1. #1
    Verbannen

    Reacties
    86
    18-04-2012

    Mannen die hun kind niet kunnen zien.

    Zijn er mannen of vrouwen als die er bestaan die hun kinderen niet kunnen zien door hun ex partner?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    29
    02-09-2018

    In Nederland is dat niet mogelijk.
    Buitenland is een ander verhaal.
    De rechter oordeelt altijd in het voordeel van het kind en niet van de vrouw in Nederland.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    86
    18-04-2012

    Hoe kan het dat ik mijn zoontje al 5 maanden niet zie?, ben er volop mee bezig met advocaat om een omgangsregeling te krijgen via de rechter maar verloopt heel moeizaam, vandaar mijn vraag naar mensen die hier ook ervaring mee hebben.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    82
    08-06-2018

    Ook al krijg je een omgangsregeling, zodra je ex moeilijk gaat doen of leugens gaat verzinnen, dan kan je fluiten naar je kinderen.

    Het beste is om te proberen, en als het niet lukt alles in de steek laten en opnieuw beginnen. Vechten voor je kinderen is een illusie. Je schiet er niks mee op en de rechter gelooft altijd het verhaal van jeugdzorg. Omdat als het over kinderen gaat er niet aan waarheidsvinding gedaan word door jeugdzorg en de rechter.



    Verstuurd vanaf mijn HTC U12+ met Tapatalk

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door lutador Bekijk reactie
    Zijn er mannen of vrouwen als die er bestaan die hun kinderen niet kunnen zien door hun ex partner?
    Conform de Islam heeft de Moeder recht op kinderen. Volledige voogdij.

    Jij moet financieel bijdragen.

    Waarom zijn jullie Gescheiden.?

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Citaat Geplaatst door lutador Bekijk reactie
    Hoe kan het dat ik mijn zoontje al 5 maanden niet zie?, ben er volop mee bezig met advocaat om een omgangsregeling te krijgen via de rechter maar verloopt heel moeizaam, vandaar mijn vraag naar mensen die hier ook ervaring mee hebben.
    Als je in marokko getrouwd ben kan de Marokkaanse wet veel voor je doen .

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    29
    02-09-2018

    In Nederland krijgen beide ouders voogdij.
    Heb je misschien een slechte advocaat?
    Ik heb meerdere vrienden die een rechtszaak omtrent hun kinderen hebben gewonnen.
    1 heeft co ouderschap. Dus 50-50. Dat heeft wel veel geld gekost.
    De ander elk week in het weekend etc.
    Maar hoe dan ook, je krijgt je kind te zien.
    Tenzij er sprake is van mishandeling van het kind. Dan mag dat alleen onder toezicht.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door naib Bekijk reactie
    In Nederland krijgen beide ouders voogdij.
    Heb je misschien een slechte advocaat?
    Ik heb meerdere vrienden die een rechtszaak omtrent hun kinderen hebben gewonnen.
    1 heeft co ouderschap. Dus 50-50. Dat heeft wel veel geld gekost.
    De ander elk week in het weekend etc.
    Maar hoe dan ook, je krijgt je kind te zien.
    Tenzij er sprake is van mishandeling van het kind. Dan mag dat alleen onder toezicht.
    Geldverspilling om niks.

    Als je als man scheidt zwaai iedereen af. Hoe hard het ook is en ga door met Allah aanbidden en je leven. Wel ben je voor een bepaalde periode al'3arama verplicht.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    16
    12-03-2019

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Geldverspilling om niks.

    Als je als man scheidt zwaai iedereen af. Hoe hard het ook is en ga door met Allah aanbidden en je leven. Wel ben je voor een bepaalde periode al'3arama verplicht.
    Dat bedoelde cannabis volgens mij ook te zeggen.
    Je moet verder gaan met je leven. Geef er geen aandacht aan. Vrouwen zijn wraakzuchtig als ze in een scheiden zitten. Speel het spel niet mee.

  10. #10
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door TheJaguar.... Bekijk reactie
    Voor de leden met een geestelijke beperking die deze tering mislukkeling niet doorhebben!! Doggystyl/shrifdjeqbila/lutador/najib/diverseren/cannabis is dezelfde persoon namelijk die makreel Triumph!! Dat is een pshychopatische fantast!!
    Beu gehoord..volgens jouw heeft iedereen multi accounts..en is bezig om op te vallen..

    Volgens mij ben jij degene met meerdere accounts en je aanvallen sporen niet

  11. #11
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door TheJaguar.... Bekijk reactie
    Het is game over met je mindgames!! Accepteer nou maar dat iedereen jou doorheeft!! Nu alleen jij jezelf nog!!
    Ga ergens aan een lolly trekken..

    Ga ga..crepeerder

  12. #12
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    ik vind het echt verschrikkelijk dat er zulke vrouwen zijn : (

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Voor het kind zelf is het een "marteling" om een van zijn ouders niet meer te zien. Jammer dat er niet naar het belang van het kind wordt gekeken. Als vader moet je het juridisch aanvechten. Het lijkt mij sterk dat een ouder uit het ouderlijk gezag wordt gezet. Dan heeft hij waarschijnlijk geen vaste woon/verblijf adres. Of moet het te bont hebben gemaakt. Het moet z'n redenen hebben.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    146
    08-01-2012

    Omwille van het kind hoop ik dat jullie er uit kunnen komen.

    Sommige ouders zijn in staat een kind in te zetten om de ander kapot te maken, niet wetende dat ze daarmee een kind het geluk ontnemen op een zorgeloze jeugd.

    Wens jullie veel wijsheid toe.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Conform de Islam heeft de Moeder recht op kinderen. Volledige voogdij.

    Jij moet financieel bijdragen.

    Waarom zijn jullie Gescheiden.?
    Nee. Vanaf 7 jaar moet het kind bij de vader volgens de sharia3
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ