1. #75376
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ook nog maar even gedaan....

    Nou ben ook maar wat gaan plannen wat de tuin betreft ...om me nog iets van nut te voelen. [emoji4]
    Ja wordt wel tijd voor de tuin bij ons ook. Zoontje heeft trouwens studiedag en gisteren hadden we rapportbespreking, was heel positief ♡

  2. #75377
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Praline....ik ken je smaak niet wat jurken betreft...maar als ik momenteel hier wat zou moeten hebben zou ik bij monde de reve kijken in utrecht. Sherine leghmiri in rotterdam...zij heeft de mooie klassieke jurken...heel sjiek.
    In brussel zit er een waar ik mooie dingen zie maar even naam kwijt...komt wel weer....
    Ik zal het onthouden.. Brussel is me toch iets te ver voor alleen een jurk

    Waar ik zaterdag ga kijken heeft oa dit. Heb vlugjes wat door de foto’s gekeken
    Houd ook van klassieke sjieke jurken
    Ze heeft veel diverse modellen
    Citaat Geplaatst door mvrgetrouwd Bekijk reactie
    @Praline

    Je hebt Takshita Amira in Amersfoort
    Takshitapaleis op de Amsterdamsestraatweg
    En arabic-dress ook in Utrecht
    Dankjewel!
    Ik hoop dit weekend al iets te vinden
    Happiness is an inside job


  3. #75378
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium



    Deze is me wel iets te druk. Zou ik niet zo snel voor kiezen..






    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  4. #75379
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Ik ben wel iets later op werk, lees 10.45 ipv 9.00 en ja hoor natuurlijk vandaag zijn mn "oversten" er, echt altijd gewoon normaal ben ik er iets over 10en en dat is voor mij goed op tijd haha. Ze heeft me 1x eerder er naar gevraagd maar verder nooit

  5. #75380
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Allah 3tiek sa77a.

    Ze heeft dan een opleving en kan prima spelen en dan wint de koorts en is het liggen en slapen. Soms kreunen vd koorts.insha Allah is het morgen weer over.

    Allah iesafiha [emoji3590]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  6. #75381
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Allah iesafiha [emoji3590]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Amien!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #75382
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik ben wel iets later op werk, lees 10.45 ipv 9.00 en ja hoor natuurlijk vandaag zijn mn "oversten" er, echt altijd gewoon normaal ben ik er iets over 10en en dat is voor mij goed op tijd haha. Ze heeft me 1x eerder er naar gevraagd maar verder nooit
    Je hebt privileges. [emoji16]

    Ik zei altijd niemand zeurt als ik na achten wegga....maar even een half uurtje later en de wereld is te klein.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #75383
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie





    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik zou eerder voor de lichte jurk gaan, jammer dat je de voorkant vd rode niet kunt zien....maar met jurken is het zo in het echt zien en passen.

    Succes met vinden!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #75384
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja wordt wel tijd voor de tuin bij ons ook. Zoontje heeft trouwens studiedag en gisteren hadden we rapportbespreking, was heel positief ♡
    Nog heen vakantie dan? Dacht met voorjaarsvakantie iedereen gelijk...

    Goed om te horen. Ik had vorige week een gesprek en de oudste gaat met sprongen vooruit. Mooi rapport. Was in het begin zo m strijd met die tang van een kleuterjuf maar heb mn eigen weg gevolgd en ze komt prima mee met het niveau van groep vier. Ben ergens wel bang dat ze het allemaal wel goed vinden van een allochtoons kind en dan al snel prijzen. Dus ik blijf met haar thuis werken. [emoji4]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #75385
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Je hebt privileges. [emoji16]

    Ik zei altijd niemand zeurt als ik na achten wegga....maar even een half uurtje later en de wereld is te klein.
    Ik voelde mij bezwaard om binnen te lopen zo laat maar ze zei breed glimlachend geen probleem hoor
    Is vaak wel zo idd. Daarom twijfel ik ook zo om weg te gaan, had een tijdje terug gesolliciteerd bij een andere gemeente en dat was toen een senior functie, vonden ze toen 2/3jaar geleden nog too much en zouden mij toen graag voor een junior functie willen maar stond toen niet open, en nu staat er dus een vacature open van junior en medior, vind dat ik na 6 jaar absoluut geen junior meer ben, maar er zijn dus meerdere vacatures open en heb t idee dat ze maar niet aan de mensen komen.. dus denk dat ik een goede kans maak, wat mij juist weer zo bang maakt.. er gaat nooit meer zo een baan zijn als dit, maar ik wil hier ook weer niet de rest van mn leven blijven, alhoewel dat misschien niet eens heel verkeerd zou zijn Er is subhanAllah geen één dag geweest dat ik opsta met tegenzin en denk, he gatver ik moet naar werk, ik bedoel dat is best bijzonder toch.. ik ga er altijd met een fijn en gerust gevoel heen, fijne collega's, fijne omgeving, niemand die in je nek hijgt. Zal bij de gemeente wel anders zijn ben ik bang.. maar het is een stuk dichterbij en een hoger salaris.. maar wat is geld nou als je minder vrije tijd hebt en misschien wel met tegenzin naar werk gaat? Wat zou jij doen juno Vind t echt heel moeilijk, ik weet ook dat ik spijt ga krijgen maar dat hou je altijd met een baan als dit, hierna wordt alles wel een stapje zwaarder zegmaar.. had ik ook met verhuizing, verandering is altijd op t begin moeilijk, ben dan iemand die elke x gaat terugkrijgen naar hoe t was.. is ook wel weggeëbd na 2 jaar ook met verhuizen..anyway lang verhaal maar moest er even uit

  11. #75386
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Deze blauwe vind ik prachtig
    Zoiets zou ik wel zo nemen
    Maar wil dit x geen blauwe jurk




    Vandaag loempia’s it is, maar moet nog taugé halen. Maak ze nooit zonder


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  12. #75387
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik zou eerder voor de lichte jurk gaan, jammer dat je de voorkant vd rode niet kunt zien....maar met jurken is het zo in het echt zien en passen.

    Succes met vinden!

    Ja he, echt om mensen te lokken. Heb dat echt al bij meerdere gezien.. waarvan voorkant foto ontbreekt

    Dankjewel x




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  13. #75388
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Nog heen vakantie dan? Dacht met voorjaarsvakantie iedereen gelijk...

    Goed om te horen. Ik had vorige week een gesprek en de oudste gaat met sprongen vooruit. Mooi rapport. Was in het begin zo m strijd met die tang van een kleuterjuf maar heb mn eigen weg gevolgd en ze komt prima mee met het niveau van groep vier. Ben ergens wel bang dat ze het allemaal wel goed vinden van een allochtoons kind en dan al snel prijzen. Dus ik blijf met haar thuis werken. [emoji4]
    nee noorden is als eerst, wij volgende week.

    Alhamdolilah! Ja zou het denk je? Is ze de enige daar? Wat doe je thuis met haar? Ik doe thuis heel weinig eerlijk gezegd, maar hij gaat goed mee. Hij heeft wel scula en doet regelmatig zelf extra dingetjes thuis. Met alles is hij ook echt zo vooruit gegaan, lezen en spelling is zijn sterkste punt, met AVI leest hij al van groep 7 Allahuma baarek. Thuis leest hij dus wel veel. Rekenen was zwak en is ook een stijgende lijn omhoog. Heel fijn.

  14. #75389
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie



    Deze is me wel iets te druk. Zou ik niet zo snel voor kiezen..






    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Vind die rode echt mooi wauw

  15. #75390
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik voelde mij bezwaard om binnen te lopen zo laat maar ze zei breed glimlachend geen probleem hoor
    Is vaak wel zo idd. Daarom twijfel ik ook zo om weg te gaan, had een tijdje terug gesolliciteerd bij een andere gemeente en dat was toen een senior functie, vonden ze toen 2/3jaar geleden nog too much en zouden mij toen graag voor een junior functie willen maar stond toen niet open, en nu staat er dus een vacature open van junior en medior, vind dat ik na 6 jaar absoluut geen junior meer ben, maar er zijn dus meerdere vacatures open en heb t idee dat ze maar niet aan de mensen komen.. dus denk dat ik een goede kans maak, wat mij juist weer zo bang maakt.. er gaat nooit meer zo een baan zijn als dit, maar ik wil hier ook weer niet de rest van mn leven blijven, alhoewel dat misschien niet eens heel verkeerd zou zijn Er is subhanAllah geen één dag geweest dat ik opsta met tegenzin en denk, he gatver ik moet naar werk, ik bedoel dat is best bijzonder toch.. ik ga er altijd met een fijn en gerust gevoel heen, fijne collega's, fijne omgeving, niemand die in je nek hijgt. Zal bij de gemeente wel anders zijn ben ik bang.. maar het is een stuk dichterbij en een hoger salaris.. maar wat is geld nou als je minder vrije tijd hebt en misschien wel met tegenzin naar werk gaat? Wat zou jij doen juno Vind t echt heel moeilijk, ik weet ook dat ik spijt ga krijgen maar dat hou je altijd met een baan als dit, hierna wordt alles wel een stapje zwaarder zegmaar.. had ik ook met verhuizing, verandering is altijd op t begin moeilijk, ben dan iemand die elke x gaat terugkrijgen naar hoe t was.. is ook wel weggeëbd na 2 jaar ook met verhuizen..anyway lang verhaal maar moest er even uit
    Stilstand is achteruitgang he...al weet ik niet of je nu stappen hebt gemaakt in je huidige functie. Drie jaar werkervaring is in principe net junior af. Afhankelijk van je werkervaring en ontwikkeling. Zes jaar zou dat zeker moeten zijn, maar is niet automatisch senior. Vaak zijn daar ook wel functie eisen voor vastgesteld.
    Wat ik zou doen? Zeker solliciteren. Al is het maar om de feedback.
    Heb zelf ook bij een gemeente gewerkt en had daar alle vrijheid van de wereld. Tuurlijk zijn er vaste overlegmomenten dat je er moet zijn etc. Qua doorgroei ook veel kansen en mogelijkheden. Tijdens gesprek kun je zelf ook vragen stellen en kijken of jij daar wilt werken. Eis iig een hoger salris dan wat je nu hebt. Wees daar niet ye voorzichtig in. Vaak passen ze ook wel een functie inhoudelijk aan qua taken en verantwoordelijkheden aan de persoon die komt solliciteren. Dan zien ze toch andere kansen en mogelijkheden waar ze eerder nog geen idee van hadden.
    Ik zou iig solliciteren.succes!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran