1. #77701
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ziet er zo leuk uit! Die friettafel!! Zijn meiden vast te tuttig voor...
    T-shirt versieren vond ze een super idee. Thanks!
    Mijn dochter zei uhhh mam.. met mijn feestje geen friettafel he... Haha

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  2. #77702
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Shoekran dames voor de support. Het is inderdaad lastig.. en heel moeilijk. Ik ben iemand die alles snel wilt uitpraten en mijn man is juist tegenovergestelde. Heb zovaak het gevoel dat hij altijd mij de schuld geeft en dat geeft dan weer een reactie en zo gaat dat. Maargoedd Ghair insha Allah. Het komt wel goed insha Allah. We moeten gewoon werken aan onze relatie om het weer zo te laten zijn zoals het was.

    Over het etennn ik eet dus lekker bij mams. Ben lekker vrij hahah! Mocht ook wel na gister..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ghair in shaa allah. Je bericht klinkt nu hoopvoller dan vanmorgen. Komt in shaa allah goed.

  3. #77703
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Dit ziet er heerlijk uit! Besa7a.

    Opmerking van mij ( 24 jaar getrouwd) discussies en ruzies zullen altijd voorkomen in een huwelijk of je nu 1 jaar of 30 jaar bent getrouwd.
    Mijn schoonma( allahar7emha) zei altijd ; de darmen in ons lichaam maken ruzie " kronkelen " laat staan wij mensen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Tbarkellah Riannah. Allah galiekoem m3a ba3dyadkoem.
    En true en je sm Allahr7amha wa wesse3 3liha had gelijk. Een huwelijk zonder ruzie bestaat niet, ook juist omdat je ook kunt groeien door die ruzies. Het is een dynamisch iets, je moet er aan werken en investeren, niets gaat vanzelf, een huwelijk ook niet. En soms je ego overwinnen en toenadering zoeken, heb je nog ajer ook.
    Wel wat ik nog wil zeggen is dat heg nooit een goed idee is om afstand te nemen door bv bij je ouders te gaan eten. Zij gaan dan ook iets van wrok tegen hem ontwikkelen, als jullie alweer ok zijn, leeft bij de families nog wrok.
    Allah we3lem...heb ook niet de wijsheid in pacht....3tina ghir sa77a wa lhna...
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #77704
    MVC Lid

    Reacties
    813
    19-12-2002

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Mijn dochter zei uhhh mam.. met mijn feestje geen friettafel he... Haha

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Salaam wa3aleikom. Heel leuk dat feestje mag ik vragen waar je die voetbal spullen vandaan hebt?

  5. #77705
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium


  6. #77706
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Tbarkellah Riannah. Allah galiekoem m3a ba3dyadkoem.
    En true en je sm Allahr7amha wa wesse3 3liha had gelijk. Een huwelijk zonder ruzie bestaat niet, ook juist omdat je ook kunt groeien door die ruzies. Het is een dynamisch iets, je moet er aan werken en investeren, niets gaat vanzelf, een huwelijk ook niet. En soms je ego overwinnen en toenadering zoeken, heb je nog ajer ook.
    Wel wat ik nog wil zeggen is dat heg nooit een goed idee is om afstand te nemen door bv bij je ouders te gaan eten. Zij gaan dan ook iets van wrok tegen hem ontwikkelen, als jullie alweer ok zijn, leeft bij de families nog wrok.
    Allah we3lem...heb ook niet de wijsheid in pacht....3tina ghir sa77a wa lhna...
    Ik vind dat je sowieso ruzies binnenshuis moet houden. Is ook aanbeloven in ons geloof.. Dus familie niet op de hoogte stellen van alles. Gheer Insha allah.
    Ja Meskiena mijn schoonma... Ze was veel werk maar ik mis haar toch echt wel... [emoji22]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  7. #77707
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door einkounina Bekijk reactie
    Salaam wa3aleikom. Heel leuk dat feestje mag ik vragen waar je die voetbal spullen vandaan hebt?
    Wa3aleikom Salaam.
    Ik heb ze bij de jumbo gekocht ze hadden een heel assortiment aan voetbal spulletjes. Online bij verschillende feestwinkels zijn ze ook te vinden.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  8. #77708
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Dit ziet er heerlijk uit! Besa7a.

    Opmerking van mij ( 24 jaar getrouwd) discussies en ruzies zullen altijd voorkomen in een huwelijk of je nu 1 jaar of 30 jaar bent getrouwd.
    Mijn schoonma( allahar7emha) zei altijd ; de darmen in ons lichaam maken ruzie " kronkelen " laat staan wij mensen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Hahaha tbarkallah hoe jong ben jij? Had ooit een foto gezien met je dochter vorig jaar je zag er jong uit. Ben 28 voel me nu al brak ben dus al bijna 4 uur in de keuken bezig met een kleine (moet je nagaan sommige vrouwen hebben er 5 doe ze niet na) om wraps te maken. Kleine huilt, kleine draait alle kanten op, kleine luier verwisselen, kleine jankt en jammert, kleine wil aandacht maar goed hmdl we mogen niet klagen.

  9. #77709
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Hahaha tbarkallah hoe jong ben jij? Had ooit een foto gezien met je dochter vorig jaar je zag er jong uit. Ben 28 voel me nu al brak ben dus al bijna 4 uur in de keuken bezig met een kleine (moet je nagaan sommige vrouwen hebben er 5 doe ze niet na) om wraps te maken. Kleine huilt, kleine draait alle kanten op, kleine luier verwisselen, kleine jankt en jammert, kleine wil aandacht maar goed hmdl we mogen niet klagen.
    Ik zie er " wat " jonger uit dan dat ik ben. ... Dit jaar wordt ik 40! Dat word wennen the big 40[emoji1787][emoji1787] 23 jaar getrouwd geen 24... voelt als 24 [emoji1787]
    Ik ga nu pas richting keuken.. het word snacks vandaag dus erg simpel.
    Met kleine kids is het pittig... Ik weet het nog... alhamdoelilah


    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  10. #77710
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik zie er " wat " jonger uit dan dat ik ben. ... Dit jaar wordt ik 40! Dat word wennen the big 40[emoji1787][emoji1787] 23 jaar getrouwd geen 24... voelt als 24 [emoji1787]
    Ik ga nu pas richting keuken.. het word snacks vandaag dus erg simpel.
    Met kleine kids is het pittig... Ik weet het nog... alhamdoelilah


    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Tbarkallah keijong getrouwd, moge allah swt jullie huwelijk zegenen en nog vele jaren te gaan.

  11. #77711
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Tbark Allah wat mooi.. 23 jaar getrouwd. Echt wauw masha Allah. En wat is jou geheim voor een succesvol huwelijk? Of bestaat die niet hhah.

    Voor iedereen besa7a zometeen, maak er weer een fijne, gezegende avond van met jullie dierbaren. Moge Allahswt jullie nog dichterbij elkaar brengen in deze mooie maand.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #77712
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik zie er " wat " jonger uit dan dat ik ben. ... Dit jaar wordt ik 40! Dat word wennen the big 40[emoji1787][emoji1787] 23 jaar getrouwd geen 24... voelt als 24 [emoji1787]
    Ik ga nu pas richting keuken.. het word snacks vandaag dus erg simpel.
    Met kleine kids is het pittig... Ik weet het nog... alhamdoelilah


    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Hahah, mijn moeder vond het ook een beetje gek om 40 te worden. Ze is nu 42 en elhamdoulilah al 25 jaar getrouwd (ze gaan richting de 26 nu).

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  13. #77713
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Die chebekia van moslima ziet er prachtig uit!


    Ik zit in mn pauze dus had al gegeten. Bsa7a allemaal dames

  14. #77714
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Sterkte mamavanm! Jullie komen er wel doorheen, khair InshaAllah.

  15. #77715
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Sterkte mamavanm! Jullie komen er wel doorheen, khair InshaAllah.
    Insha Allahh ik hoop het zo. Afgelopen tijd zijn er zoveel dingen gebeurd achter elkaar waardoor ook je gevoel word aangetast. Daar moet nu aan gewerkt worden..

    Shoekran voor al jullie steun en vooral hele wijze woorden. Ik heb er echt heel veel aan. Heb niet echt een moeder die me toespreekt over het huwelijk (mijn mama is Nederlands) dus moet het een beetje zelf ondervinden hihih. Heel lief van jullie dat jullie de tijd nemen voor mij. Shoekran bezaf.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk