met je zogenaamde rechtvaardige onzin, haat is je drive, sluwigheid is je verpakking.
    Geen tegenargumenten. Alleen het bekende riedeltje, wie een andere mening heeft beschuldig jij van haat, racisme.

    Afgunst? Kun je dat eens uitleggen? Waar ik afgunstig op zou zijn?

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Je had het ook kort kunnen houden en gewoon zeggen dat je de kinderen aan hun lot wilt overlaten,
    en het liefst een terminaal lot.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Hmm nee hoor, je hebt een haat visie op bepaalde zaken, daarom wikkel je een zogenaamde mening die jij denkt dat een ander zal slikken,
    want er is over nagedacht, je verwoording is een verpakt cadeau'tje zodra je de verpakking er af hebt gehaalt is de basis niets meer dan een brok met haat en afgunst.

    Ik zal het korte voorbeeld geven hoe jullie rederneren en dat proberen te verpakken: "ik haat negers, oh waarom? nou ze fietsen altijd over de stoep" oh ja totaal gegrond jouw reden.



    Kom aub niet met je zogenaamde rechtvaardige onzin, haat is je drive, sluwigheid is je verpakking.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Geen tegenargumenten. Alleen het bekende riedeltje, wie een andere mening heeft beschuldig jij van haat, racisme.

    Afgunst? Kun je dat eens uitleggen? Waar ik afgunstig op zou zijn?
    Ik zeg het je eerlijk, was pijnlijk om te lezen hoe hij jouw daar onderuit haalt

    Niet getreurd, een allochtoon zal ergens wel een peukje op de grond gooien, kan je weer helemaal los gaan

  14. #29
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Geen tegenargumenten. Alleen het bekende riedeltje, wie een andere mening heeft beschuldig jij van haat, racisme.

    Afgunst? Kun je dat eens uitleggen? Waar ik afgunstig op zou zijn?
    Hoezo geen tegenargumenten? ik reageer toch duidelijk op dat onzinnig haat berichtje van je,
    hoe kom je erbij dat ik zomaar wat roep

    Je staat luid en duidelijk te roepen dat die kinderen beter daar kunnen blijven want ze zijn nu al een gevaar, het begin is gemaakt.
    Ik vul het gewoon aan dat als je die kinderen daar laat, en dat weet jij netzo goed, dat die kinderen een zekere dood of geflipt leven tegemoet zullen gaan.
    Daarom wil jij liever dat die vervelende moslim kinderen beter daar moeten blijven, zodat ze lekker kapot kunnen gaan.

    Serieus waarom doe je zo schijnheilig?

    "Er is een grote groep, ook kinderen die al 10 jaar en ouder zijn.
    Het begin is al gemaakt met deze 2 kinderen.

    Zielig voor die kinderen, zeker, maar een regering heeft ook de plicht de eigen mensen te beschermen tegen o.a. terreur."

    Om maar even een greep uit jouw verkapt haat bericht te quoten.
    Om deze kinderen bij voorbaat al af te schrijven, puur vanuit jouw eigen visie, vergeet dat niet, jouw visie.
    Kom dan niet piepen met "geen tegen argumenten en het bekende riedeltje" een volwassen man die hier verkapt roept dat deze kinderen beter afgemaakt kunnen worden.
    En dan de onschuld uithangen en de racisme kaart trekken.

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Ik zeg het je eerlijk, was pijnlijk om te lezen hoe hij jouw daar onderuit haalt

    Niet getreurd, een allochtoon zal ergens wel een peukje op de grond gooien, kan je weer helemaal los gaan
    Nooit tegenargumenten geven, en haat en racist schreeuwen noem jij "onderuit halen" ?