1. #75391
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    nee noorden is als eerst, wij volgende week.

    Alhamdolilah! Ja zou het denk je? Is ze de enige daar? Wat doe je thuis met haar? Ik doe thuis heel weinig eerlijk gezegd, maar hij gaat goed mee. Hij heeft wel scula en doet regelmatig zelf extra dingetjes thuis. Met alles is hij ook echt zo vooruit gegaan, lezen en spelling is zijn sterkste punt, met AVI leest hij al van groep 7 Allahuma baarek. Thuis leest hij dus wel veel. Rekenen was zwak en is ook een stijgende lijn omhoog. Heel fijn.
    Heel weinig 'people of colour' zeg maar. Mn gevoel zeg dat. Dit is weer een andere leerkracht he.
    Idd squla en ik heb cito oefenboekjes aangeschaft om de cito vraagstelling te oefenen.
    Tbarkellah 3lieh. Insha Allah gaat hij zo door.

    Mini heeft nig heen rapport gekregen...net paar maandjes naar school. Maar zoiets als natuurlijke leider verbaast me niet. Maar ook wil ze altijd alle ruzies oplossen en erg behulpzaam. Was ook een gied gesprek met juf.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #75392
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja he, echt om mensen te lokken. Heb dat echt al bij meerdere gezien.. waarvan voorkant foto ontbreekt

    Dankjewel x




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Terwijl de echte grote namen gewoon tig foto's plaatsen.
    Maargoed...dit is toch een ander niveau.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #75393
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Stilstand is achteruitgang he...al weet ik niet of je nu stappen hebt gemaakt in je huidige functie. Drie jaar werkervaring is in principe net junior af. Afhankelijk van je werkervaring en ontwikkeling. Zes jaar zou dat zeker moeten zijn, maar is niet automatisch senior. Vaak zijn daar ook wel functie eisen voor vastgesteld.
    Wat ik zou doen? Zeker solliciteren. Al is het maar om de feedback.
    Heb zelf ook bij een gemeente gewerkt en had daar alle vrijheid van de wereld. Tuurlijk zijn er vaste overlegmomenten dat je er moet zijn etc. Qua doorgroei ook veel kansen en mogelijkheden. Tijdens gesprek kun je zelf ook vragen stellen en kijken of jij daar wilt werken. Eis iig een hoger salris dan wat je nu hebt. Wees daar niet ye voorzichtig in. Vaak passen ze ook wel een functie inhoudelijk aan qua taken en verantwoordelijkheden aan de persoon die komt solliciteren. Dan zien ze toch andere kansen en mogelijkheden waar ze eerder nog geen idee van hadden.
    Ik zou iig solliciteren.succes!
    Ja dus ideaal dat er nu medior functie is..en ze zoeken er meer dan één. Die functie is ook al meerdere keren uitgezet.. Junior staat bij tot 2 jaar en medior stond minimaal 3 jaar dacht ik, nou met 6 jaar zou dat makkelijk moeten kunnen.. en is toch weer een schaal hoger. En vanuit daar doorgroeien naar senior.. nee in huidige functie ben ik niet gegroeid, wel qua salaris natuurlijk maar niet qua functie, is ook niet echt mogelijk. Het is gewoon een warm bad dit, een fijn nest, dat is moeilijk om te verlaten, mn man zegt ook altijd, de slechtste eerste baan die je zou kunnen krijgen omdat je er ontzettend lui door wordt Dat is waar idd, bij de gemeente is t ook nog best OK allemaal, niet zoals in de commerciële wereld.. en hele goede secundaire arbeidsvoorwaarden etc. Thanks, jij hebt mij nog even over de drempel gehaald haha ik ga het gewoon doen. En ik kan altijd nog beslissen hoe of wat.. Ohja en mocht het zo ver komen, ga zeker qua salaris zo hoog mogelijk zitten en zeggen dat ik hoger wil dan dat ik nu heb, en heb 6 jaar werkervaring + master op zak. Ga gewoon zo hoog mogelijk zitten en dan kijken waar we uitkomen. Dankjewel

  4. #75394
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Terwijl de echte grote namen gewoon tig foto's plaatsen.
    Maargoed...dit is toch een ander niveau.

    Klopt inderdaad lijkt me nergens voor nodig

    Hier ook nog geen vakantie volgende week pas.
    Heb een leuk tijgerpakje voor hem gehaald.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  5. #75395
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Vind die rode echt mooi wauw

    Ja ben ook echt benieuwd naar die jurk.
    Die kleur doet het ook altijd goed[emoji3059]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  6. #75396
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Heel weinig 'people of colour' zeg maar. Mn gevoel zeg dat. Dit is weer een andere leerkracht he.
    Idd squla en ik heb cito oefenboekjes aangeschaft om de cito vraagstelling te oefenen.
    Tbarkellah 3lieh. Insha Allah gaat hij zo door.

    Mini heeft nig heen rapport gekregen...net paar maandjes naar school. Maar zoiets als natuurlijke leider verbaast me niet. Maar ook wil ze altijd alle ruzies oplossen en erg behulpzaam. Was ook een gied gesprek met juf.
    Bizar he dat dat idd nog steeds zo zou kunnen zijn. Maar zolang ze goed mee gaat en idd extra ondersteuning is alleen maar goed. En zolang het een stijgende lijn is. Bij rekenen zat hij helemaal onderaan, nu nog niet bij de top ofzo maar het is een stijgende lijn, dat is het belangrijkste. Stilstaan is achteruitgang :') haha. Oh ja cito is hier ook nog een aandachtspunt, wat handig, waar heb je die besteld? InshaAllah al onze kiddo's, moge Allah ze bijstaan.

    Fijn! Hier mag Layla ook bijna, denk dat het bij haar ook wel prima afgaat.

  7. #75397
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Bizar he dat dat idd nog steeds zo zou kunnen zijn. Maar zolang ze goed mee gaat en idd extra ondersteuning is alleen maar goed. En zolang het een stijgende lijn is. Bij rekenen zat hij helemaal onderaan, nu nog niet bij de top ofzo maar het is een stijgende lijn, dat is het belangrijkste. Stilstaan is achteruitgang :') haha. Oh ja cito is hier ook nog een aandachtspunt, wat handig, waar heb je die besteld? InshaAllah al onze kiddo's, moge Allah ze bijstaan.

    Fijn! Hier mag Layla ook bijna, denk dat het bij haar ook wel prima afgaat.
    Amien!
    Ja ben mn onschuld wat dat betreft kwijt hoor. Ik push mn kinderen niet, maar ze maken wel gebruik van de kansen die ze hier krijgen....ok soms push ik best wel. Voor hun eigen bestwil. [emoji4]

    Via deze site. Heb ook taal besteld.

    https://www.aandachtvoorrekenen.nl/
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #75398
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja dus ideaal dat er nu medior functie is..en ze zoeken er meer dan één. Die functie is ook al meerdere keren uitgezet.. Junior staat bij tot 2 jaar en medior stond minimaal 3 jaar dacht ik, nou met 6 jaar zou dat makkelijk moeten kunnen.. en is toch weer een schaal hoger. En vanuit daar doorgroeien naar senior.. nee in huidige functie ben ik niet gegroeid, wel qua salaris natuurlijk maar niet qua functie, is ook niet echt mogelijk. Het is gewoon een warm bad dit, een fijn nest, dat is moeilijk om te verlaten, mn man zegt ook altijd, de slechtste eerste baan die je zou kunnen krijgen omdat je er ontzettend lui door wordt Dat is waar idd, bij de gemeente is t ook nog best OK allemaal, niet zoals in de commerciële wereld.. en hele goede secundaire arbeidsvoorwaarden etc. Thanks, jij hebt mij nog even over de drempel gehaald haha ik ga het gewoon doen. En ik kan altijd nog beslissen hoe of wat.. Ohja en mocht het zo ver komen, ga zeker qua salaris zo hoog mogelijk zitten en zeggen dat ik hoger wil dan dat ik nu heb, en heb 6 jaar werkervaring + master op zak. Ga gewoon zo hoog mogelijk zitten en dan kijken waar we uitkomen. Dankjewel
    Gemeente is idd een goede wg. Goede arbeidsvoorwaarden en tjah...ambtenaar he...[emoji16]
    Ik miste de commerciële kant weer wel en ben weer wat anders gaan doen. Leer en groei je ook van verschillende organisaties en functies.
    Ben benieuwd hoe het verder zal gaan. Lgheer insha Allah.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #75399
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Frey...[emoji1]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #75400
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Even een frisse lucht gehaald buiten



    En mn bakspullen zijn binnen.. net op tijd ook




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  11. #75401
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Amien!
    Ja ben mn onschuld wat dat betreft kwijt hoor. Ik push mn kinderen niet, maar ze maken wel gebruik van de kansen die ze hier krijgen....ok soms push ik best wel. Voor hun eigen bestwil. [emoji4]

    Via deze site. Heb ook taal besteld.

    https://www.aandachtvoorrekenen.nl/
    thanks, ga er even naar kijken

  12. #75402
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Frey...[emoji1]
    true that en iets met, stap uit je comfortzone... khair inshaAllah

  13. #75403
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Praline, zo’n rode jurk had ik ook n keer gehuurd. Nou dat doe ik nooit meer hoor zo’n sleep! Was bruiloft van heel close dus liep best wat heen en weer. En iedere keer laf ik bijna op de prachtige tegels van de zaal. Door de sleep zehma netjes te houden hadden ze soort van extra lap stop bevestigd aan binnenkant met klittenband.
    Zat steeds vast aan mn panty of mn hak kwam in die extra stof. Nou mooi als je niet hoeft te bewegen. Heb geen foto’s meer helaas sinds mn laatste crash, anders had ik stukje geplaatst ;-)
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #75404
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Praline, zo’n rode jurk had ik ook n keer gehuurd. Nou dat doe ik nooit meer hoor zo’n sleep! Was bruiloft van heel close dus liep best wat heen en weer. En iedere keer laf ik bijna op de prachtige tegels van de zaal. Door de sleep zehma netjes te houden hadden ze soort van extra lap stop bevestigd aan binnenkant met klittenband.
    Zat steeds vast aan mn panty of mn hak kwam in die extra stof. Nou mooi als je niet hoeft te bewegen. Heb geen foto’s meer helaas sinds mn laatste crash, anders had ik stukje geplaatst ;-)
    Ow dat is indd veel minder. Had je ook zo een stof? Veelste lange jurk vind ik ook zoiets, huur/koop ik ook nooit. Moet er wel alles in kunnen doen in plaats van steeds opletten dat je niet pleurt hahah. Dat is mijn nachtmerrie
    Happiness is an inside job


  15. #75405
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ow dat is indd veel minder. Had je ook zo een stof? Veelste lange jurk vind ik ook zoiets, huur/koop ik ook nooit. Moet er wel alles in kunnen doen in plaats van steeds opletten dat je niet pleurt hahah. Dat is mijn nachtmerrie
    Ja was ook mobra.
    Ik hou van kaftans, lekker nomale mouwen en normale lengte.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.